HelenaN Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg tar gjerne en tur. Har du noen forslag? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Christa blir også med og hun sier at det er tåke over fjorden nå og foreslår Ranheim. Noen av oss var jo der nylig, men jeg drar gjerne dit igjen (eller et annet sted lengs fjorden om noen har en annen ide?). Tåke höres spennende ut! Hvis jeg skal til Ranheim må jeg dra ca kl. 17 (da er jeg der 18:15), så hvis jeg ikke hörer noe mer för det bare drar jeg så får de som har lyst möte opp nere på stranden i Ranheim. Jeg vil ikke gå glipp av tåken. Endret 17. september 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Christa blir også med og hun sier at det er tåke over fjorden nå og foreslår Ranheim. Noen av oss var jo der nylig, men jeg drar gjerne dit igjen (eller et annet sted lengs fjorden om noen har en annen ide?). Tåke höres spennende ut! Hvis jeg skal til Ranheim må jeg dra ca kl. 17 (da er jeg der 18:15), så hvis jeg ikke hörer noe mer för det bare drar jeg så får de som har lyst möte opp nere på stranden i Ranheim. Jeg vil ikke gå glipp av tåken. Forsøk å bli der helt til månen står opp i horisonten. Den har en ekstremt rød farge i disse dager. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 OK, greit. Jeg kommer til Ranheim ca. kl. 17:45. Jeg ringer deg når jeg er framme. Hagen tel 98265169 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Takk for tipset Lars! RambaZamba, OK! Jeg drar nå. Vi mötes på stranden. Du er der för meg - jeg kommer ca 18:15. Endret 17. september 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 jeg går enda en gang glipp av ranheim ser nå at lyset er nydelig ute. gleder meg til å se bildene deres Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det var da synd! Jeg borde ha sendt deg en SMS men det ble dessverre så lite tid så jeg ikke tenkte på det. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det var da synd! Jeg borde ha sendt deg en SMS men det ble dessverre så lite tid så jeg ikke tenkte på det. tenkte å ta en tur til ranheim i dag, hvis jeg rekke å komme dit før solen går ned. er det buss nr 6 man skal ta? hvilken holdeplass er nærmest stranden? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Ja, nr. 6. Holdplassen heter "Nedre Humlehaugen Øst". Gå over jernbanen mot kirken (man kan se tårnet fra holdplassen) og forsett forbi den ner til vannet. Håper du får en fin kveld! Hvis du tar en tur kan du gjerne poste dine bilder i samme tråd (skal lage en om en stund). Samboern er borte ikveld, så jeg blir evt. med hvis du vil ha selskap (og det er pent lys, spesielt om det er tåke igjen). Lyset forsvant så fort igår og jeg holdt på med lange eksponeringer og fikk ikke tatt särlig mange bilder. Sender deg en SMS senere idag. Endret 18. september 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ja, kjekt å ha selskap regner med at jeg tar bussen som går 1840 fra midtbyen, hopper på holdeplassen bakkegate Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvis jeg skal dit igjen (sender deg en SMS når jeg har bestemt meg) vil jeg være der tidligere enn igår. Da kom jeg ca 18:15 og rakk ikke det jeg hadde tenkt, men du kan selvfølgelig dykke opp når det passer deg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Bildetråd fra gårdagens tur til Ranheim. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hei! første lørdag i måned = fototreff Tenkte at det kunne være koselig med et lite utflukt denne gangen siden vi har vært en del i/rundt byen i det siste. Jeg foreslår Lianvatnet? Kan tenke meg at det er mange flotte motiv der. Det er faktisk ett år siden dere var der sist (spet 2013). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Så dumt av meg, gjorde en avtale i forrige uke for lørdag formiddag, kan ikke bryte den nå. Tenkte ikke over det var første lørdag..... skulle gjerne vært med til Lian, var ikke med der forrige gang.... Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg må melde pass i helga. Har fullt program med barnebursdag og konemorbursdag Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg kan på lørdag og blir gjerne med til Lian. Jeg vil ta trikken opp i så fall. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Bra forslag, jeg blir gjerne med til Lian på lördag. Tar trikken jeg også, men er usikker på hvor. Kanskje kunne vi (som ikke tar bilen) mötes i byen og ta trikken sammen? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 jeg skal også ta trikken. kan gjerne møtes i byen Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kva blir møtetidspunktet på Lian? Reknar med at det blir nede ved Lianvatnet, kanskje eg får tid til å ta ein liten tur Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det hadde värt veldig hyggelig om du kunne bli med ok67 (lenge siden!), så foreslå gjerne en tid som passer for deg. kröllx, vi kan som sagt gjerne mötes i byen og ta trikken sammen, så kan de som tar bil möte opp ved Lianvatnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå