Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Christa blir også med og hun sier at det er tåke over fjorden nå og foreslår Ranheim. Noen av oss var jo der nylig, men jeg drar gjerne dit igjen (eller et annet sted lengs fjorden om noen har en annen ide?). Tåke höres spennende ut!

Hvis jeg skal til Ranheim må jeg dra ca kl. 17 (da er jeg der 18:15), så hvis jeg ikke hörer noe mer för det bare drar jeg så får de som har lyst möte opp nere på stranden i Ranheim. Jeg vil ikke gå glipp av tåken.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Christa blir også med og hun sier at det er tåke over fjorden nå og foreslår Ranheim. Noen av oss var jo der nylig, men jeg drar gjerne dit igjen (eller et annet sted lengs fjorden om noen har en annen ide?). Tåke höres spennende ut!

Hvis jeg skal til Ranheim må jeg dra ca kl. 17 (da er jeg der 18:15), så hvis jeg ikke hörer noe mer för det bare drar jeg så får de som har lyst möte opp nere på stranden i Ranheim. Jeg vil ikke gå glipp av tåken.

Forsøk å bli der helt til månen står opp i horisonten. Den har en ekstremt rød farge i disse dager.

Lenke til kommentar

Det var da synd! Jeg borde ha sendt deg en SMS men det ble dessverre så lite tid så jeg ikke tenkte på det.

tenkte å ta en tur til ranheim i dag, hvis jeg rekke å komme dit før solen går ned. er det buss nr 6 man skal ta? hvilken holdeplass er nærmest stranden?

Lenke til kommentar

Ja, nr. 6. Holdplassen heter "Nedre Humlehaugen Øst". Gå over jernbanen mot kirken (man kan se tårnet fra holdplassen) og forsett forbi den ner til vannet. Håper du får en fin kveld! Hvis du tar en tur kan du gjerne poste dine bilder i samme tråd (skal lage en om en stund).

Samboern er borte ikveld, så jeg blir evt. med hvis du vil ha selskap (og det er pent lys, spesielt om det er tåke igjen). Lyset forsvant så fort igår og jeg holdt på med lange eksponeringer og fikk ikke tatt särlig mange bilder. Sender deg en SMS senere idag.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! første lørdag i måned = fototreff :)

Tenkte at det kunne være koselig med et lite utflukt denne gangen siden vi har vært en del i/rundt byen i det siste. Jeg foreslår Lianvatnet? Kan tenke meg at det er mange flotte motiv der. Det er faktisk ett år siden dere var der sist (spet 2013).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...