Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fint Eivind! Vi kan jo bare bestemme at vi tar en tur så kanskje noen fler dykker opp. Tror jeg kommer ca 19-19:30. Vi kan mötes nere på stranden så kan folk som vil bli med komme når det passer for dem.

Håper YR har rett om at det blir sol - akkurat nå er det jo ganske overskyet.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Selvsagt må vi holde gruppen vår i gang, Helena - setter stor pris på innsatsen din, og at du alltid passer på å få til treff. Men det går vel litt i bølgedaler med de fleste av oss. Jeg fullførte nettopp Augustfest, med ett bilde hver dag, og det var ikke så mye deltagelse denne gangen - men jeg ble litt foto-lei nå i etterkant. I morgen er det visst en del aktiviteter i byen Maraton løp og greier......husker vi var på det en gang, og ETT fint bilde har jeg fra det. Neste lørdag er jeg i Oslo og blir ikke med på Japan Photo denne gangen. (Er på etterskudd med mye litteratur-blogging og bilder fra turer, så jeg tar ikke så mye nytt Har ikke lagt planer for morgendagen, og vet ikke hva jeg får tid til. Ser ut til å bli overskyet og fin temperatur, bra fotovær.)

Lenke til kommentar

Takk Randi!

kröllx, her kan du lese litt:

http://www.akam.no/artikler/dette-er-alt-du-ma-vite-for-arets-storste-fotobegivenhet/162867/17

http://nasjonalfotovandring.no/

Om jeg forstår rett starter vandringen utenfor JapanPhoto kl. 11, men man må väre der för start (dog tidligst kl. 10) for å registrere seg. Det koster 100,- (kun kontant betaling). Hvis det er likt som ifjor er det felles start og de foreslår en rute, men man får gå fritt som man vil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...