RambaZamba Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Tipp for helgen: http://www.amcar.no/arrangement/grand+nationale+2014/ Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Lurer på å kanskje ta en tur til Ranheim imorgen kveld. Sånn ca kl. 19? Ser ut i bli pent vär og vannstandet er som lavest kl. 20:20. Noen som har lyst til å bli med? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg er ute i byen fra morgenen,Helena (tannlege, diverse) - så må jeg være hjemme på ettermiddag og utover, har gartner noen dager nå. Linda er visst opptatt også. Enn i helgen da...... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Det var synd Randi! Da får vi se hva jeg gjör. Kanskje tar jeg en tur uansett. Endret 27. august 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg fikk lyst til å komme meg ut en tur, så jeg kan jo bli med, Helena. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Fint Eivind! Vi kan jo bare bestemme at vi tar en tur så kanskje noen fler dykker opp. Tror jeg kommer ca 19-19:30. Vi kan mötes nere på stranden så kan folk som vil bli med komme når det passer for dem. Håper YR har rett om at det blir sol - akkurat nå er det jo ganske overskyet. Endret 28. august 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ok, skal prøve å være der i den tiden jeg og Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Fint! Pent vär nå, noen skyer hadde värt hyggelig, men heller skyfritt enn helt overskyet. Regner med å väre på stranda ca 19:10, men har bare 4 min. margin i byttet, så det kan bli 19:40. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg har laget bildetråd Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Imorgen er förste lördag i september, så egentligen er det dags for fototreff. Hadde håpet at noen andre skulle ta initiativet denne gangen, men... Har dere gått lei av fototreffene? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 jeg har svært lyst, men får besøk i helga og kan dessverre ikke være med forresten, bilder fra ranheim fra både deg og eivind var kjempefine. fine motiv og kveldslys. skulle gjerne reist dit en annen gang med gruppa (har ikke vært der før!) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er dessverre også opptatt i morgen... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Synd, men dere kanskje kommer på Japanphoto sin vandring neste helg? kröllx, det er fint i Ranheim. Sikkert kan vi dra dit igjen fler ganger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Selvsagt må vi holde gruppen vår i gang, Helena - setter stor pris på innsatsen din, og at du alltid passer på å få til treff. Men det går vel litt i bølgedaler med de fleste av oss. Jeg fullførte nettopp Augustfest, med ett bilde hver dag, og det var ikke så mye deltagelse denne gangen - men jeg ble litt foto-lei nå i etterkant. I morgen er det visst en del aktiviteter i byen Maraton løp og greier......husker vi var på det en gang, og ETT fint bilde har jeg fra det. Neste lørdag er jeg i Oslo og blir ikke med på Japan Photo denne gangen. (Er på etterskudd med mye litteratur-blogging og bilder fra turer, så jeg tar ikke så mye nytt Har ikke lagt planer for morgendagen, og vet ikke hva jeg får tid til. Ser ut til å bli overskyet og fin temperatur, bra fotovær.) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 japanphoto vandring neste lørdag? hmm...har fortsatt besøk, men har veldig lyst. hvor finner jeg info? hvordan melde man seg på? er det felles oppstart på dagen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Takk Randi! kröllx, her kan du lese litt: http://www.akam.no/artikler/dette-er-alt-du-ma-vite-for-arets-storste-fotobegivenhet/162867/17 http://nasjonalfotovandring.no/ Om jeg forstår rett starter vandringen utenfor JapanPhoto kl. 11, men man må väre der för start (dog tidligst kl. 10) for å registrere seg. Det koster 100,- (kun kontant betaling). Hvis det er likt som ifjor er det felles start og de foreslår en rute, men man får gå fritt som man vil. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Er vel ikke noe i veien for å ta et "mellomtreff" dersom det passer bedre (op en ukedag). Jeg har vært litt fraværende i det siste av den enkle grunn at jeg har glemt treffene. Jeg lover derimot bot og forbedring, og et snarlig comeback. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Ja, vi har merket det - ditt fravær på treff i det siste..... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Fint andycam! Det var flere som hadde lyst til å bli med til Ranheim men ikke kunne den kvelden. Skal vi pröve igjen om det blir noen fler fine kvelder? Eller om dere har andre idéer? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Fint lys i kvell. Er det noen som har lyst å fotografere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå