Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våkner jeg feberfri i morra, kommer jeg, men er for usikker til å love noen skyss innover i alle fall. Håper det blir nok biler?

Håper også en eller annen med mer innsikt i blitsing enn meg selv kommer til å være der (men det skulle jeg tro): jeg har fått min nye D90 nå, men akkurat nå i kveld får jeg den ikke helt til å kommunisere med SB800. Tipper noen der ute kan hjelpe til før vi gir oss tunneller i vold.

Stiller med matpakke og kaffekopp, hvis da ikke pølser og grilling er avtalt?

Lenke til kommentar

Ny oppsummering - fototreff Hegra festning lørdag 4. oktober kl. 12.

Ta med grillmat, varme klær, stativ og fotoutstyr... Ser ut til at vi kan bli 15-17 stk nå! (De som vil ha skyss får ta kontakt med noen med bil.)

 

HegeLH (bil fra Trh/Byåsen)

Karl-Peder (+1) (bil fra Verdal/Trh, 3 stk)

jzono1

Sille (bil fra Stjørdal, 4-8 stk)

chris300 (bil fra Trh, 2 stk)

RandiA

Mr. Olsen

alfafa

Ciryaher (bil fra Trh/Angeltrøa, 4 stk)

la7tma

ok67

Saftret

lessis

RambaZamba

 

okvaal og Lynx1 kommer kanskje. Håper alle finner veien... den er bratt og smal! Sees i morra kl. 12! ;-)

Lenke til kommentar

Som førstemann (?) hjem i tørt og varmt hus, løfter jeg tekoppen i hyllest og takknemlighet til Sille for idéen, initiativet, kaffekoking, kakeservering og alt det andre jeg må ha glemt her. Håper denne suksessen ikke skremmer oss andre fra å komme med forslag til et opplegg første lørdag i november?

Takk til de som bidro at jeg begynte å skjønne basicinnstillingene mellom kamera og blits også, forresten. Læreaspektet er ganske viktig for meg i denne settinga her.

På gjenskriv og gjensyn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...