RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg trodde/tenkte bål med spikket pinne med pølse på jeg, men mulig jeg lever i leverposteidrømmeverden... Ja, er ikke det grilling da...en slags :!: , bruker ikke så mye grillmat jeg, så ikke inne i terminologien RandiA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kan ta med stativet jeg, den holder 3 pølser med piggene festet på.. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Våkner jeg feberfri i morra, kommer jeg, men er for usikker til å love noen skyss innover i alle fall. Håper det blir nok biler? Håper også en eller annen med mer innsikt i blitsing enn meg selv kommer til å være der (men det skulle jeg tro): jeg har fått min nye D90 nå, men akkurat nå i kveld får jeg den ikke helt til å kommunisere med SB800. Tipper noen der ute kan hjelpe til før vi gir oss tunneller i vold. Stiller med matpakke og kaffekopp, hvis da ikke pølser og grilling er avtalt? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Håper du blir bra nok til å være med da, okvaal..ser ut som det er i orden med skyss for de fleste, ellers har de vel "ropt ut" her..."grillingen" blir visst "bål-pinner" greit det, og jeg tror Sille stiller med "ute-kaffe", når det ikke ble "inne-kaffe" hos han RandiA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Forlater Tiller kl 10 i morgen da, kommer vel fram litt tidligere enn planlagt, så vi får litt tid før klyngefotograferinga starter Lenke til kommentar
Sille Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Når det gjelder grilling så er det utegriller(med rist) der oppe som jeg fyrer opp i. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Når det gjelder grilling så er det utegriller(med rist) der oppe som jeg fyrer opp i. Ja, se der ja...så var jeg ikke så på jordet likevel... :!: RandiA Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ny oppsummering - fototreff Hegra festning lørdag 4. oktober kl. 12. Ta med grillmat, varme klær, stativ og fotoutstyr... Ser ut til at vi kan bli 15-17 stk nå! (De som vil ha skyss får ta kontakt med noen med bil.) HegeLH (bil fra Trh/Byåsen) Karl-Peder (+1) (bil fra Verdal/Trh, 3 stk) jzono1 Sille (bil fra Stjørdal, 4-8 stk) chris300 (bil fra Trh, 2 stk) RandiA Mr. Olsen alfafa Ciryaher (bil fra Trh/Angeltrøa, 4 stk) la7tma ok67 Saftret lessis RambaZamba okvaal og Lynx1 kommer kanskje. Håper alle finner veien... den er bratt og smal! Sees i morra kl. 12! ;-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei Hege...fint du kom på banen da, trodde du var blitt borte jeg nå...du verden, det ble litt av en deltagerliste. Som du sier, viktig med varme klær...da kan man være ute i all slags vær har i hvert fall lagt frem ullundertøyet jeg.. RandiA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Joggebukse, t-skjorte og skalljakke anyone? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Regntøy da? Noen som vet om det blir regn?...Kan vel søke ly der da kanskje, i mørke, skumle tunneler... RandiA Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Endte opp så jeg dro hjem tidlig idag. Så jeg kommer ikke i morgen. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg kjører fra Heimdal 09.50 og har ledige plasser om noen trenger. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Som førstemann (?) hjem i tørt og varmt hus, løfter jeg tekoppen i hyllest og takknemlighet til Sille for idéen, initiativet, kaffekoking, kakeservering og alt det andre jeg må ha glemt her. Håper denne suksessen ikke skremmer oss andre fra å komme med forslag til et opplegg første lørdag i november? Takk til de som bidro at jeg begynte å skjønne basicinnstillingene mellom kamera og blits også, forresten. Læreaspektet er ganske viktig for meg i denne settinga her. På gjenskriv og gjensyn. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja dette var hyggelig... Det vil bli opprettet bildetråd iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Bildene er på vei inn på PC'en, mens jeg er på vei inn i en varm dusj. Takk for et hyggelig treff, det frister til gjentagelse. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, dette var kjempekoslig Merkelig nok frøys jeg mindre enn ventet.... Legger ut bilder når jeg er ferdig med dem... PS! STOR TAKK TIL AKAM FOR MUSEMATTENE... :thumbs: Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg kom hjem omtrent samtidig som du skreiv det innlegget der, okvaal. Tusen takk til Sille (og hans mor) for kaffebrød og opplegg. Det var kjempekoselig der oppe, trivelig å se hvordan folk ser ut irl også. Og tusen takk til akam for musemattene, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå