Linepusle Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Øya er spennende. Drar gjerne dit. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Fiskeplassen rett nede der på Tilfredshet er idyllisk også. (La noen bilder derfra på Flickr). Her er ett Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Der har jeg aldri vært. Videre kan vi jo evt. få med oss Lerkendal og nyhotellet eller bare mot Elgeseter gate og omegn og tilbake til byen. Alternativt å gå over sykehusområdet, Nidarø og til byen. (Eller ikke til byen i det hele tatt... ) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg regner med å bli med i morgen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Møtes hvor og når da? Ikke før 12 vel? (Sykler så jeg er litt avhengig av "lur" parkering) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Tenkte å sykle selv, så hvis jeg tenker litt praktisk for egen del , kan jeg tenke meg å parkere på Samfundet eller deromkring og gå derfra til Tilfredsheten kapell. Det er jo også et fint sted. Hva med kl. 12? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Samfundet kl. 12 passer fint for meg. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 jeg kommer også i morgen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ja, 12, Samfundet er fint, kommer over der jeg. (Men vet ikke om det er så safe sykkel-parkeringsplass da, vi kan jo trille med oss et stykke til om nødvendig.) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 dere kan parkere syklene ved laboratorie senteret, ligger mellom finalebanen kirkegården (mitt arbeidssted) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ja, tenkte på det jeg også, krøllx, bedre der litt nærmere sykehuset ja. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Høres greit ut med sykkelparkering ved Finalebanen. Jeg uttrykte meg ikke tydelig nok i min forrige post - jeg mente å treffes på Tilfredsheten kapell, men det er kanskje greit med Samfundet kl. 12. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Kapellet også greit for meg. Bare bestem dere. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Best å beholde Samfundet sm oppmøtested da, antakelig. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skal prøve å få blitt med i morgen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Takk for hyggelig treff i dag. Fort og gæli bildetråd her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Helgen 9-10. august, altså førstkommende er det den årlige Fuchsia-Pelargonia-utstillingen Ringve. (k.11-15). Jeg har ikke anledning lørdag, men søndag skal jeg; vi er kanskje flere som møtes der. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Takk for tipset Randi! Jeg er i Sverige i helga, men kunne tenke meg en tur til Ranheim (eller annen strand) en kveld når det er hyggelig vär. Kanskje neste uke. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Takk for tipset Randi! Jeg er i Sverige i helga, men kunne tenke meg en tur til Ranheim (eller annen strand) en kveld når det er hyggelig vär. Kanskje neste uke. God tur til Sverige - ja, vi kan ta en Ranheimstur neste uke...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå