Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Jeg ber om forfall/forlatte gårder/industri ispedd en dose natur

Ja, Helena og Krøllx. Dere kan sitte på. Jeg foreslo kl 12 der oppe. Da må vi dra 10.30 for at det ikke skal bli stress.

Höres bra ut! Hvis jeg husker riktig finnes det et industrimuseum i området, men jeg vet ikke hvor mye der er å se. Det vet sikkert folket som bor der.

10:30 passer bra for meg. Velg sted du som kjör.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEI! (Oppe og vaker igjen etter dypdykk på jobb med reiser og ferier og dets like...)

Jeg blir gjerne med til Meråker!!! Kom litt brått på meg, men det går bra. :)

Jeg håper det er mulig med skyss, så hvis noen har plass igjen i bil, sitter jeg gjerne på! Ellers får jeg vel komme meg til Stjørdal på et vis. Hvis alle som sier de skal sitte på kommer, er det vel fullt i nelsons bil, eller hur? Hvis ikke: Jeg kan evt. møte hvor som helst mellom Solsiden og Skovgård.

Lenke til kommentar

Jeg blir med og kjører fra Stjørdal!

Foreslår at vi møtes på Stjørdal stasjon, så kan de som ikke har plass i bil fra Trondheim ta bussen dit og sitte på med meg. Jeg har plass til 4 personer (for de som tåler å sitte 3 i baksetet).

Bussen går kl 1005 fra Dronningens gate D2, buss nr. 310, som er på Stjørdal 1050.

I helga kjøres det buss for tog, så toget er ikke noe å satse på.

Har det blitt sagt noe om hvor fotovandringen går? Skogs-/fjelltur, gruve, gamle gårder osv?

Jeg ber om forfall/forlatte gårder/industri ispedd en dose natur

Ja, Helena og Krøllx. Dere kan sitte på. Jeg foreslo kl 12 der oppe. Da må vi dra 10.30 for at det ikke skal bli stress.

Hei.

Det er sannsynlig at jeg tar bussen til Stjørdal og vil da gjerne sitte på med deg. Hvor går jeg av og hvor står du?

Lenke til kommentar

Jeg blir med og kjører fra Stjørdal!

Foreslår at vi møtes på Stjørdal stasjon, så kan de som ikke har plass i bil fra Trondheim ta bussen dit og sitte på med meg. Jeg har plass til 4 personer (for de som tåler å sitte 3 i baksetet).

Bussen går kl 1005 fra Dronningens gate D2, buss nr. 310, som er på Stjørdal 1050.

I helga kjøres det buss for tog, så toget er ikke noe å satse på.

Har det blitt sagt noe om hvor fotovandringen går? Skogs-/fjelltur, gruve, gamle gårder osv?

(Ble litt rot med svaret mitt... Det var Trig8 som skulle ha det.

Jeg tar antakelig bussen til Stjørdal (310 fra byen 10.05), men hvor går jeg av / hvor står du?

Lenke til kommentar

Jeg blir gjerne med, men jeg trenger også skyss... Fremdeles plass i bilen din nelson?

Ja. Du var først ute, da får du plassen.

HEI! (Oppe og vaker igjen etter dypdykk på jobb med reiser og ferier og dets like...)

Jeg håper det er mulig med skyss, så hvis noen har plass igjen i bil, sitter jeg gjerne på! Ellers får jeg vel komme meg til Stjørdal på et vis. Hvis alle som sier de skal sitte på kommer, er det vel fullt i nelsons bil, eller hur? Hvis ikke: Jeg kan evt. møte hvor som helst mellom Solsiden og Skovgård.

HEi. NÅ har jeg Krøllx, Helena og Eivind etter først til mølla prinsippet. Det er på et vis plass til tre personer bak i bilen, men det anbefales ikke.....TRANGT.

Lenke til kommentar

Jeg blir gjerne med, men jeg trenger også skyss... Fremdeles plass i bilen din nelson?

Ja. Du var først ute, da får du plassen.

HEi. NÅ har jeg Krøllx, Helena og Eivind etter først til mølla prinsippet. Det er på et vis plass til tre personer bak i bilen, men det anbefales ikke.....TRANGT.

Helt greit det :)

Jeg tar 10.05-bussen og sitter (forhåpentligvis) på med Trig8 fra Stjørdal.

Lenke til kommentar

Flott RambaZamba

For dere andre: Jeg kan plukke opp ved Solsiden kl 10.30.

Jeg satser på å stå like utenfor Scandic Hotel (mener det er noen få parkeringsplasser der)

tlf 48242885

Når det gjelder oppmøte oppi Meråker er det avtalt start i Kopperå.

- Vi kan møtes i Kopperå. Kjør gjennom bygda og følg E14 til dere kommer til et skilt der det står Kopperå. Opp til venstre. Ta til høyre rett etter 50 skiltet, så rett til venstre. Svart hus.

Lenke til kommentar

Jeg kan bli med lell.

Jeg blir gjerne med for å teste min ny vidvinkel linse...
Jeg har 3 ledige plasser i bilen, men muligens vil jeg gjerne ta en kort tur til Storlien til Harry handel etter foto walken.
Er det noen som vil sitte på? Jeg starter på Byåsen.

Hvor og når skal vi treffes i Meråker?

Mitt mobil er 98265169
Hva er deres Mobil nummer?

ses på lørdag
Hagen

Endret av RambaZamba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...