RandiA Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Takk for et spennende fototreff - tiden gikk fort. Takk til Anders for initiativet. Det var mange motiver å finne der - selv om vi var der for flere år siden.Jeg har laget en bildetråd for 13.mai 2014 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Skulle gjerne hatt navnet på han som viste oss rundt jeg - Anders har kanskje det? Og fikk noen med seg hvor mange ansatte det var i dag? Synes han sa 30 jeg - sunket mye da, har vært rundt 600. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Treff på lørdag? Tror jeg skal få til å bli med denne gangen, selv om vi har familiebesøk. De får klare seg uten meg i noen timer. Hehe. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Tror jeg kan bli med på noe på lördag. Forresten, hvordan går det med evt. tur 14. Juni Nelson? Har du hört noe mer fra folket der? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Tror jeg kan bli med på noe på lördag. Forresten, hvordan går det med evt. tur 14. Juni Nelson? Har du hört noe mer fra folket der? Det sku la seg ordne er svaret derfra. Jeg tenkte sende en påminnelse med ønske om definitiv bekreftelse denne uka. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Fra kl 11 på lørdag er det Musikkfest Trondheim, med konserter m.m. flere steder i sentrum bl.a. (Ilaparken, torvet x2, Nordre, Antikvariatet, Solsiden ute og inne, Lademoen kirke, Brukbar/Supa).Se programmet her: http://www.adressa.no/kultur/detskjer/article9750519.ece Fotografering av konserter trenger jo ikke være hovedmål, men greit å få med seg? Værmeldingen sier at det kan bli litt regn, men at det gir seg på ettermiddagen. Hvor og når møtes vi? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 jeg er bortreist og kan ikke være med. ha en fin fotosession dere som skal være med Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg blir med en tur i morgen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hmmm... Nå har jeg fått et dilemma. Fikk vite at samboern skal til bildemonteringen å lete deler til bilen imorgen og da kan jeg bli med å fotografere litt. Må innrömme at det er litt fristende. Håper noen fler melder seg på treffet så jeg slipper dårlig samvittighet om jeg ikke blir med... Har ikke helt bestemt meg ennå, men jeg håper ingen blir sur hvis jeg drar til demonteringen istedet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Her skal du ta deg den frihet og tenke på deg selv, Helena - du får veie for og imot og velge det du har mest lyst til...... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Takk Randi, det er sant. Muligens kan jeg få til begge. Jeg sender en SMS til Ratleto imorgen når jeg vet. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Kl 11 på torget i morgen da eller? Helena, du har lov til å gjøre det du har mest lyst til Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg tror kanskje 11 er litt tidlig ift regnet som var meldt. Ser ikke ut som værmeldinga er helt den samme nå lenger, da men. Nei, vi får vel si kl 11 siden klokka har passert midnatt allerede. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bildetråd for dagens fototreff i Midtbyen. 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) HEi Da har jeg fått bekreftelse på at det er noen/mulig flere i Meråker kameraklubb som blir med på en vandring førstkommende Lørdag. Er det fortsatt interesse for dette? Og hvilken tid passer. I følge Google maps må vi beregne ca 1 time 15 minutter i bil. Jeg kan forsåvidt stille med bil selv, men være forberedt på ikke fungerende vifte og en noe utett bakluke (er litt mer støy enn vanlig i baksetet) Foreslår 12 der oppe, men at vi avtaler oppmøte et sted i TRD med avreise 10.30. Fint med relativt rask tilbakemelding Endret 11. juni 2014 av Nelson09 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Ja jeg blir med Fint hvis jeg kan få skyss. Tidspunkt er det samme for meg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg blir med og sitter også gjerne på hvis det er OK? Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg blir med og kjører fra Stjørdal! Foreslår at vi møtes på Stjørdal stasjon, så kan de som ikke har plass i bil fra Trondheim ta bussen dit og sitte på med meg. Jeg har plass til 4 personer (for de som tåler å sitte 3 i baksetet). Bussen går kl 1005 fra Dronningens gate D2, buss nr. 310, som er på Stjørdal 1050. I helga kjøres det buss for tog, så toget er ikke noe å satse på. Har det blitt sagt noe om hvor fotovandringen går? Skogs-/fjelltur, gruve, gamle gårder osv? 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg blir med og kjører fra Stjørdal! Foreslår at vi møtes på Stjørdal stasjon, så kan de som ikke har plass i bil fra Trondheim ta bussen dit og sitte på med meg. Jeg har plass til 4 personer (for de som tåler å sitte 3 i baksetet). Bussen går kl 1005 fra Dronningens gate D2, buss nr. 310, som er på Stjørdal 1050. I helga kjøres det buss for tog, så toget er ikke noe å satse på. Har det blitt sagt noe om hvor fotovandringen går? Skogs-/fjelltur, gruve, gamle gårder osv? Jeg ber om forfall/forlatte gårder/industri ispedd en dose natur Ja, Helena og Krøllx. Dere kan sitte på. Jeg foreslo kl 12 der oppe. Da må vi dra 10.30 for at det ikke skal bli stress. Endret 11. juni 2014 av Nelson09 Lenke til kommentar
Akre Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Så spennende - skulle gjerne blitt med. Men har ikke tid.. god tur!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå