Linepusle Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hei og takk for fint treff i stort sett bra vårvær - og ingen tvil om at det er vår! Jeg har laget bildetråd. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Er det fortsatt aktuelt med tur nå lørdag, eller utsetter vi til september? For min del utsetter jeg gjerne til september. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Siden jeg ikke er hjemme nå i helga stemmer jeg også for å utsette til september, men jeg gjör gjerne andre turer i sommer, f.eks. den i Meråker (dog ikke 20. juni til 5. juli). Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) HEi Jeg tenkte sende en forespørsel til Meråker om de kunne "bistå" mtp en vandring 1. eller 2. helg i Juni mnd. Jeg ber da om tur litt ut fra eget ønske; forfall/forlatte bygg/gårder/industri, med natur som andreprioritet. Ikke tur nå! Endret 8. mai 2014 av Nelson09 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Höres fint ut! Takk for at gjör dette. Si fra om du trenger hjelp med noe. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 jeg blir gjerne med, men er bortreist lørdag 14.juni Lenke til kommentar
andycam Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 NSB Workshop Marienborg I`ve made an arrangement with Mantena Marienborg, allowing access to the workshop for photography. Date: Tuesday 13.05 Time: 16:15 Location: We`ll meet on the west side of Ceciliebroa (the bridge crossing Nidelva, connecting Marienborg to the St.Olav hospital) 2 Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Meråker i juni går kanskje. Er 7-8. juni 1. eller 2. helg? Hadde vært gøy å bli med til Marienborg også, får se om jeg får det til. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 jeg er bortreist i neste uke og kan dessverre ikke være med til marienborg håper dere får en fin fotosession Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Flott andycam! Regner med å bli med på det. Meråker 1. eller 2. helg i juni passer også fint. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er det ved broen på St.Olavs siden? Skal se om jeg rekker det, har trening på Dragvoll. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Så spennende.. jag kan dessverre ikke - jeg jobber den ettermiddagen. HA fin tur... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 NSB Workshop Marienborg I`ve made an arrangement with Mantena Marienborg, allowing access to the workshop for photography. Date: Tuesday 13.05 Time: 16:15 Location: We`ll meet on the west side of Ceciliebroa (the bridge crossing Nidelva, connecting Marienborg to the St.Olav hospital) Godt jobba, andycam. Dessverre er jeg bortreist for tida, så jeg får ikke til å bli med. Men de som får til å bli med - kos dere. Mye artig på området der å ta bilde av. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 NSB Workshop Marienborg I`ve made an arrangement with Mantena Marienborg, allowing access to the workshop for photography. Date: Tuesday 13.05 Time: 16:15 Location: We`ll meet on the west side of Ceciliebroa (the bridge crossing Nidelva, connecting Marienborg to the St.Olav hospital) If I'm feeling well and am not across the bridge in St. Olav's birthing center, I'd be delighted to join! Thanks for the organization, Anders. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Glimrende tiltak Anders, jeg regner med å bli med Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hei Angående Meråker. Fikk til kun 14. juni selv så har sendt en forespørsel om den datoen. Har ikke fått no svar enda, men hold av datoen de som vil/kan være med Lenke til kommentar
andycam Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Vi møtes på Marienborgsiden (vestsiden av broen) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 16.15 altså, gå over broen fra sykehus-siden. Mulig jeg sykler. Sender sms om jeg ikke rekker. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det høres spennende ut. Takk for insatsen, Anders. Skal prøve å rive med løs tidlige fra jobben og bli med. Hilsen hagen, 98265169 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 må desv melde pass i dag. Sykdom hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå