Nelson09 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 legge til et svar til fra en kar i Meråker: "En del forfallne setervolla finnes i ikke alt for lang gangavstand, og så har vi ruinene etter den første fabrikken i Kopperåa nedi "stupet", men der har snart lauvtre-vegetasjon tatt over kommando'n. Og så har vi Gilså Smeltehytte med en del fine detaljer, men ennå er det en smule snev av vinter oppå der. Men... mulighetene er mange oppi her, så vi får ta en godværsdag med en utfart." Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Takk for fine initiativ, Andycam og Nelson! Håper vi kan få til noe av dette - og at det passer for mange (inkludert meg selv)! Lenke til kommentar
Akre Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Enig Helena.. høres spennende ut Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 nelson og andycam, bra jobba! ser frem til utfluktene Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hei er dert noen som har noe ønsker i fht de innspillene som har kommet utenbys fra. I Meråker har vi "stående invitasjon" om å ta kontakt om vi ønsker en tur. Innherrede kameraklubb skriver, " lørdag i juni / hvis mulig allerede den 10 mai Ellers bør det bli andre lørdag i september " Fosen har vi fått flere forslag fra. Jeg spør da det kunne vært greit å gjort en avtale i god tid om vi ønsker å benytte oss av noe av dette Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg blir veldig gjerne med på en tur (spiller egentlig ingen roll hvor), men 10. Mai er jeg i Stockholm. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 jeg har veldig lyst å bli med på tur oxo, men ingen konkrete ønsker om hvor. kommer til å være litt bortreist innimellom i mai og juni, men er i trondheim alle første lørdag i måned Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Det er første lørdag i måneden på 3.mai. Da er jeg opptatt, konfirmasjon..... Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Meldt sludd i morgen. Hva seier dere? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det ser litt bedre ut på ettermiddag. Skal prøve å være med hvis det blir et treff. Ideer for tur: fra Leierfossen langs Nidelva Hilsen Hagen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 jeg blir også med, men må gå i tre fire tiden. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Virker som vi blir hjemme i helga (hadde egentlig tenkt dra på en biltur), så jeg blir også gjerne med imorgen. RambaZambas forslag höres bra ut, men vi får nok regne med at det blir vått. Stövler er nok ikke så dumt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Hvorfor det, uvær er jo det beste for foto (dog kanskje ikke for fotografen...)! Endret 2. mai 2014 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor det, uvær er jo det beste for foto (dog kanskje ikke for fotografen...)! Enig i det, men har vært syk i det siste så tar ikke sjansen på å bli våt/kald Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Skal vi mötes kl. 12 som vanlig? Oppe ved Leierfossen der det pleier å väre svaner på vintern? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 som vanlig starte kl12? hvor skal vi møtes? hehe..bra timing helena Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Morsomt at vi skrev samtidlig og nesten akkurat det samme. he he Er det noen som kjör bil fra/via byen? Får jeg sitte på? Da kunne vi kanskje hente deg krøllx også hvis du vil og det passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå