Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og plutselig fikk jeg en umiddelbar trang til å høre Hans Rotmo med "Hegra Festning"... Det blir vel å sette den på repeat på tur sørover, helt til eventuelle passasjerer klager på mitt musikkvalg. ;P

 

Edit: Ting postes dobbelt opp når flood control dukker opp.. Merkelig opplegg...

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar
Grrr...

 

Driver å vurderer hva sekken skal inneholde.

 

Rambo med D300 + 24-70/2.8 eller hele sekken?

 

Lurer litt på det samme sjøl, men bekymrer meg mest for maten . . . Ligger det fremdeles an til grilling, eller er matpakke og termos tingen å få for? Mat og sånt kan vel bare ligge i bilene mens vi knipser, de blir ikke stående SÅ langt unna, gjør de vel?

Lenke til kommentar
Grrr...

 

Driver å vurderer hva sekken skal inneholde.

 

Rambo med D300 + 24-70/2.8 eller hele sekken?

 

Lurer litt på det samme sjøl, men bekymrer meg mest for maten . . . Ligger det fremdeles an til grilling, eller er matpakke og termos tingen å få for? Mat og sånt kan vel bare ligge i bilene mens vi knipser, de blir ikke stående SÅ langt unna, gjør de vel?

 

 

Fra hovedporten inn til Festningen og ned til parkeringen er det ca 200 meter.

Lenke til kommentar
Hvis noen er i tvil, så tar jeg med meg storkaffekjelen og litt ved.

Ahh, godt! :)

Bålkaffe er bedre enn den på termos uansett.

Eneste som plager meg nå er at jeg ikke har fått tak i stativet og fastobjektivet jeg skulle ha. Får gi meg selv en utfordring og gå med kitten :)

Blir morsomt dette...har lagt frem Ull-undertøyet nå :!: ..du får bestemme om vi skal busse opp med Sille eller om du skal kjøre til festningen selv, det er mange ti-år siden jeg har vært der, men minnes at veien var smal, svingete og skummel.

Jeg har tenkt å ta med bare monopod for lettvinthets skyld, men jeg har et bra stativ, kan ta det med da det ikke blir så langt å bære det, så kan du få låne det hvis du vil? Tar med blitz også, og et par objektiver. Ikke plass til mer. En kopp til Sille sin kaffe og et par kylling-bryst til grilling. Håper det blir et bra bilde for Oktober-festen i samme slengen, så jeg får litt variasjon til plantene mine :D

Hvor mange er vi tilsammen nå, har ikke Hege gjort noe final opptelling?

RandiA

 

Hvis noen er i tvil, så tar jeg med meg storkaffekjelen og litt ved.

Ta med mye ved da så får du tint opp en fryspinnj som mæ også... hehe

Vi skal da greie å varme deg, Chris..... :!: :!:

(Skal ta med en stor ekstra jakke, jeg. :innocent: :!: )

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...