krøllx Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det spiller ingen rolle for meg. Neste lørdag passer oxo for meg Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Beklager at jeg er sen til å si fra, men jeg kan godt bli med på et treff i morgen. Men nå virker det som at det er stemning for at vi utsetter det en uke? Det går sikkert bra for meg. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg kan godt vente til neste uke, selv om det ville passet for meg i morgen også. Nå må nok hybelkaninene til pers i stedet . Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Så, hva skjer? Blir det fototreff på lördag, eller hva sier dere? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Fint! Da trenger vi bare å finne på hvor vi skal dra. Ifölge YR kan vi få intressant fotovär. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 tror jeg skal få til å bli med denne gangen Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg blir med - uansett hvor interessant fotoværet blir! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Fint at flere vil med uansett vär. Noen idéer? Endret 7. mars 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 andycam, regner med at du tenker at vi skal mötes utenfor Choco boko, ikke at vi skal sitte på café hele dagen. Tid spiller ingen roll for meg, men kanskje kl. 12 som vi pleier? Er usikker på hvor Choco boko er, men ifölge Google er det like ved Moods of Norway? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Ja, Choko Boco er nabo med Moods of Norway. 12 er en kjent og kjær tid, synes jeg. YR ser ikke så verst ut nå! Da gjenstår bare rute, men det kan vi jo tenke på, eller har noen en idé? Endret 7. mars 2014 av Linepusle Lenke til kommentar
Akre Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Vel !Chicas! det er jo 8 mars.. toget starter kl 13 - kan det være ei rute? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Oisann, ja nå ser jo värvarslet bedre ut. Fint. For min del gjör det ikke noe om det blir litt blandet, for da blir det ofte pent lys og skyer. Toget som Akre nevner kan jo väre en god start (men jeg er fleksibel), så får vi se hva vi finner på etterpå. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg blir ikke med i morgen. Have fun and good Women's Day, Ladies! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 blir det oppmøte utenfor choco boco på nordre kl 12? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ja, siden det er så sent nå er det nok best vi ikke endrer på noe. Så ja, vi ses kl. 12 utenfor choco boco på Nordre. Håper det passer for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå