andycam Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ok piren 12, så kan vi ta en runde der nede og så gå opp til bakklandet? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Litt för kl. 12 passer fint for meg. Usikker på hvor på piren dog? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 12 ca kan jeg komme, vet ikke helt hvor jeg går da - over Sjøgangen? Bakklandet eller Solsiden etterpå - er på jakt etter den gode Chili kaffen, he,he. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Du ser hurtigruta fra vegen når du kommer ned mot piren. Så følger du vegen til høyre forbi Pirsenteret (tror jeg det heter, det bygget med bla. Rema-butikken). Solsiden eller Bakklandet etterpå høres ut som en bra plan for dagen Lenke til kommentar
Akre Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Melder om mulig ankomst - noe etter 12 Dvs hurtigruta må seile uten mig-- men godt vær og chilicafe gjør seg i januar! Bj Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Spiller egentlig ikke sånn rolle for meg, men Bakklandet har jeg ikke vært på med fotogruppa. Så ikke de siste innleggene så jeg så ikke det med piren, men det blir jeg gjerne med på. (Jeg foreslo Bakklandet og Singsaker...) Endret 3. januar 2014 av Linepusle Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hadde vært MEGET moro og hive meg med (det blir alltfor sjelden tid), men får se hvordan det blir.Kom til og tenke på ett tips til dere om jeg ikke kan: den nye hurtigbåt-terminalen (som får mye ris i Adressa i dag). 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Så det på distriktsnytt ja, pakarang - vi bør vel ta en tur bort og fotografere det omstridte huset da.Kanskje vi kan bli med deg en tur på båten igjen til våren, fin tur det..... Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 litt før 12 ved hurtigrutekaia da.Jeg er med Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kommer jeg dit om jeg går over Sjøgangen? Dårlig til å orientere meg jeg Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvis du går over sjøgangen så går du bare bortover forbi rockheim og hotellet og fortsetter rett fram til du ser båten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Takk Eivind. Da forstår jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Årets første foto-treff ble virkelig en vel-lykket vårtur - tror det var lurt at vi ikke laget runden så lang/stor, det var jo nok å fotografere.......skikkelig hygge-stund ble det i Antikvariatet også - jeg har laget en bilde-tråd, skal se om jeg får inn noen av bildene der i løpet av kvelden. Om overskriften ikke føles helt god, gi meg et tips, og jeg retter på den: Bildetråd 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Godt nytt år til alle! Det var virkelig mange flotte bilder og motiver fra lørdagens fotovandringen. kjekt å komme tilbake til vårstemte og herlige trondheim etter en kort juleferie i vestlandet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Godt nytt år til alle! Det var virkelig mange flotte bilder og motiver fra lørdagens fotovandringen. kjekt å komme tilbake til vårstemte og herlige trondheim etter en kort juleferie i vestlandet Hei, Godt Nytt År - faktisk vi nevnte deg i går, vi savnet deg - du var jo med på den forrige forblåste turen tror jeg, men i går var det virkelig fint. Håper å se deg på kommende treff..... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hei, Godt Nytt År - faktisk vi nevnte deg i går, vi savnet deg - du var jo med på den forrige forblåste turen tror jeg, men i går var det virkelig fint. Håper å se deg på kommende treff..... Hei Randi, sånn er det med været...uforutsigbart, men det er vel det som gjør det hele så spennende. gleder meg til neste treff Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hei! Februar begynner på lørdag, folkens. Hva med å treffes? Ratlto har jo laget denne oversikten, hvis det ikke er "benkeforslag". Jeg foreslo Singsaker, Kristiansten tidligere. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg er dessverre opptatt denne helga, men jeg håper dere får en fin tur! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg er også opptatt i helga, som jeg annonserte for ganske lang tid tilbake. Badmintonturnering for barn og ungdom i Klæbu på lørdag. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg er også opptatt i helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå