krøllx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 kl 12 passer fint! møtes da Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Regner med en snartur jeg også, om ikke været blir for ille. Fotograferte julegater i går, så det blir mest for det sosiale. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Dessverre jeg vil ikke være der. God Jul og Godt Nyttår! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg tror det blir til at jeg tar meg en tur nedover =) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Takk for hyggelig treff, tross ruskvær i dag - jeg har laget en tråd. Endret 7. desember 2013 av RandiA 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 kl 12 passer fint! møtes da Så hyggelig at du kom på fototreff i dag - ruskevær til tross - vi ser frem til våren - og du er hjertelig velkommen til treffene. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Så hyggelig at du kom på fototreff i dag - ruskevær til tross - vi ser frem til våren - og du er hjertelig velkommen til treffene. det var kjekt å hilse på dere. ser frem til neste treff Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Artig å treffe på dere selv om jeg ikke hadde anledning til å bli med. Satser på å få det til en annen gang. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Artig å treffe på dere selv om jeg ikke hadde anledning til å bli med. Satser på å få det til en annen gang. Ja, det er bare å møte opp - følg med i denne tråden, det kan hende det blir noen ekstra-turer i tillegg til første lørdag i måneden. (Hvis du tar en titt i bildetråden - ( link i #4286) - så ser du noen av motivene vi fant.) Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Lenge siden jeg har vært aktiv her nå Tenkte slenge meg med igjen - har et nykjøp som etterhvert må testes ut blant annet. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så hyggelig med både nye og "gamle". Velkommen! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Skal vi ha treff på lørdag, eller? Minner om linken i signaturen min, med oversikt over hvor vi har vært m.m. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Skal vi ha treff på lørdag, eller? Minner om linken i signaturen min, med oversikt over hvor vi har vært m.m. Fin link, tar vare på den - kommer sikkert til å linke med den i bloggen en gang. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg kan tenke meg en tur på lördag, selv om jeg ikke har begynt med bildene fra Sverige ennå. Dessuten er jeg ikke hjemme helgen etter. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen som har idéer? Har prövd å finne på noe, men det går tregt. Vet bare at jeg gjerne vil komme meg ut litt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ikke så mye å fotografere akkurat nå - når det er snø-tomt (liker det egentlig), men hva med en ny tur til Bakklandet..... et treff er uansett hyggelig med det sosiale, og nyttig med interessant fotoprat innimellom... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg blir med også. En mulighet er ta en tur på piren igjen, der Helena, Anders og jeg gikk sist. Vi kan jo møtes ved hurgigruta litt før kl 12? (Den legger fra kai kl 12) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå