MarQsDH Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hadde vel kanskje vært mulig med et treff utenom fast rutine og? Jeg vet bare med meg selv at jeg ikke har vært med på ganske lenge, og det hadde vært gøy med et treff! Nå har jo det begynt å blitt hvitt ute (i allefall her jeg bor), så om vi skulle tatt noe nå som det var "ferskt". Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hadde vel kanskje vært mulig med et treff utenom fast rutine og? Jeg vet bare med meg selv at jeg ikke har vært med på ganske lenge, og det hadde vært gøy med et treff! Nå har jo det begynt å blitt hvitt ute (i allefall her jeg bor), så om vi skulle tatt noe nå som det var "ferskt". Det er bare å kjøre egne treff dersom du vil det, når som helst. Og på Skatval om du vil det. Selv så tviler jeg på at jeg får noen mulighet denne uka. Vi i Klæbu badminton fikk en verdensmester på lørdag, så det blir litt greier i forhold til det fremover. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det er bare å kjøre egne treff dersom du vil det, når som helst. Og på Skatval om du vil det. Selv så tviler jeg på at jeg får noen mulighet denne uka. Vi i Klæbu badminton fikk en verdensmester på lørdag, så det blir litt greier i forhold til det fremover. Ikke hver dag man får verdensmestere blant seg! Får se litt hva det blir til, selv så er min kalender tom. Er det noen interesse blant dere andre for et treff nå før desember? Er jo ikke nødvendig med et helgetreff, noen av dere har vel tatt noen møter utenfor har jeg sett. Det neste som er "satt opp" er jo den 6. desember. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Tradisjonen? tro er det vel treff når det er julegatetenning. tenninga i år er lørdag 30. november. Treff da kanskje? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Går fint an å kjøre treff begge helgene om det er interesse for det. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Heisan! Jeg kom i prat med noen av dere i forbindelse med worldwide photo walk 2013 i oktober, og har fulgt med på diskusjon.no trondheim siden. Ønsker å komme på fototreff i Trondheim i fremtiden! Kjekt å kunne dele interessen sammen med andre og har noen å diskutere foto med. Jeg hadde ikke anledning til å være med på det forrige treffet, og ikke 30. nov heller :-( Da blir det lenge til neste gang! Kanskje noen av dere skal treffe utenom det faste treffet? Håper å se dere om ikke så lenge 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Velkommen skal du være. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Så fint med flere "nye" ! Er selv ny og "grønn" så det er kjekkt med flere nye! trivelig! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg tror ikke noen har postet om årets Japan Photo-foredrag og nattfotografiworkshop? Det finner altså sted lørdag 30. november. Det er påmelding. 1 Lenke til kommentar
andycam Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som har tenkt seg avgårde? Jepp velkommen krøll Lenke til kommentar
Ernst Are Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er desverre på arbeid mens Japan photo holder på. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg og andycam påmeldt:) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg regner med det blir treff i julegatene i sentrum på lørdag? Det er vel tradisjon Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Höres bra ut. Forresten, velkommen til de nye! Endret 4. desember 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jaja, ble ikke noe treff på meg denne gangen heller... Blir nok at jeg velger jobb denne gangen også. Konsertkveld på Rockheim denne gang! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva skjer på lørdag? er fersk så jeg kjenner ikke til tradisjonen Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva skjer på lørdag? er fersk så jeg kjenner ikke til tradisjonen Vi avtaler vel å møtes et sted i byen på et tidspunkt som plasser de fleste. Regner med julegatene og sentrum er aktuelt denne gangen. Har spurt om forslag på tidspunkt lengre oppe så om noen har et forslag er det finfint Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tid spiller ingen roll for meg. Tidligere år möttes vi kl. 12, gikk rundt litt, satt på café til blå timen begynte og da fortsatte vi fotograferingen. Hyggelig med litt mörkerfoto i byen, synes jeg. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Møtes ved Olav t kl 1200? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå