Linepusle Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, høres bra ut. Jeg kommer. Får ikke tid til Jugendhuset dessverre. Men jeg regner med at du og kanskje Randi klarer den biffen! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 sitter på telefon nå med noe business. men skal dra så snart jeg er ferdig her.lader batteri mens Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Helena: Har du mer informasjon ang Jugendgården? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Helena: Har du mer informasjon ang Jugendgården? Du kan lese om bygningen her: http://byavisa.no/2013/10/30/foreslar-sykkelvei-gjennom-jugendgarden/ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Helena, takk for impuls-treffet vårt i dag. Det var jo over all forventning. Den gården kunne så absolutt fylle et helt fototreff. Vi var der jo nå omtrent så lenge som vi fotograferer på en lørdag - og da kunne jeg egentlig vært der dobbelt så lenge. Lurt at du hadde stativ med ja. Du må lage et sett på Flickr, det blir historie det der. Kom hjem nå jeg, skal laste inn bilder. (Rart det var kaldere inne enn ute) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Takk selv! Ja, det ble jo kjempebra. Håper du er fornöyd med dine bilder! Skal pröve å få postet mine på Flickr på söndag eller måndag. Synd det ikke er åpent imorgen (tror jeg) og at vi ikke visste at det var så intressant, så kunne vi ha hatt fototreffet der, men Brattöra blir sikkert også fint. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Her er en artikkel fra mars i år, prøvde å finne noe om åpningstiden - det var jo en stadig strøm av folk der for å se, men det var enormt med rom i fire etasjer pluss loft, så det var plass til mange. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg bli med i morgen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 OK, da sier vi kl. 13 utenfor Clarion hotell Brattöra imorgen? Forholder meg til den da, er det greiest å gå til TrondheimS og over Sjøgangen der? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Nelson og Christa, fint at dere blir med. Vi blir ganske mange imorgen. Randi, ja det går sikkert greit. Tenkte gå der selv, hvis "Sjøgangen" er de nye trappene. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, der vi har fotografert flere ganger.Skal prøve å være der 5 på..ellers har jeg mobil med. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg dukker opp i dag au Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Da haster jeg av gårde, håper jeg ikke mister retningssansen - går ned Blussuvollsbakken, og videre mot Rosenborg og gjennom Solsiden til Stasjonen, det burde være i rett retning - en times gange. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei og takk for treff idag. Jeg har laget bildetråd. Lenke til kommentar
DrJacoby Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Heisan! Jeg har fulgt med på diskusjon.no lenge, men har ikke laget meg bruker før nylig. Bildekritikktråden og denne tråden er hyppig lest. Vurdere sterkt å komme på fototreff i Trondheim i fremtiden, men jeg er ofte opptatt på ettermiddagen og bor i Levanger. Mine fotokunnskaper er vel på et ok til bra amatørnivå (tror jeg). Tar bilder veldig ofte og legger ut en del på Flickr. Ettersom fotomiljøet her i byen er svært lite, så savner jeg innimellom noen å fotografere sammen med, diskutere foto med, og lære av(ikke minst). Tar oftest bilder av natur, men alt er av interesse. Prøver å utfordre meg selv iblandt, så jeg lærer mer. Bruker idag Pentax K-5. (Tidligere Canonbruker). Håper å kunne dukke opp på et av treffene dere har snart! Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Heisan! Jeg har fulgt med på diskusjon.no lenge, men har ikke laget meg bruker før nylig. Bildekritikktråden og denne tråden er hyppig lest. Vurdere sterkt å komme på fototreff i Trondheim i fremtiden, men jeg er ofte opptatt på ettermiddagen og bor i Levanger. Mine fotokunnskaper er vel på et ok til bra amatørnivå (tror jeg). Tar bilder veldig ofte og legger ut en del på Flickr. Ettersom fotomiljøet her i byen er svært lite, så savner jeg innimellom noen å fotografere sammen med, diskutere foto med, og lære av(ikke minst). Tar oftest bilder av natur, men alt er av interesse. Prøver å utfordre meg selv iblandt, så jeg lærer mer. Bruker idag Pentax K-5. (Tidligere Canonbruker). Håper å kunne dukke opp på et av treffene dere har snart! Flott! Alltid plass til flere. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Heisan! Jeg har fulgt med på diskusjon.no lenge, men har ikke laget meg bruker før nylig. Bildekritikktråden og denne tråden er hyppig lest. Vurdere sterkt å komme på fototreff i Trondheim i fremtiden, men jeg er ofte opptatt på ettermiddagen og bor i Levanger. Mine fotokunnskaper er vel på et ok til bra amatørnivå (tror jeg). Tar bilder veldig ofte og legger ut en del på Flickr. Ettersom fotomiljøet her i byen er svært lite, så savner jeg innimellom noen å fotografere sammen med, diskutere foto med, og lære av(ikke minst). Tar oftest bilder av natur, men alt er av interesse. Prøver å utfordre meg selv iblandt, så jeg lærer mer. Bruker idag Pentax K-5. (Tidligere Canonbruker). Håper å kunne dukke opp på et av treffene dere har snart! Velkommen skal du være! Lenke til kommentar
DrJacoby Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Flott! Alltid plass til flere. Takk! Mye fint på Flickrsiden din! Lenke til kommentar
DrJacoby Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Velkommen skal du være! Takk! Flotte bilder på Flickr! Kommer til å følge deg og Nelson09 der neste gang jeg er innom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå