RandiA Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Endelig en liten blogg-post om Scott Kelby Photo-Walk Trondheim. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Travle dager for meg. Jeg skulle ha tipset om dette for flere dager siden, men det har kokt bort i kålen... Det er spennende lyssetting i alleen i Høgskolebakken opp mot Hovedbygningen på Gløshaugen nå under UKA. Den er slutt nå i helga, og da blir vel lysene fjernet. Best i mørket... Skiftende lys i mange farger. Hovedbygningens front er også lyssatt - i rødt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Alltid fint med sånne tips. :-) Dessverre hadde jeg ikke mulighet til å benytte meg av tipset, men. Minner om at det er treff til helga. Selv har jeg ikke mulighet (jepp, badminton. Hehe). Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Mener og tror jeg skal klare å klemme inn et treff på lørdag! :-) Lenke til kommentar
Akre Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Når og hvor er treffet på lørdag? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Når og hvor er treffet på lørdag? Det er ikke avtalt enda. Har DU et forslag? :-) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Drar på lang ferie neste uke, så jeg har det travelt og orker ikke tenke, men jeg tror jeg kan bli med på et treff på lördag hvis dere finner på noe. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er ikke avtalt enda. Har DU et forslag? :-) Jeg vet ikke hvor dere har gått tidligere- men bymarka er trolig fargerik nå, Vintervannet kan være et forslag- sånn før skia må ut Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Se i signaturen min. Der har du oversikt over alle treffene våre. Det er selvfølgelig mulig å dra et sted vi har vært før. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Sitter og leser siste By-Avisa. Interessant med Elgeseter gate 30, Jugendgården ved siden av det RAKE huset. Ser ut som arkitektene har åpnet den, spennende opp trappene der og lyset inn gjennom farget glass. Noen som har vært der og fotografert? (Før den eventuelt rives - de snakker om et spennende prosjekt med sykkelvei rett gjennom huset) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Lørdag, ja. Denne gangen kan jeg være med. Yr spår OK vær, sol med sky foran og 0 mm nedbør, 6 grader. Et sted vi har snakket om for en stund siden er promenaden fra Gulltanna og til Skansebrua. Foreløpig må vi snu og gå samme vei tilbake, så vi kan jo vente til gangbrua er på plass... Forresten: Vet noen om promenaden langs Ila og mot Trolla er gangbar? Ellers har jeg et forlag til dagstur: Austråt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Linepusle, godt forslag. For meg gjör det ikke noe om vi må gå den samme veien tilbake, men dere får bestemme. Promenaden langs Ila og mot Trolla höres også intressant ut. Austrått var vi til for noen år siden, men hvis de som ikke har värt der för vil dra dit noen gang er det selvfölgelig greit. Kanskje blir jeg med igjen. Randi, leste akkurat det samme. Man kunne kanskje kombinere med å gå litt i området rundt, selv om vi har värt der för. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kan godt gå fra Gulltanna ja - flere muligheter rundt der. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Brattørkaia would offer some possibilities for long exposure photos, which I've been meaning to try there, so I'd be in. From Ila to Trolla sounds a bit cool this time of year, as there's little sun on that side. But I've never walked along the coast there, so it would be interesting. When and where should we meet? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Lange eksponeringer kunne være artig, ja. Solen går jo ned allarede kl. 16 nå. Forslag: Vi møtes f.eks. kl 12 utenfor "Gulltanna"/Clarionhotellet. Fotograferer litt. Kanskje går på café på Rockheim. Etterpå kan de som vil bli igjen og ta bilder i blå timen/skumringen? Endret 31. oktober 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Høres greit ut det, Helena. Jeg tenkte kanskje å foreslå et kveldstreff igjen snart, men det begynner jo å bli mørkt såpass tidlig at vi må ta det i en helg hvis vi skal få med oss skumringen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Virker som vi blir relativt mange, så hyggelig. Hmm, hvor lang tid kan det ta å gå fra Gulltanna og til Skansebrua og kanskje sitte en stund på café? Hva sier dere, kanskje kl. 13 er bedre? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tror nesten jeg må stå over igjen allikavel... Jobben kaller, og det blir nok litt sent i morgen kveld, før jeg er ferdig.Jeg følger med, og et kveldstreff går an for min del tenker jeg! :-) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg ser at Randi og jeg postet forslag omtrent samtidig, så jeg så det litt sent. Hvor lenge skal Jugendgården stå åpen? Det hadde vært morsomt å få med seg. Ellers kunne det jo være fint å få med både lys , skumring og kveldsmørke. Da er nok kl. 13 en bra tid å treffes, med kafébesøk imellom. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 I avisen sto det at Jugendgården er åpen "frem til 2. November". Skriver man det slik på svensk betyr det at det er siste dag idag. Vet ikke om det er det samme på norsk? Så jeg lurer på å ta en kjapp tur idag for jeg har lenge hatt lyst å se inne i det huset. OK, da sier vi kl. 13 utenfor Clarion hotell Brattöra imorgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå