Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset! Det blir jeg veldig gjerne med på. Kan begge dagene, tror jeg.

Ja, kanskje det...nå er det først Scott Kelby Walk da...håper flere kjente har meldt seg på den....jeg skal få med meg den i år også .....har jo vært med fra den første.

(PS. Husk de som var med i August-festen: Bruke gave sjekken før 30.sept..."mitt"henger på veggen allerede.)

Lenke til kommentar

Nytt Tips:

Åpen dag i Bygghytta til Nidaros Domkirke

I snart tusen år har Nidarosdomen blitt bygget og restaurert, men en katedral blir aldri helt ferdig...

Bygghytta er det tradisjonelle navnet på verkstedene ved Nidaros Domkirkes Restaureringsarbeider. For tiden jobber 20 håndverkere her; steinhuggere, smeder, gipsmakere, murere, snekkere og blyglassarbeidere.

Søndag 20.oktober kan du besøke Nidarosdomens bygghytte, og lære hvordan håndverkerne restaurerer Nidarosdomen ved hjelp av tradisjonelle håndverksmetoder.

Gratis inngang!

Sted: Bispegata 11
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, fikk mail om at man kunne minne folk på at det ikke var for sent å melde seg på, eller at man også kan møte opp uten å være påmeldt. Tror det er noen her som ikke har vært oppmerksom på "Walk'n", vi mangler noen på listen i år. (Vet Helena er bortreist).

Lenke til kommentar

Anbefaling!

Var med Trøndelag Fotoklubb på Rovoll historiske museum (asylet). Mye folk da så jeg tenker meg en tur igjen den 13.10. Vel verdt en ekskursjon

Åpningstider i okt:

• 13.10.2013, kl. 12:00 - 16:00
  • 27.10.2013, kl. 12:00 - 16:00

Takk igjen for tipsen! Jeg planerer å dra dit på söndag, mest trolig kl. 12. Fler som kommer?

Nelson, vet du om det er lov å gå rundt fritt, eller kun med guide? Får man bruke stativ?

Siden det er museum nå og ikke forlatt og "decaying" regner jeg med at det ikke er så voldsomt spennende, men kan jo bli intressant likevel.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Det er jo "dessverre" pusset opp noe. KJEMPEspennende er det nok ikke. Likevel nokså intr da de har beholdt noen senger, lenker o.l til tvangsbruk. Bygningene på lærerhøgskolen er jo motiver i seg selv i tillegg. Ta med stativ . Jeg er med og planlegger avslutte langs ladestien eller leangen gård etterpå om det ikke høljer. Stort er det ikke så en rekker nok hele på en time vil jeg tro

Lenke til kommentar

Vil gjøre dere oppmerksom på at Trøndelag Fotoklubb stadig har turer/arrangementer som kan være av interesse både fotografisk og fotososialt. :)

To siste:
Nidarosdomen: På taket av Trondheim

Rotvoll: I galskapens korridorer

Så det er bare å følge med, det dukker nok opp mye mer i tiden fremover. Det er forøvrig en svært rimelig klubb å være medlem av. Samt at det jobbes aktivt med medlemsfordeler. :)

- Klubbens Facebook-side

- Klubbens Facebook-gruppe

Klubben har også en del spennende prosjekter. Bl.a. Humans Of Trondheim som sikkert kan være utfordrende for mange.

Det er forøvrig en meget aktiv og raskt voksende klubb som også har mange sosiale events i tillegg! ;)

Endret av PIP.no
Lenke til kommentar

Regner fortsatt med å dra til Rotvoll imorgen. Samboern blir nok også med. Men, plutselig ble jeg usikker på hvor det er? Har googlet men finner ingen adresse. Er det i den sväre bygningen som er skole nå? Som har Statoil på den ene siden og en stor bonngård på den andre?

Hvis det er der, er det lett å finne inngangen til museumet?

PIP.no, takk for tipset om fotoklubben!

Lenke til kommentar

Hei

Det er der det er lærerhøgkole, det gamle murbygget (etter statoil) før du kommer ned til Rotvollfjæra.

Med andre ord...akkurat som Helena sa

Jeg går fra Lade og kan møte foran lærerhøgskolen kl 12

Endret av Nelson09
Lenke til kommentar

Christa og jeg tenkte dra til Ilabekken på torsdag, mest for å leke med lange lukkertider. Håpentligvis er der noen fine löv på bakken og i bekken nå (det var kjempefint ved denne tiden ifjor).

Siden det blir mörkt tidlig tenkte vi mötes allarede kl. 15:30 her:

post-178020-0-48670200-1381827527_thumb.jpg

The more the merrier, så alle er velkommen. Skriv dog gjerne her i tråden om du blir med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...