Ratleto Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg kom hjem 02:40 i natt, og var ikke i seng før i 4-tida. Så det ble ikke noe treff på meg idag. Men jeg håper vi kan få til noe neste helg, spesielt siden det var så mange som ikke kunne idag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Skal vi begynne å planlegge kommende lørdag allerede? Hva med denne trikketuren til Lian? Eller ble den foretatt i juni? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Helena og jeg er i Oslo da, og fototreff der den helgen......(så om flere er i Oslo neste helg, kan de jo slå seg med...) Lenge siden jeg har sett deg på treff nå forresten Ratleto. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Da er Egil tilbake i Trondheim igjen, og jeg har litt mer fritid selv, så om det blir noe neste lørdag kunne vi gjerne tenkt oss å være med =) Trikketur til Lian hørtes ut som en grei ide for oss om det ikke er sånn at det er gjort enda. Hverken jeg eller Egil har vært med trikken enda Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Helena og jeg er i Oslo da, og fototreff der den helgen......(så om flere er i Oslo neste helg, kan de jo slå seg med...) Lenge siden jeg har sett deg på treff nå forresten Ratleto. Ja, det har ikke passet de siste gangene, dessverre. Men jeg var med på botanisk hage i juli da. Men jeg kan også si allerede nå at jeg neppe får til å være med i november. Badmintonturnering i egen klubb den helga. Da er Egil tilbake i Trondheim igjen, og jeg har litt mer fritid selv, så om det blir noe neste lørdag kunne vi gjerne tenkt oss å være med =) Trikketur til Lian hørtes ut som en grei ide for oss om det ikke er sånn at det er gjort enda. Hverken jeg eller Egil har vært med trikken enda Så bra. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Håper du kan være med på "ekstra-treff" da Ratleto, du blir savnet, vet du Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Håper du kan være med på "ekstra-treff" da Ratleto, du blir savnet, vet du Hyggelig å høre. Jeg har tenkt å prøve å være med på lørdag nå da. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Lian høres ut som en plan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Selv om jeg har veldig lyst til å være med så er det ikke helt sikkert jeg får muligheten likevel. Om jeg får det til så kommer jeg til evt. avtalt tidspunkt så det er ingen grunn til å vente. Trikken venter vel uansett ikke på meg =) Endret 13. september 2013 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 So who would like to meet tomorrow at Lian, and at what time? I'd be happy to join. I'll probably meet you there and not take the tram since I live nearby. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg blir med på lørdag. Lian passer meg fint. Gråkallbanen går hvert hele kvarter fra St.Olavsgate på lørdag. Tar 21 minutter til Lian. Hva med 11:15 eller 11:30? Er St.Olavs gatestoppet flyttet akkurat nå pga skinnearbeider??? Og noe helt annet: Jeg får ikke logget meg på forumet via Chrome. "Åffer ikke? Bare er det sånn?" Lenke til kommentar
andycam Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 I'm going. How about taking the tram 1130? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 I'll be there at 11:30. Where do we meet Christa? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg blir med også. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ok, jeg blir med. I'll meet you at the Lian tram stop tomorrow. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 hvor går trikken fra? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Nei, det gikk buss for trikk fra Dronningens gate, tror jeg det var, til Ila, også skifter man til trikk der. Men det er kanskje litt sent å si ifra om det nå. Hehe. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bildetråd fra Lianvatnet i går Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Anbefaling! Var med Trøndelag Fotoklubb på Rovoll historiske museum (asylet). Mye folk da så jeg tenker meg en tur igjen den 13.10. Vel verdt en ekskursjon Åpningstider i okt: 13.10.2013, kl. 12:00 - 16:00 27.10.2013, kl. 12:00 - 16:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå