Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er Egil tilbake i Trondheim igjen, og jeg har litt mer fritid selv, så om det blir noe neste lørdag kunne vi gjerne tenkt oss å være med =)

Trikketur til Lian hørtes ut som en grei ide for oss om det ikke er sånn at det er gjort enda. Hverken jeg eller Egil har vært med trikken enda :p

Lenke til kommentar

Helena og jeg er i Oslo da, og fototreff der den helgen......(så om flere er i Oslo neste helg, kan de jo slå seg med...) Lenge siden jeg har sett deg på treff nå forresten Ratleto.

Ja, det har ikke passet de siste gangene, dessverre. Men jeg var med på botanisk hage i juli da. Men jeg kan også si allerede nå at jeg neppe får til å være med i november. Badmintonturnering i egen klubb den helga.

Da er Egil tilbake i Trondheim igjen, og jeg har litt mer fritid selv, så om det blir noe neste lørdag kunne vi gjerne tenkt oss å være med =)

Trikketur til Lian hørtes ut som en grei ide for oss om det ikke er sånn at det er gjort enda. Hverken jeg eller Egil har vært med trikken enda :p

Så bra. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv om jeg har veldig lyst til å være med så er det ikke helt sikkert jeg får muligheten likevel. Om jeg får det til så kommer jeg til evt. avtalt tidspunkt så det er ingen grunn til å vente. Trikken venter vel uansett ikke på meg =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg blir med på lørdag. Lian passer meg fint. Gråkallbanen går hvert hele kvarter fra St.Olavsgate på lørdag.

Tar 21 minutter til Lian. Hva med 11:15 eller 11:30? Er St.Olavs gatestoppet flyttet akkurat nå pga skinnearbeider???

Og noe helt annet: Jeg får ikke logget meg på forumet via Chrome. "Åffer ikke? Bare er det sånn?"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...