Karl-Peder Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ellers antar jeg (enn så lenge tør jeg ikke annet enn å anta) at jeg kan plukke deg opp der, Saftret. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det blir ordnet med minibuss fra Stjørdalen, ikke sant Sille? Ja, kommer litt an på antall som trenger skyss da, er det 4 eller mindre, så kjører jeg "vanlig" bil. Vil gjerne være med jeg også Hadde vært veldig fint om noen kunne ha plukket meg opp på Stjørdal/Hell/Lånke. Går helt sikker bra ja, skal sørge for det. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Med tanke på DC-10 Landing i BK, så er det jo også mulig med en stopp på Værnes for litt "Plane Shooting". Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er en venn av Randi og hun fortalte at fotogruppa i Trondheim skulle på tur. Jeg er i byen den 4. oktober og kunne godt tenkt meg å være med til Hegra. Har nettopp meldt meg inn på dette forumet etter å ha vanket og lest her inne en stund. Er det muligheter for at en "søring" fra østlandet tar følge innover til Hegra? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sikkert ingen som sier seg imot sålenge du ikke har Canon. Har du Canon derimot tar vi 50,- i gebyr for mulig radioaktivitet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sikkert ingen som sier seg imot sålenge du ikke har Canon.Har du Canon derimot tar vi 50,- i gebyr for mulig radioaktivitet. :!: :!: Marius, du må nok avfinne deg med en Canonist til..(men så mye konkurranse til dine macro-fluer slipper du da, vet du ) RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tenk å bli mobbet etter første innlegg. Som Randi sier så eier jeg nok et Canon Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tenk å bli mobbet etter første innlegg. Som Randi sier så eier jeg nok et Canon Ja, her må man være hardhudet noen ganger, men stort sett er folk snille og greie. RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er vi ikke det...!!! moahahaha... Kanskje litt, men bare av og til... Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg må nok mest sannsynlig melde forfall, for jeg og samboeren skulle egentlig til Sunnmøre denne helga, men det blir høyst sannsynlig utsatt til neste helg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fint om noen kan sende meg ca antall og en postadresse jeg kan bruke, i forkant av dette. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva skal du ha det til? Jeg tror ikke jeg forstår hva du mener. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fint om noen kan sende meg ca antall og en postadresse jeg kan bruke, i forkant av dette. Riktig spørsmål, feil tråd? Ellers, likte sig'en din. :-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kanskje han skal send dere en gave.. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan de som trenger skyss fra Hell/Stjørdal vennligst sende meg en PM, slik av jeg kan begynne å planlegge litt:) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det blitt bestemt noe oppmøtetidspunkt? Jeg ser noen stemmer for kl 12 et par sider tilbake. Jeg mener det i alle fall ikke bør være noe senere enn det. Er det noen som har mye imot å møte opp kl 12? Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det noen som har mye imot å møte opp kl 12? Jeg hadde på ett eller annet tidspunkt begynt å tro at det var klokka tolv som var avtalen? Uansett, nå pakker jeg sammen for å dra fra jobb fordi jeg holder på å bli drita forkjølt/influensaert (?) og tar ikke sjansen på å bli sjuk til helga. Kommer til å kjøre sjøl, men ettersom jeg i teorien kan finne på å ville avstå fra å bli kald og fuktig i tillegg, KAN det være jeg må droppe ut. Derfor tør jeg ikke avtale å skysse noen innover. Men Sille, har du et telefonnr. det går an å kontakte deg på, om nødvendig, når vi langsveisfarende begynner å nærme oss? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) jeg trodde at 1200 var tidspunktet ja. Mitt mobilnummer er 94288112, jeg kom akkurat med fra festningen nå, og det var utrolige høstfarger nå. Det regnet nede i dalen, men oppholds på festningen, et fenomen jeg har sett mange ganger. Endret 2. oktober 2008 av Sille Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvis jeg skal nedover, kjører jeg selv. Mulig jeg må jobbe i helga så det kan nok komme et avbud fra meg, men i utgangspunktet stiller jeg en mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå