Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal se om jeg rekker det....(Helena, verdikode etter Augustfesten, lurter på å ta det med til byen for noe kjøp - må gjøres i september)

Håper du får tid for å bli med!

Hyggelig med verdikode. Fra Japanphoto? Skal pröve å finne ut hvor man finner den, men har det travelt ikveld.

Lenke til kommentar

Hvis du har fullført, så skal du ha fått den i en PM fra tomsi, det har jeg fått i hvert fall. Ja, skal prøve å ta en liten tur - ved "Torgkona" da? Skal ikke fotografere så mye, men vil jo holde "treffene ved like" da vet du. [sliter fortsatt med Andalucia-bildene som ikke er ferdig - travelt ofte her også ja, men prøver ikke å stresse med det...man skal jo hygge seg med hobbyene. (Har også en kjempestor haug med bøker fra diverse forlag som jeg føler jeg burde lese og lage kritikker på - men man får ta det man rekker)]

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde fullfölgt, men kanskje ikke? Vet ikke om det savnes bilder, eller om det er for at jeg ikke har lagt ut i galleriet ennå (skal pröve å få det gjort i helga). Hvis det savnes bilde® så tror jeg at jeg fikk tatt et på Finnmark-turen. Ska sjekke det også i helga.

(Ingen trenger å svare på dette her, siden det er fototrefftråden. Skal spöre i "Augustfest 2013 - Sommeren er på hell"-tråden.)

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde fullfölgt, men kanskje ikke? Vet ikke om det savnes bilder, eller om det er for at jeg ikke har lagt ut i galleriet ennå (skal pröve å få det gjort i helga). Hvis det savnes bilde® så tror jeg at jeg fikk tatt et på Finnmark-turen. Ska sjekke det også i helga.

(Ingen trenger å svare på dette her, siden det er fototrefftråden. Skal spöre i "Augustfest 2013 - Sommeren er på hell"-tråden.)

Jeg har sendt deg en PM. Du ser en konvolutt ("kuvert" på svensk?) i den sorte linjen øverst på denne siden.

Jeg skjønte at du var på tur og regnet med at du hadde tenkt å gjøre deg ferdig når du kom tilbake. Fint med et ekstra fra Finnmark. I og med du jobber i prosjekt, så har ud nok shoots og bilder til å sette sammen en serie. Som vi gleder oss til se hvordan blir :)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...