eivind84 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg hadde nesten glemt at det var ny måned Men jeg kan sikkert bli med en tur på lørdag ja. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har tid på lørdag og blir gjerne med. Noen som har et forslag for turmål? Hilsen, hagen Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Laurdag er det geocachingtreff på Hell http://www.geocaching.com/geocache/GC4GT0Q_welcome-to-hell-2013 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg kan dessverre ikke være med denne gangen. Godt treff! Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det er maraton på torget. http://trondheimshelg.no/program Ellers vet noen om det allerede er høstfarger i bymarka? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Maraton høres ut som en greie Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 I'm not sure I can make it tomorrow. @RambaZamba: Autumn colours in Bymarka aren't far advanced yet. The birches have started to turn yellow, but I think it'll take another week before the good colours start. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ok, no autumn colors yet. Da stemmer jeg også på maraton og noen "street shooting" rund omkring torget. Skal vi treffes i morgen kl 11:45 ved turist informasjon, eller er det noen andre forslag? Hilsen, Hagen Friese (98265169) Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Høres ut som en plan Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kom hjem fra en fin tur i Finnmark idag, men tror jeg får tid for en liten fototreff imorgen. Kl 11:45 ved turistinformasjonen passer bra for meg, men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan bli i byen. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ble litt forandring i planene her, så jeg blir ikke med i morgen likevel. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Skal se om jeg rekker det....(Helena, verdikode etter Augustfesten, lurter på å ta det med til byen for noe kjøp - må gjøres i september) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Skal se om jeg rekker det....(Helena, verdikode etter Augustfesten, lurter på å ta det med til byen for noe kjøp - må gjøres i september) Håper du får tid for å bli med! Hyggelig med verdikode. Fra Japanphoto? Skal pröve å finne ut hvor man finner den, men har det travelt ikveld. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvis du har fullført, så skal du ha fått den i en PM fra tomsi, det har jeg fått i hvert fall. Ja, skal prøve å ta en liten tur - ved "Torgkona" da? Skal ikke fotografere så mye, men vil jo holde "treffene ved like" da vet du. [sliter fortsatt med Andalucia-bildene som ikke er ferdig - travelt ofte her også ja, men prøver ikke å stresse med det...man skal jo hygge seg med hobbyene. (Har også en kjempestor haug med bøker fra diverse forlag som jeg føler jeg burde lese og lage kritikker på - men man får ta det man rekker)] Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Trodde jeg hadde fullfölgt, men kanskje ikke? Vet ikke om det savnes bilder, eller om det er for at jeg ikke har lagt ut i galleriet ennå (skal pröve å få det gjort i helga). Hvis det savnes bilde® så tror jeg at jeg fikk tatt et på Finnmark-turen. Ska sjekke det også i helga. (Ingen trenger å svare på dette her, siden det er fototrefftråden. Skal spöre i "Augustfest 2013 - Sommeren er på hell"-tråden.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Trodde jeg hadde fullfölgt, men kanskje ikke? Vet ikke om det savnes bilder, eller om det er for at jeg ikke har lagt ut i galleriet ennå (skal pröve å få det gjort i helga). Hvis det savnes bilde® så tror jeg at jeg fikk tatt et på Finnmark-turen. Ska sjekke det også i helga. (Ingen trenger å svare på dette her, siden det er fototrefftråden. Skal spöre i "Augustfest 2013 - Sommeren er på hell"-tråden.) Jeg har sendt deg en PM. Du ser en konvolutt ("kuvert" på svensk?) i den sorte linjen øverst på denne siden. Jeg skjønte at du var på tur og regnet med at du hadde tenkt å gjøre deg ferdig når du kom tilbake. Fint med et ekstra fra Finnmark. I og med du jobber i prosjekt, så har ud nok shoots og bilder til å sette sammen en serie. Som vi gleder oss til se hvordan blir Endret 6. september 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg glemte å si at verdikupongen gjelder kjøp på http://japanphotoxxl.no - skal fungere på fotobøker og forstørrelser. F.eks. på skumplate, som jeg har blitt glad i. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg glemte å si at verdikupongen gjelder kjøp på http://japanphotoxxl.no - skal fungere på fotobøker og forstørrelser. F.eks. på skumplate, som jeg har blitt glad i. Åja, det høres smart ut.....kan være morsomt å prøve det...vanskelig å finne et passende bilde kanskje...man sender vel inn det over nett-siden foto da, og laster på verdi-koden. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Må desv melde avbud. Om noen skal en tur neste helg så gi gjerne et pip. Roar Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Bildetråd for dagens fototreff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå