eivind84 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Blir med jeg også Helst kl 18 eller senere for min del. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg kan ikke på torsdag. Har annen avtale da som er avtalt tidligere. :-/ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 I'm in. Let me know if anyone needs a lift: I'll be going by car and will have 2 (3 for a tight fit) free places. If it's not raining, I'll bike - else I say thank you, Christa. Helena: Meeting by the church is an OK place..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Og helst ikke senere enn 18 da - tar en god stund å sykle hjem også..... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Sjekket bildene fra ifjor og da möttes vi kl. 19:30. Hva med samme tid i år? Sorry Randi , men hvis vi mötes tidligere blir det lenge å vente på solnedgangen. (Tror dog ikke Christa kan för kl. 20.) Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kan være jeg kommer, men er ikke helt sikkert. Et lite spørsmål på siden, er Ranheim stasjon midlertidig stengt? Får ikke satt Ranheim (stasjon) som destinasjon på nsb... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kan være jeg kommer, men er ikke helt sikkert. Et lite spørsmål på siden, er Ranheim stasjon midlertidig stengt? Får ikke satt Ranheim (stasjon) som destinasjon på nsb... Tror det er Rotvoll som blir nærmeste, toget stopper visst der...fra Hell, stopper visst ikke på Ranheim Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg føyer meg selvsagt etter flertallet..... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 OK, da sier vi imorgen torsdag kl. 19:30 foran Ranheim kirke. Virker som vi får pent vär. Håper det blir noen fine skyer også. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg kommer også en tur. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Skal prøve å komme, ikke helt oversikten før i morgen, synd the bigg stopper ikke er ankommer enda. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Solen går ned ca kvart over ni, så det passer sikkert fint med lang eksponering. Dette er skrevet med blindeskrift via mobil, så det er sikkert noen skrivefeeil. Takk til systemansvarlig i skam for denne hærlige siden. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Marq: jeg kan plukke deg opp på Rotvoll hvis du vil? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Bildetråd for fototreffet i Ranheim. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Heisann dere, Ser dere enda har hyppige turer, det er bra. Jeg kommer sannsynelighvis tilbake til tr.h neste år, og da blir jeg å hive meg på turene igjen. Kjenner jeg savner tr.h, og de fortreffelige turene. Heldighvis er det bare ett år her oppe i Narvik en skal gå så man overlever vell. Mye nordlys her oppe da, det er jo et pluss da hehe, skal se om jeg får tid å komme meg ut å fått ta en del bilder snart. Jann 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Høres bra ut, Jann. Ingen som har tenkt på treff i helga, eller? Ser liksom ikke sånn ut. Selv så tror jeg ikke at jeg rekker å bli med på lørdag, men om vi utsetter det en uke, så kan i alle fall jeg. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har ikke tenkt noe på det jeg i hvertfall, men har sett at det nærmer seg "riktig" dato. Nå på lørdag så er kalenderen åpen, men jeg brygger på en forkjølelse... Virker som at helga blir hjemmeværende for min del. Neste helg er vel fullt ut mulig for min del også! Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg stikker sannsynligvis ut en tur på lørdag uansett. Blir sikkert med til neste helg også. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er lenge siden for min del så lørdag kunne vært bra. Gir def beskjed fredag om jeg kan (unger bedt på bursdag o.l) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå