Linepusle Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Takk for fint treff i dag. Her er bildetråd. Endret 3. august 2013 av Linepusle Lenke til kommentar
TorgeirRye Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Hei og takk for sist, det er en stund siden.. men kanskje vi møtes på WWPC den 5. oktober? http://worldwidephotowalk.com/locations/?q=trondheim Hilsen Torgeir ;o) Endret 13. august 2013 av TorgeirRye 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hei på deg Torgeir - ser deg gjerne på treffene våre ja.... 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Flotters Torgeir, at du har tid og mulighet til å ta av deg årets photowalk! Det har ikke vært mye kvalitet å snakke om på dem siden du hadde ansvaret sist gang. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Flotters Torgeir, at du har tid og mulighet til å ta av deg årets photowalk! Det har ikke vært mye kvalitet å snakke om på dem siden du hadde ansvaret sist gang. Hvor står det? Og når skal den være i år? 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Her. 5. oktober. Endret 13. august 2013 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Oi, så flott, visste ikke den var annonsert allerede...du får gjøre det godt kjent da Ratleto Endret 13. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nå er det allerede annonsert her da, så det er begrenset hva jeg får til utover det. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Da er jeg påmeldt...... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg er borte den helga, så jeg blir ikke med... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg er også borte den helga og kan ikke bli med. Fint at du er tilbake Torgeir! 1 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Lurer på om eg har meldt meg på to gonger, gekk i alle fall to bekreftelses mailar..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Lurer på om eg har meldt meg på to gonger, gekk i alle fall to bekreftelses mailar..... Det gjorde jeg også...men det er jo bare å sjekke, så ser du at navnet ditt står en gang oppført. - Sjekket nå nettopp Endret 13. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
TorgeirRye Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hei, jeg blir rørt når jeg leser innslagene, tusen takk ;o) Til info, dere er påmeldt bare en gang. Jeg får også melding to ganger pr. påmelding Det er artig å være tilbake. Jeg har en hektisk hverdag og går en del alene. Ikke for at jeg er asosial, for det jeg ikke. Tvert imot. Men planlagte arrangementer har vært vanskelig å få tilpasset kalenderen min. Og jeg hadde ikke hatt noe imot å vande mer med dere. En skikkelig hyggelig gjeng. Plutselig en dag, hvem vet. Jeg fotograferer for Humans of Trondheim (Se Facebook) det er enkelt, for fotografene der har egen FB side, der jeg melder at jeg drar ut så får den som det passer for henge seg på. Er også aktiv i Trøndelag fotoklubb (TFK), styremedlem. Føler at vi har mye felles, lav terskel og åpent for alle. Det er slik jeg oppfatter dere også. Det er ingen hindring at man er aktiv andre steder, den som ønsker kan gjerne melde seg inn i TFK. Send meg en mail så legger jeg deg inn: [email protected] Vi er på utkikk etter lokaler nå, så for å få mer press på kommunen er det en fordel med så mange medlemmer som mulig. Ta det som en oppfordring, det er gratis med basismedlemskap. Så har vi noen alternativer som er betalbare, men frivillig. Basisen er at man synes det er arig å fotografere. Ønsker å være med andre som har samme interesse, lære mer, eller bidra med det du kan selv. Og man velger aktivitetsnivå selv, høyt, lavt, variasjon, periodevis... Vi snakkes, gleder meg til å treffe dere igjen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Noen som blir med på en tur til Ranheim på torsdag kveld? Det ble en fin tur ifjor og jeg har lyst til å teste lange eksponeringer med mitt nye 10-stop ND-filter. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Fint forslag Helena...tror jeg må bli med på den ja. Det var i fjor på denne tiden vi var der. (Og vi har også hatt et vinterlig treff i samme området) August i fjor ligger i bloggen min Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Da er jeg påmeldt Edit: Innmeldt kanskje Endret 20. august 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Ah, er på Frosta Torsdag. Lenge siden jeg har fått slengt meg med nå. Men...ser fram til å se hva du får til med lang lang eksponering Helena Endret 20. august 2013 av Nelson09 Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 I'm in. Let me know if anyone needs a lift: I'll be going by car and will have 2 (3 for a tight fit) free places. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Fint at flere kan bli med (men synd Nelson at du ikke kan)! Linda kommer også, tror jeg. Vi kanskje kan mötes ved kirken (den side som er vend mot togstasjonen) som forrige gangen? Kl.? Endret 20. august 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå