Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt om jeg kan. Jeg står på flyttefot og har container i gården...

Men et fototreff er kanskje nettopp det jeg trenger :w00t: så jeg blir med hvis det ikke blir lang tur...

Forslag? Det er jo nest siste dag i Olavsfestdagene, men det har vi jo dekket før, vel?

Hva med Lerkendalområdet? NINAs nybygg er flott. Nye studentboliger bygges, hotell under bygging (høyt!).

 

Jeg hørte noen nevne Ranheim. Fjæra ved kirka da, eller? Det går an.

 

De nybygde områdene på Ranheim vil jeg anbefale å vente med. De er veldig "byggeplass" enda. Dessuten flytter jeg ned i området, så hvis vi kan vente med treff der til september, vil vi kunne ta kaffe hos meg etterpå! Men da vil jeg heller foreslå Statoil/Rotvoll til Ranheim via Sjøvegen, avsluttet med kaffe hos meg. Hvis dere har lyst. Det hadde vært hyggelig.

Lenke til kommentar

Fint, Linepusle - vi venter med en Ranheimstur, det blir en fin anledning til det senere etter at du har flyttet til nærheten....tror det kan være "bra" for deg med et lite avbrekk i flytte-rotet, kort treff lørdag - ikke så langt av gårde foretrekker jeg også. I "utkanten" av Olavsfestdagene? Nidelven, Bakklandet, Gløshaugen, Lerkendal - hvor som helst ikke så langt av gårde - med muligheter til en kaffestund i etterkant.....

Lenke til kommentar

Så fint Linepusle! Håper du kan bli med (og Ranheim litt senere höres hyggelig ut).

Jeg föler at jeg at styrt og organisert så mye dette året at jeg tar meg fri en tid. :) Men jeg blir gjerne med på hva det nå blir. Lerkendalområdet höres dog intressant ut.

Ja, du har vært veldig flink til å organisere, Helena - du har forvent oss...men forslagene kommer jo opp for at de som vil være med, kan fremheve det de foretrekker - for meg passer det denne gangen å sykle - eller gå hvis det er ekstra nært, skal ikke ta så mange bilder, bare ordne noe for Augustfesten, så Lerkendal-området er greit, kan jo trekke mot Gløshaugen også derfera, om nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...