andycam Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Blir det treff på lørdag? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er i Spania, så det blir ikke noe for meg denne gangen heller Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg får heller ikke til å være med nå på lørdag. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 We've got friends visiting, so I won't make it on Saturday, either. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg er gjerne med og eventuelt min datter Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg kan også på lördag, tror jeg. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg vet ikke helt om jeg kan. Jeg står på flyttefot og har container i gården... Men et fototreff er kanskje nettopp det jeg trenger så jeg blir med hvis det ikke blir lang tur... Forslag? Det er jo nest siste dag i Olavsfestdagene, men det har vi jo dekket før, vel? Hva med Lerkendalområdet? NINAs nybygg er flott. Nye studentboliger bygges, hotell under bygging (høyt!). Jeg hørte noen nevne Ranheim. Fjæra ved kirka da, eller? Det går an. De nybygde områdene på Ranheim vil jeg anbefale å vente med. De er veldig "byggeplass" enda. Dessuten flytter jeg ned i området, så hvis vi kan vente med treff der til september, vil vi kunne ta kaffe hos meg etterpå! Men da vil jeg heller foreslå Statoil/Rotvoll til Ranheim via Sjøvegen, avsluttet med kaffe hos meg. Hvis dere har lyst. Det hadde vært hyggelig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Fint, Linepusle - vi venter med en Ranheimstur, det blir en fin anledning til det senere etter at du har flyttet til nærheten....tror det kan være "bra" for deg med et lite avbrekk i flytte-rotet, kort treff lørdag - ikke så langt av gårde foretrekker jeg også. I "utkanten" av Olavsfestdagene? Nidelven, Bakklandet, Gløshaugen, Lerkendal - hvor som helst ikke så langt av gårde - med muligheter til en kaffestund i etterkant..... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg tror også at jeg kan også bli med i morgen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Så fint Linepusle! Håper du kan bli med (og Ranheim litt senere höres hyggelig ut). Jeg föler at jeg at styrt og organisert så mye dette året at jeg tar meg fri en tid. Men jeg blir gjerne med på hva det nå blir. Lerkendalområdet höres dog intressant ut. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Så fint Linepusle! Håper du kan bli med (og Ranheim litt senere höres hyggelig ut). Jeg föler at jeg at styrt og organisert så mye dette året at jeg tar meg fri en tid. Men jeg blir gjerne med på hva det nå blir. Lerkendalområdet höres dog intressant ut. Ja, du har vært veldig flink til å organisere, Helena - du har forvent oss...men forslagene kommer jo opp for at de som vil være med, kan fremheve det de foretrekker - for meg passer det denne gangen å sykle - eller gå hvis det er ekstra nært, skal ikke ta så mange bilder, bare ordne noe for Augustfesten, så Lerkendal-området er greit, kan jo trekke mot Gløshaugen også derfera, om nødvendig. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Skal vi si utenfor RBK-sjoppen 1200? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Unnskyld min ringe kunnskap om RBK-shoppen... Ligger den på stadion? Jeg regner med det, så jeg regner også med å være der. Men ikke vent på meg. Det kan dukke opp viktige gjøremål. Endret 2. august 2013 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ja, du ser shoppen om du står på den åpne plassen foran stadion (eller der var i hvert fall en åpen plass för de begynte å bygge alle de nye husen). Håper du kan bli med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg kommer om jeg finner frem...om Linepusle skal, kan vi jo gå/sykle sammen.Skal dere inn på fotball-banen da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Er det her, der det står Rema på hver side? Det er visst noe arrangementer der i morgen på den tiden, så det kan være mye folk...så det i avisen i dag - og "skummelt" å sette fra seg sykkel der kanskje andycam - skal vi ta sjansen på det. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Randi, ja det er der. Hmm, arrangementer? Synd, men det ordner seg sikkert. Forresten, da kanskje jeg kan få til et bilde som passer mitt Augustfesttema. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Ja, folk/mennesker blir det nok i nærheten...ble litt usikker på været jeg nå, men OK med overskyet. Dagens avis sier forresten rekordvarme, 30 grader..... Ser slik ut: Endret 3. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå