Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis vi har bil, hva med Storfossen? Kan evt. kombineres med en tur lengs Jonsvatnet, eller havnen i Hommelvik (vet ikke hvordan det er der nå, men for noen år siden var der intressant skrot og teksturer.) Starter vi ca 11 kan vi sikkert väre ferdige för kl. 17.

 

Eller noe helt annet, byen eller hva dere vil, bare kom med forslag. :)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Eivind, etter at jeg skrev det forrige inlegget kom jeg å tenke på at jeg var til Storfossen på sommeren ifjor og det var egentlig ikke så spennende. Tror det er finere på hösten, så vi kanskje skal spare det?

 

Siden det ikke er så mye aktivitet her akkurat nå er det kanske bedre å ta noe mindre komplisert. Hva med botaniske? Der finnes det jo foruten blomster fine träer og litt annet. Der har de et café, og etterpå kan vi evt. gå til Korsvika eller noe.

Lenke til kommentar

Er med, men gjør oppmerksom på følgende. Var på Ringve for et par dager siden og flere av blomstersamlingene/bedene er i en svært dårlig forfatning sammenlignet med tidligere år. De hadde til og med satt opp skilt der de beklaget dette ved ett av dem.

Det nye bygget er stilig, men ikke helt ferdig utvendig så det gullfargede skallet skjemmes foreløpig av dette.

Lenke til kommentar

http://shothotspot.com/

 

i følge siden: We use sites like Flickr and Panoramio to build up an idea of which areas of the world are the best for photography. Use us to scout locations for fashion shoots, landscape photography, wedding shots, photo trips/walks, holiday snaps, and much more!

 

Kan jo være noe om en går helt i stå når det gjelder å finne turmål for fotovandring, el ved ferie/reise

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...