Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å ta trikken opp som en del av turen? I alle fall for de av oss som ikke har tatt den så mye før? De som evt bor på Byåsen kan jo møte opp på "Lian" trikkestopp.

 

Jeg tar ikke bilen idag, Helena. Og jeg vet heller ikke enda om jeg får til å være med eller ikke, så du må bare planlegge turen uten meg.

Lenke til kommentar

Den er grei Ratleto! Håper du kan.

Så synd Linda!

 

Hmm... sjekket AtB nå og de sier at det er anleggsarbeid, buss for trikk. Så synd.

Det går vel det også, men da kan vi like gjerne bestemme en tid for å mötes ved "Lian" trikkestopp (Tram stop "Lian") og så får hver og en ta seg dit selv. Hvis jeg tar buss er jeg der ca 17:40. Er det greit?

 

Edit: Rart, det står inget om problem her:

http://www.graakallb...page&Itemid=152

Men bruker jeg "AtB Reiseplanlegger" står det buss for trikk. Hvis den går så kan jeg/vi jo ta den hjem.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

That's OK Christa! Glad you can come. I chose a later time because of you though, and my fiancé will drive me there, so I can just as well be there earlier. In fact, I prefer it. So, I'll show up at around 16.30, but like you I'll stay by the shore close to the tram, so we can all find each other.

Lenke til kommentar

Det var da synd Randi og Nelson09! Vel, gjort er gjort, og det er inget som hindrer at vi gjör en ny tur (f.eks. til Væreholmen som Eivind foreslo) en annen fin kveld! Det blir jeg og sikkert fler gjerne med på.

 

Eivind og Christa, takk for en fin tur!

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...