Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det har vært litt aktivitet her siden sist jeg var innom! Jeg er desverre opptatt ut uken, og har ikke anledning til å bli med da.

 

Om det blir mange nok som ønsker å ta en titt på Steinvikholmen, så kan jeg ta det videre! Vi bør hvertfall være 10-15, eller flere, slik at ikke bare to møter opp. Kan ikke garantere noe, men det er ikke dumt og spørre :)

Lenke til kommentar

Hei dere, :)

 

Ville bare opplyse at jeg har ikke hatt tid å komme på treff de siste månedene siden jeg har måttet flytte fra tr.h desverre. Må ta forkurset i Narvik heller siden jeg kom inn der, og så komme nedover igjen når jeg begynner på bachelor'n ved HIST. Så jeg kommer da nedover igjen hehe.

 

Dere har hatt det bra på treff og walkene? :)

 

Jann

Lenke til kommentar

MarQsDH, jeg synes det er er veldig godt forslag og er enig i at vi bör väre 10 eller fler. Dessverre er det vanskelig for mange å bestemme seg i forkant og det har värt nesten umulig å få til lenger turer grunnet det.

 

Jann, hyggelig å höre fra deg. Håper du har det bra i Narvik!

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Ikke gode utsikter for treff i morgen nei....passer meg godt med et senere treff. Har vært forkjølet og hatt en del allergi fra jeg kom hjem fra Andalucia, så har jeg 500 bilder å gjøre unna før jeg tar nye..pluss en del annen plikt på hjemmefronten, så det er litt travelt nå....men jeg ser frem til et fototreff i god-vær om ikke så lenge ja....

Lenke til kommentar

Ifölge YR blir det pent vär imorgen kveld. Vet ikke om man kan stole på det, men... Noen som har lyst på en tur? Kunne f.eks. gjerne tenke meg å ta bilder ved vann (dam, sjö, fjord etc.) en fin sommerkveld.

 

Randi, håper du föler deg bedre nå!

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Fint Eivind! Det MÅ ikke väre sjöen, det er bare at jeg hadde lyst til å eksperimentere litt med lange lukkertider. :)

 

Vi får se om noen fler melder seg på. Har det litt travelt og vil dessuten gjerne ta en dag som passer for flere, f.eks. Ratleto som har värt flink og tatt intitiativet to ganger denne månaden.

Lenke til kommentar

Glad to hear it Christa.

 

Both Lianvatnet and Ranheim/Væreholmen would be fine for me, but since we haven't been to Lian yet maybe that would be nice? What do the rest of you think?

 

Weather is still an unknown factor, but if it's at least as "good" as it is now I'm willing to chance it. At least there are interesting clouds and some blue spots.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

If Ratleto is taking his car I will go with him. Otherwise I wouldn't mind taking the tram (trikken) since I have only done it once in Trondheim and that was about 8 years ago. So for me that would be part of the fun. I'm flexible though.

 

If we are going to meet at Lianvatnet maybe the tram stop would be good. If I remember correctly there is a car parking lot nearby.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...