Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er epost med forslag til langturer sendt til Gunnar på JP Trondheim.

 

På Facebook ble det forresten fra Akam reklamert med fototreff i Trondheim og Oslo idag. Jeg har allerede skrevet i kommentar der at vårt treff er utsatt, men at det garantert blir treff i løpet av måneden. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skal vi få kjørt treff snart, eller? MÅ jo ikke være en helgedag heller.

 

Vi kan jo ikke ødelegge den fine statistikken vår med treff hver måned siden august 2008. :)

 

Jeg er opptatt fredag og søndag, i alle fall. Lørdag har jeg mulighet. Været er, som vanlig, noe usikkert fremover. Onsdag kanskje? Er meldt OK vær i morgen og onsdag. I alle fall foreløpig. Hehe.

 

Vi har jo ikke vært på Ringve botaniske hage i år. Er det noen som vet om det er bra der nå? Kanskje vi skulle tatt den trikketuren Linda har snakket om? Eller skulle vi tatt en dagstur med bil et sted? Evt en litt lengre tur, som Hitra (i underkant av 2 timer en vei), E39 ut til kysten (en time og 20-30 min en vei til Vinjeøra), eller noe på norsiden av fjorden? For meg passer det egentlig bare med noe lokalt, når jeg tenker meg om, i alle fall på lørdag.

Lenke til kommentar

Kunne väre hyggelig med en tur, ja. Siden väret er noe usikkert stemmer jeg for Lindas forslag om trikken til Lianvatnet. Det går jo også å gjöre på en hverdagskveld Hvis vi skal dra på en lenger tur på lördag, hva med MarQsDH sitt forslag om omvisning på Steinvikholmen?

 

Jeg kan ikveld, onsdag, torsdag og lördag.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Da har madammen lagt planer for oss på onsdag, så da kan ikke jeg. Og som jeg skrev, så kan jeg ikke på en lengre tur på lørdag. Må være hjemme i noenlunde tid.

 

Edit: Endrede planer også i helga. Så da kan en evt langtur på lørdag være aktuelt for meg også.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Foto-tips:

 

Fredag 21. juni kommer ett tidligere hurtigruteskip bygd i Trondheim tilbake. Hun ble i 1964 bygd som Harald Jarl men returnerer nå fullstendig oppusset som Serenissima. Ankomst er beregnet rundt klokken 0930 (+/-) og hun skal ligge ved cruisekaien.

 

https://vimeo.com/64304897

 

Annet tips: Kongelige kjøretøy er utstillt på Dora frem til (tror det var) September.... inngang 80 kroner, foto er lov men ikke med blitz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...