MarQsDH Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ser ut til at det begynner 10.00. Ref.: Norsk Mustang Club, Amcar Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Skal vi si kl 12 ved Erkebispegården da, eller? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kl. 12 passer bra for meg. Når vi er ferdige med bilene kan vi bestemme hvor vi skal gå etterpå. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det skal visstnok være veteranbrannbiltreff (og parade?) i byen på lørdag også! Tror det blir biltema lørdag! Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) http://www.tbrt.no/ Bilene kjører gjennom byen og tar oppstilling på Torvet, hvor det blir anledning til å beskue. Dessuten inviterer vi deg til å stemme på fineste bil. Vi har også aktiviteter for den yngre garde. Vi være til stede med råd og vink om hvordan du som privatperson kan unngå besøk fra oss. Lørdag 4. mai: Kl 10.00 Opptoget starter fra Domkirka og kjører ned Kjøpmannsgata og ned Søndre gate Tale ved Carl Adolf Dahls statue ved Sentralbanestasjonen. Aktiviteter på Torvet fra kl 11.30- 13.30 med brannbiler, demonstrasjon: håndtering av branntilløp. Publikum gjennomfører praktisk bruk av slukking Konkurranse i lengdespyling mot ball Kl 12.00: Ordfører Rita Ottervik holder tale, deretter: Endret 3. mai 2013 av sliresopp Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg dukker opp i morgen også Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Greit tidspunkt for meg! Kommer på treffet Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Skal prøve å hive med på i morgen. Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Tar en liten tur jeg også da...... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Kommer som sagt også, men har mange ärender, så jeg drar nok litt tidligere. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hei og takk for treffet i dag. Her er bildetråd. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Minner om Japan Photo sin fotovandring i morgen. :-) 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ja, ser ut som samme opplegg som i fjor. Ble minnet på at registrering koster kr.100, og det er kl.10.00 i butikken. Da får man kart og annen info. Lenke til kommentar
Balood Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Vil minne om at JapanPhoto Trondheim kjører workshop med Tarjei Krog i dag klokken 15:00. Fotografering med modeller på location. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Igår på fotovandringen snakket noen av oss om å ta en tur lengs Ilabekken en ettermiddag/kveld etter jobb. Det er veldig grönnt og pent der nå og mye vann i bekken med små fosser og fall. Jag tenkte ta med stativ og leke litt med lange eksponeringer. For å få det fine lyset gjennom det friske grönne trengs det sol og ifölge YR blir det pent vär imorgen kveld. Passer det for dere? Hvis ikke så virker tirsdag og onsdag også OK. Alle er selvfölgelig velkomne! Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det passer for meg i dag, eller kanskje i morgen. Jeg vil gjerne bli med! (Edited Google Translate - how did I do? :-) ) Christa Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Ser ut som perfekt norsk, i hvert fall for meg som er svensk. He he. Fint at du vil bli med! Fra hvilken tid kan du möte opp? Jeg kan begge dagene, men hvis ingen sier at tirsdag passer bedre vil jeg heller ta det idag, for imorgen skal det bli veldig varmt. -- (Looks like perfekt Norwegian, at least to me, being Swedish. Nice that you want to come too! How early can you show up? Either day is OK for me, but unless someone says that Tuesday is better for them I prefer today, because tomorrow it's supposed to get quite hot.) Endret 27. mai 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå