PlaCBo Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 kan ta kontakt for klarering, jeg. modell tror jeg nok du må skaffe ja :-) hvor ble det av devisor forresten ? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg er faktisk i Trondheim på det aktuelle tidspunktet. Er der fordi jeg deltar i ungdommens kulturmønstring, men jeg tror jeg skal klare å få tid nok til å få blitt med på moroa. Interessant at dere skal drive mye med blitsing, har drevet en del teoristudier av dette selv i det siste. Ganske kjipt at jeg ikke rekker å få tak i det nye utstyret jeg skal bruke innen jeg skal opp dit, men det funker nok uansett. Har jeg flaks får jeg kanskje tak i en SB-600 eller en SB-800 eller noe. så har jeg jo alltids Soligoren min, men den har en oppladningstid på over minuttet, så det er ikke direkte effektivt EDIT: må legge til at jeg overhodet ikke er kjent i Trondheim, men jeg klarer sikkert å finne veien uansett ... Endret 17. juni 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Spørr imorgen da=) Så vi får vite asap =) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 devisor var forresten optatt virker det som btw :/ (me wanna try that pentax! Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 var ikke lett å finne kontaktpersoner på sentralstasjonen, gitt Snakket med Trafikanten og fikk lov å knipse så mye vi ville på deler av sentralstasjonen - alt øst for narvesen. men måtte snakke med andre for resten av området - ikke fått tak i dem ennå, men vi har i det minste tak over hodet. Og området der bussene står er sikkert mer enn brukande :-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvilke blitzer har vi - forresten? =) Jeg har en softbox til hot shoe blitzer, men ingen blitz =) Men du har vel triggers osv Placebo? Kanskje jeg får lånt meg en sb800=) Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 vi har vel nok blitser. Mr olsen fikk akkurat sb 800 her, og jeg har to stk sigma. tar med stativ, ledning og paraplyer jeg Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 da fikk jeg "Go" fra jernbaneverket for hele sentralstasjonen. Det eneste de var bekymret for var om vi prøvde oss på å ta grisebilder på deres eiendom. LOL jammen ikke lett å finne rette folka å spørre... hvordan går det med modell, cruel ? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Skak ring noe folk ifra trondheim idag. Må bare vent litt, får ikke tilbake mobilen før i 17.00 tida, pga jeg glemte den en plass.. Ene jeg had in mind skulle på sælbu festival, så kunne ikke.. :=) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fikk ringt nå, hu skulle finne noen. Sa en jente og en gutt hadde vært ok Så skulle hu be dem ringt meg før fredagen.. ordner seg sikkert :=) Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 nice. skal si at vi møtes på sentralstasjonen da - så tar vi det derifra etter været ? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 herre virka veldig spennende.. Synd jeg går glipp av dette Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Yeah, vi kan møtes der. Kanskje ta en kaffe elns før vi begynner.. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 kan vi gjøre - så får vi evt. planlagt litt. olsen-banden kommer jo ikke med en gang heller så ... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skaffer en SB-800 imorra og muligens en SB-600. Stiller disse til disposisjon hvor noen vil låne et eller annet. Ser ikke ut som noenting i programmet mitt kræsjer med dette opplegget, så dere kan regne med at jeg kommer til å være der. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 bra bra. mr olsen sier han tar med ekstra kamera (d200) til cruel. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 No need for det :=) SB-800 funker fint på canon.. =D Bruker det på jobb.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg kommer også. tar med min nye D300 og SB800 min. Har en SB25 også om noen har behov for om jeg skulle tatt med?? Jeg føler meg noget blank på blitzfoto, men skal bli gøy å kikke litt på noen som kan det litt, å lære et trix eller2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå