HelenaN Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Takk for idag! Bildetråd her. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg tok opp dette med samarbeidet med Japan Photo Trondheim på treffet i går, og ingen som var tilstede hadde noe imot dette. Vi ble enige om at dersom noen ikke liker dette samarbeidet, eller måten det gjøres på, så må dette tas opp her i tråden. Da får vi en oversiktlig og forhåpentligvis ryddig debatt om så skulle skje. Jeg håper vi får til noe med JP allerede i juni eller juli i år, og at Adressa sin artikkel om kald mars-måned gir knallsommer. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Christa, jeg og evt. Ratleto tenkte dra til Gråkallen ved solnedgang på fredag. Man har flotte vyer over byen der oppe og de radargreiene er også intressante motiver. Vi har ikke bestemt tid ennå, men ca kl. 20 eller 20:30 kanskje? Håper fler har lyst å bli med! Man må gå ca 900m lengs en vei fra Skistua-parkeringen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg rota litt, og har ikke mulighet på fredag likevel. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Christa, jeg og evt. Ratleto tenkte dra til Gråkallen ved solnedgang på fredag. Man har flotte vyer over byen der oppe og de radargreiene er også intressante motiver. Vi har ikke bestemt tid ennå, men ca kl. 20 eller 20:30 kanskje? Håper fler har lyst å bli med! Man må gå ca 900m lengs en vei fra Skistua-parkeringen. Ser ut som jeg får det til, har et par spørsmål - drar hjemmefra med Linda, regner med å møte dere for å sitte på med Christa. Brodde-joggesko? Stativ? Lommelykt? Hva slags kamera og objektiv er best? Skal jeg ta Canon og tele, eller mitt systemkamera med to bjektiver? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Vil bare skyte inn at det går an å melde seg på fotovandringen! Vet ikke om jeg er sent ute, men HER er link til de som ikke har gjort det Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Påmelding allerede nå. (Det er ikke den Scott Kelby sin da, medn den fra Japan Photo) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Takk for tipset Markus! Ser ut som jeg får det til, har et par spørsmål - drar hjemmefra med Linda, regner med å møte dere for å sitte på med Christa. Brodde-joggesko? Stativ? Lommelykt? Hva slags kamera og objektiv er best? Skal jeg ta Canon og tele, eller mitt systemkamera med to bjektiver? Hyggelig at dere blir med! Christa sier at det er mye is på veien, så broddeskor blir bra. Definitivt stativ og gjerne lommelykt. Er usikker på utstyr, men tror vi får bruk for både kort tele og nye relativt vidvikligt (for å ta nattvyer av byen f.eks.). Siden du har stativ trenger du jo ikke å bruke höye ISO, så du klarer deg sikkert fint med kun Panasonic-utstyret hvis du vill. Regner med at vi er ved Skistua-parkeringen ca kl. 20 hvis fler vil bli med. Skriv dog gjerne her så vi vet om vi skal vente. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Takk for turen til topps - tøffe damer. Her er Bildetråd. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Vil bare skyte inn at det går an å melde seg på fotovandringen! Vet ikke om jeg er sent ute, men HER er link til de som ikke har gjort det Da har jeg meldt meg på - fikk ingen bekreftelse på at jeg er påmeldt, men går ut ifra det er i orden. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Skal vi begynne å tenke på treffet på lørdag? Noen ideer eller ønsker om hvor? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Som tide flyr! Hvor har vi ikke vært, eller ikke vært på lenge? Hva med Ilaparken, Osloveien, Marienborg-området? Har ikke gått der selv, så jeg vet ikke om det er noe å se. Evt. Nidarø-Studentersamfundet. (Har ikke vært der med apparatet heller...) Og vi har også igjen Gråkallbanen til Lian - hvis det er mulig å gå der nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Fra Studentersamfundet og til Ila langs elven er jo fint...synd det ikke har blitt litt løv-grønt enda... Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 men på lørdag er det jo ishockey.... Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article7483131.ece Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja, så det jeg også, sliresopp (Nå skal mustangene slippes løs i Midtbyen). Kunne jo vært artig å stikke bortom og sett siden vi likevel har treff i byen den dagen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Tror jeg kan bli med på lördag. Det spiller ingen roll hvor det blir, men jeg ser gjerne på mustangene. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er klar for treff på lørdag, får bare håpe at vinden roer ned seg to hakk... Har ikke noe forslag på sted vi kan dra, men sier ikke nei til et par Mustanger Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Mustanger tar jeg gjerne med på kjøpet. Når begynner biltreffet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå