Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok opp dette med samarbeidet med Japan Photo Trondheim på treffet i går, og ingen som var tilstede hadde noe imot dette. Vi ble enige om at dersom noen ikke liker dette samarbeidet, eller måten det gjøres på, så må dette tas opp her i tråden. Da får vi en oversiktlig og forhåpentligvis ryddig debatt om så skulle skje.

 

Jeg håper vi får til noe med JP allerede i juni eller juli i år, og at Adressa sin artikkel om kald mars-måned gir knallsommer. :)

Lenke til kommentar

Christa, jeg og evt. Ratleto tenkte dra til Gråkallen ved solnedgang på fredag. Man har flotte vyer over byen der oppe og de radargreiene er også intressante motiver. Vi har ikke bestemt tid ennå, men ca kl. 20 eller 20:30 kanskje? Håper fler har lyst å bli med!

 

Man må gå ca 900m lengs en vei fra Skistua-parkeringen.

Lenke til kommentar

Christa, jeg og evt. Ratleto tenkte dra til Gråkallen ved solnedgang på fredag. Man har flotte vyer over byen der oppe og de radargreiene er også intressante motiver. Vi har ikke bestemt tid ennå, men ca kl. 20 eller 20:30 kanskje? Håper fler har lyst å bli med!

Man må gå ca 900m lengs en vei fra Skistua-parkeringen.

Ser ut som jeg får det til, har et par spørsmål - drar hjemmefra med Linda, regner med å møte dere for å sitte på med Christa. Brodde-joggesko? Stativ? Lommelykt? Hva slags kamera og objektiv er best? Skal jeg ta Canon og tele, eller mitt systemkamera med to bjektiver?

Lenke til kommentar

Takk for tipset Markus!

 

Ser ut som jeg får det til, har et par spørsmål - drar hjemmefra med Linda, regner med å møte dere for å sitte på med Christa. Brodde-joggesko? Stativ? Lommelykt? Hva slags kamera og objektiv er best? Skal jeg ta Canon og tele, eller mitt systemkamera med to bjektiver?

 

Hyggelig at dere blir med! Christa sier at det er mye is på veien, så broddeskor blir bra. Definitivt stativ og gjerne lommelykt.

 

Er usikker på utstyr, men tror vi får bruk for både kort tele og nye relativt vidvikligt (for å ta nattvyer av byen f.eks.). Siden du har stativ trenger du jo ikke å bruke höye ISO, så du klarer deg sikkert fint med kun Panasonic-utstyret hvis du vill.

 

Regner med at vi er ved Skistua-parkeringen ca kl. 20 hvis fler vil bli med. Skriv dog gjerne her så vi vet om vi skal vente.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som tide flyr! Hvor har vi ikke vært, eller ikke vært på lenge?

Hva med Ilaparken, Osloveien, Marienborg-området? Har ikke gått der selv, så jeg vet ikke om det er noe å se.

Evt. Nidarø-Studentersamfundet. (Har ikke vært der med apparatet heller...)

Og vi har også igjen Gråkallbanen til Lian - hvis det er mulig å gå der nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...