Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

pakarang, er det OK hvis noen vil ta med familien? Det er en (ikke jeg) som spör om hun kan ta med mannen og sonen sin.

 

 

Tenkte på den 10.04 avgangen ja. Trondheim S er sentralstasjonen, og S 11 er nok en holdeplass like ved.

 

Vet du noe om hvordan prisene er? Er det en fast pris på en billett, eller betaler man for hvor langt man skal? Mobilappen sier en pris, ikke noen distanse...

 

Jeg er nesten helt sikker på at det er samme pris som i byen, dvs. 40,- om man betaler kontant, og 24.80,- med busskort eller mobil.

 

 

Jeg blir med på fergetur :)

Blir sikkert med samme bussen jeg og da.

 

Fint, ja, vi kan jo pröve å ta samme buss alle sammen. Mötes ved holdplassen.

 

Nå til helgen dere tenker denne fergeturen ?

 

Ja, nå på lördag.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff. Jeg er misunnelig på fergeturen dere skal på... :( Men men...

 

En helt annen ting. 25. mai er det tid for fotovandring igjen, med Japan Photo og Akam. Info her:

http://www.akam.no/artikler/fa-norge-pa-beina/117497

http://blogg.japanphoto.no/hvor-skal-vi-arrangere-fotovandring/

 

Så hold av den dagen. :)

 

JP Trondheim står for arrangementet her, og det er en viss sjanse for at vi blir involvert denne gangen.

Lenke til kommentar

pakarang, er det OK hvis noen vil ta med familien? Det er en (ikke jeg) som spör om hun kan ta med mannen og sonen sin.

 

 

 

 

Jeg er nesten helt sikker på at det er samme pris som i byen, dvs. 40,- om man betaler kontant, og 24.80,- med busskort eller mobil.

 

 

 

 

Fint, ja, vi kan jo pröve å ta samme buss alle sammen. Mötes ved holdplassen.

 

 

 

Ja, nå på lördag.

 

Ja, jeg tar den bussen og møter på S-11. før avgang.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen,

 

Så hyggelig at det er flere som ønsker å komme på besøk. Skal gjøre mitt beste for å ta godt imot dere alle sammen og gi dere en fin omvisning (selv om vi er en meter lengre enn hurtigrutene, så er det ikke ett stort fartøy, men dere skal likevel få ta en titt hos oss).

 

Åja, hvis noen har familie som ønsker å være med er disse også velkommen.

 

Skal steke noen sveler og koke litt kaffe til dere jeg.

 

Da er dere hjertelig velkommen om bord til avgangen fra Flakk klokken 11:00.

Endret av pakarang
Lenke til kommentar

Hei alle sammen,

 

Så hyggelig at det er flere som ønsker å komme på besøk. Skal gjøre mitt beste for å ta godt imot dere alle sammen og gi dere en fin omvisning (selv om vi er en meter lengre enn hurtigrutene, så er det ikke ett stort fartøy, men dere skal likevel få ta en titt hos oss).

 

Åja, hvis noen har familie som ønsker å være med er disse også velkommen.

 

Skal steke noen sveler og koke litt kaffe til dere jeg.

 

Da er dere hjertelig velkommen om bord til avgangen fra Flakk klokken 11:00.

 

Höres koselig ut. :)

 

OK, fint, da kommer Christa med mann og liten son også, og kanskje min samboer.

Lenke til kommentar

Samboeren min har bestemt seg for å bli med, så vi tar bilen. Vi har plass til to personer hvis noen vil sitte på. I annet fall möter vi dere ved fergen i Flakk ca 10.40.

 

Forresten, jeg var innom AtB sitt kundesenter igår for å ordne med mitt busskort og da spurte jeg om priset til Flakk. Det jeg skrev i inlegg #3901 er riktig; det er samme pris som i byen.

 

 

Takk for tipset Ratleto! Det skal jeg definitivt pröve å bli med på. Var veldig hyggelig forrige gang (bedre enn Scott Kelby-walk'en, synes jeg).

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Hei alle sammen,

 

En "pitte-liten" forandring i morgen pga LNG gass-bunkring.... vi har avgang fra Flakk presist klokken 11:30 og ikke 11:00 som tidligere avtalt.

 

Velkommen om bord!

Er uansett ikke noen rute som går i mellom, så de som tenker å ta bussen, tar den som er nevnt tidligere. Ser dere i morgen!

Lenke til kommentar

Hei,

Til alle dere som tok turen med ferga i dag, tusen hjertelig takk for besøket. Det var hyggelig å møte dere.

Ha en fortsatt god helg videre, og på gjensyn.

Takk til deg som hadde ordnet alt så flott, til og med strålende vær hadde du bestilt for oss. Svelene var veldig gode, tror ikke jeg har smakt det før.Vellykket alt sammen...nå skal jeg hygge meg med å se gjennom bildene...og fordøye alle inntrykkene...

Lenke til kommentar

Flotte bilder og fin blog Randi :)

 

Et lite annet spørsmål, jeg som ikke hat vært i Nidarosdomen enda hvordan ser dere en tur i kirka en gang?

 

Det er fint og storslått, men dessverre er det normalt ikke lov å ta bilder der. Dog har jeg flere ganger tenkt på at det kanskje kunne väre mulig å ordne tillatelse for vår grupp.

 

Nå skal jeg begynne å fikse med bildene fra igår. :) Tusen takk pakarang for at du inviterte oss og ordnet alt så bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...