pakarang Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Takk pakarang, så hyggelig! Det blir jeg veldig gjerne med på. Har lenge hatt lyst på noe slikt. 9. mars passer fint for meg, men er det mulig å ta det en annen helg hvis det bare er jeg som kan den dagen? Hei Helena, Så lenge jeg er om bord på vakt, og vi ikke har andre ting på gang om bord, så lar det seg nok gjøre med andre dager også. Men, hovedsaklig, så hadde det vært moro om det kom en liten gjeng på besøk til oss den dagen. Både mannskap og Fjord1 ser svært positivt på slike besøk etter tidligere erfaringer, og om noen henger sine beste bilder opp hos oss, så er det til meget stor begeistring hos de reisende. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Det höres fint ut! OK, da får vi vente og se hvor mange som kan. Edit: Glemte å si at jeg mest trolig ikke blir med på evt. fototreff imorgen. Endret 1. mars 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Kan bli flott med en fjord-tur ja, jeg er hjemme den helgen...men er ikke så tøff om det er sjøgang og bølger ....hvilket tidspunkt dreier det seg om da? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 En tur på fjorden høres fint ut, og jeg håper og satser på at det stormer fra seg denne helgen! 8-) For meg passer det bra, men jeg er landkrabbe og tar værforbehold... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Ååå... dette vil jeg gjerne være med på, men lørdag 9/3 spiller jeg badmintonturnering... Forresten koselig å høre fra deg igjen, pakarang. Og flott fototilbud. Endret 1. mars 2013 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Også kan vi vel si at treffet lørdag 2/3-2013 er utsatt inntil videre. Yr.no: "Fra lørdag kveld nordvest sterk kuling 20. Snøbyger eller sluddbyger. Lokalt kraftige byger." Hvis noen absolutt vil avholde treff, så får man selvfølgelig lov til det, men jeg har ikke tenkt meg ut i morra. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det hadde vært gøy med en slik tur på ferga pakarang! Kalenderen min er tom hele neste helg, så for meg passer det Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tror jeg holder meg inne i mårra ja. Fergen høres interessant ut ja. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Enig Jann, ser det er ikke så lurt med foto-treff i dag nei. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei alle sammen, Så flott da. Ja, det er med værforbehold selvfølgelig. Blir det dårlig vær neste helg (også) må vi nok ta det en annen gang, men er det "fint" vær (ikke vind) er Dere velkommen. Skal iallefall gjøre mitt beste for å ta i mot Dere så godt jeg kan. Vi har avganger fra Flakk hver hele time: passer vel best klokken 11:00 eller 12:00-avgangen. Dere bestemmer. Det eneste jeg trenger er antall og hvilket tidspunkt Dere bestemmer Dere for. Det er mange motiv om bord: både fjord, maritime ting og tang, og så er det også fint borti fjæra der ved campingen. Velkommen om bord! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hva er greieste måte å komme seg til Flakk på, hvis ikke noen kjører? Hvilke busser? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Ja, lurer jeg også på Linepusle. (Var ute en tur i stormen, risikabelt for en lettvekter, jeg nærmest krøp de 6 km turen varte på forblåste SnauStrinda - våt til skinnet) Endret 2. mars 2013 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ifölge YR blir det flott vär på lördag. Fint! Jeg lurer også på hvilken buss, eller er det noen som har bil som skal med? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Sjekka AtB.no og fant dette. Tar riktignok 40 minutter fra Trondheim S... Det passer for min del, mtp. togtider og slikt. Vet noen sånn ca. hva prisen blir ut dit med buss? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Sjekka AtB.no og fant dette. Tar riktignok 40 minutter fra Trondheim S... Det passer for min del, mtp. togtider og slikt. Vet noen sånn ca. hva prisen blir ut dit med buss? Tenker du på den som går 10.04? Da er vi i Flakk 10.41 og det passer fint med kl. 11 på fergen som pakarang foreslo. Trondheim S gjetter jeg er sentralstasjonen? Så det blir MarQsDH, Jann, Randi, Linepusle og jeg? Ingen fler? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Tenker du på den som går 10.04? Da er vi i Flakk 10.41 og det passer fint med kl. 11 på fergen som pakarang foreslo. Trondheim S gjetter jeg er sentralstasjonen? Så det blir MarQsDH, Jann, Randi, Linepusle og jeg? Ingen fler? Tenkte på den 10.04 avgangen ja. Trondheim S er sentralstasjonen, og S 11 er nok en holdeplass like ved. Vet du noe om hvordan prisene er? Er det en fast pris på en billett, eller betaler man for hvor langt man skal? Mobilappen sier en pris, ikke noen distanse... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg blir med på fergetur Blir sikkert med samme bussen jeg og da. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hmmm...må dra tidlig til byen jeg da, om jeg skal være med den bussen - er det ingen som kjører da? Skal på en fest fredag kveld...så det spørs... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Nå til helgen dere tenker denne fergeturen ? *edit* Jeg er på Mo for øyeblikket, og komme ikke nedover igjen før Tirsdag så jeg kan nokk ikke bli med hvist det er denne helgen. Endret 6. mars 2013 av Jann. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg ser for meg at returruten blir den som går litt over ett, siden det ikke går noe i tolv-tiden, når vi kommer tilbake med ferga. https://www.atb.no/atbreiseplanlegger/?from=Trondheim+S+-+Dokk+%28Trondheim%29+%5Bholdeplass%5D&to=Flakk+Fergeleie+%28Trondheim%29+%5Bhpl.gruppe%5D&Date=09.03.2013&Time=9%3A00&direction=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå