Linepusle Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hei og takk for finfin Rørostur i dag! Hyggelig selskap og mange fine motiver, og/men ganske folksomt... Her er bildetråd. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Takk ja for et flott treff dere. Det var hyggelig. Var utrolig mye å se på og ikkeminst flong av motiver! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Ja, takk alle for en fin dag! Pent lys og mye å fotografere. Hadde håpet at jeg kunne bli ferdig med mine bilder ikveld, men det får vente til etter Stockholms-turen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Kjempebra...SÅÅÅ glad for at jeg ble med, riktig en opplevelse dette..og det koselige, helt spesielle pensjonatet vi fant å spise på da..håper jeg fikk ned noen bilder fra alt det rare der..og felemusikken var da virkelig en live-opplevelse...selv om det ble litt vel mye for Nelson... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Fikk tatt en liten videosnutt av felespelet når vi var på Pensjonatet. D600 + 50mm. Er ikke pro enda når det gjelder video, men var no artig alikavæll. http://www.youtube.com/watch?v=f8rszP9Q4dU Lenke til kommentar
andycam Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Blir det fototreff til helgen? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Det er jo meninga at det skal være treff i alle fall. Yr melder foreløpig passe heftig regn hele dagen, men vi kan jo se det litt an enda. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Blomsterbilder Jeg kan for øvrig meddele at jeg har vært i kontakt med Plantasjen Moum angående mulighetene for å komme og ta bilder. Dette kunne la seg gjennomføre i åpningstiden, men ikke i helgene. Jeg foreslår å ta en tur en ettermiddag (dvs i fire- femtiden) i begynnelsen av en uke. Dette for å unngå rushet med kunder. Jeg må henvise til avtale med daglig leder ved oppmøte. Er det noen som er interessert i å bli med å ta blomsterbilder en dag? Dette kan vi kanskje ta i tillegg til vår vanlige månedlige treff. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg er gjerne med ut på lørdag, har masse tid til overs Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Kjempebra initiativ, Andycam! Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Om det blir noe til helga, så blir det ikke noe for min del denne gang heller... Lydteknikk under UKM på Stjørdal ble nok førsteprioritert denne gang! Den Plantasjen-turen kan det være mulig å være med på, om vi finner en dag! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Blomstertur høres bra ut! Jeg bli gjerne med på det og på lørdag hvis det blir. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Er ikke akkurat meldt fint vær i dagene fremover. Endret 28. februar 2013 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg foreslår at vi utsetter treffet, jeg... Fra dagens værmelding i Adresse: Lørdag 2. mars: Økning til sørvestlig sterk kuling, om natten liten storm på kysten sør for Trondheimsfjorden. Regn, snø i høyereliggende strøk. Fra om formiddagen sørvestlig liten eller full storm, om ettermiddagen dreiende vestlig. Om kvelden nordvestlig liten eller full storm, sent om kvelden gradvis avtagende. Regnbyger, snøbyger over 100-300 meter. - 2 til + 6 grader. Ikke det at jeg kan neste helg, da men... Skal spille badmintonturnering igjen, på Dragvoll denne gangen. 2 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er vel ikke så dumt og utsette nei Bare i dag (her på Stjørdal i hvertfall) så var det jo ganske ille vær. Var inne i det nye Amfiet, og hørte fra innsiden at det regnet... For min del så passer det neste helg, men hvordan er det for alle andre? Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hei, Jeg har ikke deltatt så aktivt her inne i det siste: tiden strekker liksom ikke til. Jeg har ett spørsmål til Dere alle: er det noen som kunne tenke seg og reise med noen turer på ferga "Korsfjord" hvor jeg er kaptein, lørdag den 9. mars, for og ta bilder? Vi har hatt om bord en fotogruppe fra Trondheim tidligere, som også har stillt ut sine bilder i etterkant, om bord. Disse bildene henger fortsatt på "veggen" i salongen, og er til stor glede for de reisende. Vi har nettopp pusset opp salongen, og det skulle være en del motiv for alle. Om det er noen av Dere som også denne gang i etterkant ønsker og henge opp sine beste bilder om bord, har vi en meget stor mulighet til og gi plass og gjøre det. Anse dette som en invitasjon om det skulle være stemning for det. Ønske Dere alle en fortsatt god helg. 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Hei, Jeg har ikke deltatt så aktivt her inne i det siste: tiden strekker liksom ikke til. Jeg har ett spørsmål til Dere alle: er det noen som kunne tenke seg og reise med noen turer på ferga "Korsfjord" hvor jeg er kaptein, lørdag den 9. mars, for og ta bilder? Vi har hatt om bord en fotogruppe fra Trondheim tidligere, som også har stillt ut sine bilder i etterkant, om bord. Disse bildene henger fortsatt på "veggen" i salongen, og er til stor glede for de reisende. Vi har nettopp pusset opp salongen, og det skulle være en del motiv for alle. Om det er noen av Dere som også denne gang i etterkant ønsker og henge opp sine beste bilder om bord, har vi en meget stor mulighet til og gi plass og gjøre det. Anse dette som en invitasjon om det skulle være stemning for det. Ønske Dere alle en fortsatt god helg. Har tatt ferga i jobbsammenheng flere ganger og sett disse bildene. "Slipper dere til" der den gruppen som har vært der tidligere har gjort, ser det ut fra deres bilder at det er veldig verdt turen! Jeg er desverre utenlands da men ville vært med om jeg kunne Endret 1. mars 2013 av Nelson09 Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har tatt ferga i jobbsammenheng flere ganger og sett disse bildene. "Slipper dere til" der den gruppen som har vært der tidligere har gjort, ser det ut fra deres bilder at det er veldig verdt turen! Jeg er desverre utenlands da men ville vært med om jeg kunne Hei, Ja, selvfølgelig skal vi ordne det. Jeg er kaptein om bord den aktuelle dagen, og vi er i drift mellom klokken 09:00 og 18:00 (da legger vi ferga i ro for natten). En tur innom både bro og maskin-kontrollrom kan ordnes, blir det stor gruppe får vi eventuellt ta det i puljer. Kaffe kan vi også ordne, skal prøve på å få til noen sveler også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Takk pakarang, så hyggelig! Det blir jeg veldig gjerne med på. Har lenge hatt lyst på noe slikt. 9. mars passer fint for meg, men er det mulig å ta det en annen helg hvis det bare er jeg som kan den dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå