Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Ja. To hoder-en tanke, vi svinger selvsagt innom jernbanestasjonen på Heimdal.

Flott, takk! Det er en åpen plass ved jernbanstasjonen der bussene kjör inn og henter opp folk. Jeg kommer dit senest kl. 8.15, men det gjör ikke noe om jeg må vente litt.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er meldt -2 til -5, flau ving og ikke nedbør på Røros i morgen så det lover jo godt værmessig ihvertfall.

Er vell ca 2 til 2.5 timers kjøring med bil tenker jeg?

Ja, beregn 2,5 timer. Sjeldent heldig med temperatur da, kunne vært 25 kalde. Kjører du også?

Linepusle. Solsiden, flott

Endret av Nelson09
Lenke til kommentar

Kjekt med toget en vei ja...men det er vel fullt i bilene nå.

Er greit med tog ja, skulle tatt det selv hadde jeg hvist om jeg ble med eller ikke, men ser ut for at jeg blir med alikavell. Har ledig plass hvist noen trenger å sitte på.

Ja, beregn 2,5 timer. Sjeldent heldig med temperatur da, kunne vært 25 kalde. Kjører du også?

Det bruker vell å være rimelig kaldt der ja. Ja kjører selv, det ser ikke ut som det blir alpint denne helgen så jeg blir med til røros hvist det ikke er for sent å melde seg på da. :)

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Jann, når drar du til og fra da, og hvor kunne jeg eventuelt plukkes opp

Jeg tenker man kan vell dra samtidig som de andre i 8 tiden, passer vell fint det tror jeg.? Hjemturen er ikke så nøye nårti man drar man finne vell ut av når man vil dra, jeg har hele dagen på meg så. Er ikke 100% kjent i Tr.h enda , men jeg finner alltids veien så bare si en plass så kommer jeg dit.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...