eivind84 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har ikke vært på Lian før, så jeg stoler på dere. Er med på Lindas forslag også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 OK! Hvis ingen sier noe annet för kl. 20 så sender jeg en melding til Christa og sier at vi mötes på torget kl. 13. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jepp, vi møtes på torget 1300, så tar vi det derfra Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Kaja og jeg skal prøve å bli med et stykke. Ses kl. 13:00 Hilsen Hagen Endret 3. februar 2013 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Har laget bildetråd for dagens treff her. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Neste helg er vel Rørosmartna. Er folk med? Jeg kan som sagt kjøre, har da plass til 2, kanskje 3 om sistemann/dame er litt kortbeint da ett av forsetene er stuck i rånerposisjon (ufrivillig altså ) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg kan godt tenke meg å dra en tur. Vil gjerne sitte på i så fall. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg sitter også gjerne på med deg Nelson. Vi drar til Stockholm dagen etter, men det får gå. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvis det er plass, blir jeg også gjerne med. Ellers går det visst en buss? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jess. da ble det dere tre. Når ser dere for dere å dra på Lørdag og når vil dere dra tilbake?. Er personlig litt ivrig på å dra litt tidlig. VI tar en demokratisk avgjøresle på det. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tror det kan bli en del trafik fra Trondheim den dagen, og kanskje vanskelig å finne parkering i Röros, så det höres lurt ut å dra relativt tidlig. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg vet ikke enda om jeg blir med eller ikke. Har mye å gjøre for tida, og har vært veldig mye på Røros tidligere. Men aldri vært der med fotogjengen før, så sånn sett kunne det vært artig. Skal prøve å bestemme meg i løpet av et par dager nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Skulle gjerne vært med, men hele resten av denne uken går med til oppsatte avtaler som ligger utenfor mitt bestemmelsesområde...lenge siden jeg har vært på Røros...og armen er blitt veldig bra nå....så slik sett hadde det gått fint. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jess. da ble det dere tre. Når ser dere for dere å dra på Lørdag og når vil dere dra tilbake?. Er personlig litt ivrig på å dra litt tidlig. VI tar en demokratisk avgjøresle på det. Jeg tenkte også at vi kanskje bør dra tidlig. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Er 08 for tidlig? Da er vi fremme ca 10.30. Jeg ser av programmet at martnan åpner 10. Jeg har ikke vært der før så jeg er usikker på tilstrømming av folk, om det fylles fra morgenen av eller ikke... Her våkner ungene 0530 så 0800 er uansett godt utpå dagen for min del men det er det kanskje ikke for andre...Jeg er åpen for andre forslag Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vi var på martnan for noen år siden (för jeg begynte med foto) og da var det MASSER av folk, så det er sikkert lurt å dra tidlig. KL. 8 er OK for meg, men jeg er fleksibel. Hvor skal vi mötes forresten? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kan virke som at jeg MÅ til Røros likevel. 08 er i tidligste laget for min del. Jeg får ikke bestemt meg om jeg ønsker å sitte på eller om jeg tar et (antakelig veldig fullt) tog. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Håper det ordner seg för deg Ratleto! Nelson, jeg lurer på om dere kunne hente meg ved buss- og jernbanstasjonen på Heimdal? Jeg må dra veldig tidlig om jeg skal til byen först, og dere kommer jo nesten til Heimdal uansett. Det er lett å komme seg ut på store veien igjen etterpå. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Jeg har egentlig lyst også å bli med, men har ikke sagt noe enda siden kanskje en kompis hadde vurdert en alpinbakketur Dog det ble noe mere skolearbeids så er ikke sikkert det blir. Har ikke fått svar enda. Får trolig svar i dag eller i morgen. Endret 21. februar 2013 av Jann. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Håper det ordner seg för deg Ratleto! Nelson, jeg lurer på om dere kunne hente meg ved buss- og jernbanstasjonen på Heimdal? Jeg må dra veldig tidlig om jeg skal til byen först, og dere kommer jo nesten til Heimdal uansett. Det er lett å komme seg ut på store veien igjen etterpå. Ja. To hoder-en tanke, vi svinger selvsagt innom jernbanestasjonen på Heimdal. Eivind? Ved solsiden kl 0800? Linepusle: Hva passer best for din del? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå