HelenaN Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Det er nok finest når solen står lavt og litt för den går ner. Hva sier dere om å möte Christa ved Lianvatnet kl. 14? Vi andre kunne jo mötes et sted i byen (f.eks. kl. 13.30) og ta trikken sammen. Forslag på hvor? Endret 1. februar 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg blir med. Vil gjerne møtes i byen først, jeg må uansett innom på vegen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvis været blir OK kan jeg kanskje bli med en stund, men jeg kan ikke gå så langt enda, får veldig vondt i skulder og arm når jeg går. Best for meg at jeg tar en buss til byen da og møter dere et sted der, for videre "tur" Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Fint Eivind og Randi! Er litt usikker på hvor trikkens holdplasser er, men de fleste av oss kommer vel via torget, så vi kunne kanskje mötes der. Ved Olav Tryggvason-statuen söndag ca kl. 13.15, passer det bra? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Blir sikkert med jeg også. Ikke noen planer på søndag. Blir det rundt om i byen det blir eller? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Passer bra for meg. Jeg er ikke kjent rundt Lian, men det går an å gå rundt, eller? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Trikken går kvart over og kvart på hver time! Skal vi ikke møtes kl. 13? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Aha, ja kl. 13 blir nok bedre. Bra du sjekket! Aner ikke hvordan det ser ut ved Lian på vintern, men vannet er jo frusset, så man kan sikkert gå litt hvor man vil. Håpentligvis finner vi noe å ta bilde av. (Jann, vi skal til Lianvatnet. ) Endret 1. februar 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Gjleder busskortet på trikken slik det gjør i Oslo, eller er det annen betaling på trikk? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Bruker t-kort der og ja Så greit da, trodde ikke det var AtB, sjelden jeg kjører med noe...går eller sykler som oftest... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det er nok ikke AtB, men de har tydeligvis en avtale Trikken opereres vel av Gråkallbanen Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg antar det er mye snø på Lian nå, og det går ingen veier rundt vannet. Vi bør forberede oss for trasking i snø. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvis det er tungvint på Lian nå, kan vi jo vente til våren? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg må innrömme at jeg har fått litt "second thoughts". Vi var til Haukvatnet forrige helga og med gråvär og ingen snö på trärne var det ganske kjedelig. Igår mitt på dagen tror jeg det hadde värt nydelig (for et flott lys det var!), men nå er det jo helt annet vär. Hvis dere fortsatt vil til Lian blir jeg selvfölgelig med, men for meg er det greit å bare bli i byen eller om dere har noen andre forslag. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg hadde egentlig sett for meg Lian til våren. Hva med å ta for oss Kalvskinnet, Skansen, evt. ned til Nidarø? Vi kan fortsatt møtes på Torget kl. 13. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Höres bra ut synes jeg, men majoriteten får bestemme. Vore dog fint om vi kunne ta en beslutning ikveld, så jeg kan sende en melding til Christa. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Trur eg vil foreslå Lian i mai eller juni, eventuelt på hausten med litt ekstra farge på vegetasjonen. No er det mykje snø, som har komme dei siste par dagane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå