Ratleto Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det går også busser til Røros, spesielt for martna'n. 260,- pr pers t/r (slik jeg tolker prisen, i alle fall). Men bil går an det og. Jeg vet ikke om jeg har bil i den perioden da kona skal jobbe - nettopp på Rørosmartnan. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er også noe som skjer neste helg Kinesisk Nyttår i Trondheim. Vil tro dette bare er innendørs.(?) Noen av dere som har sett dette før? Er enda litt usikker på om det blir røros på meg. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Blir det treff til helgen? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg blir ikke med til helga. Skal hjelpe til på badmintonturnering (igjen). Kommer til å holde på fra 8-9 om morran til 21-22 om kvelden. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg blir nok heller ikke med til helga. bursdagsfeiring fredag = mulig dårlig lørdag formiddag Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har en håndballkamp på lørdag like etter middagstider (rundt Hommelvik-ish), og bursdagsfeiring av lillesøster på søndag (samt. enda en kamp). Er ganske tettpakket mitt skjema, og med mindre det skal foregå på kveldstid, så går det nok ikke. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Er det fler som kan hvis vi skulle ta det söndag istedet? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er det samme for meg om det bli lørdag eller søndag. Regn på lørdag. Opphol på søndag. Hvor skal vi møtes? Forslag: ta trikken til Lian? Kan vente med den til våren? Ringve - ringvebukta- rundt til Korsvika? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Begge dagene funker for meg også, men hvis det blir regn på lördag tar jeg det heller på söndag. Begge dine forslag höres bra ut. Forresten, er det noen som vet om det er masse is på den fontene-greia i Rotvoll i år igjen? Ratleto, Eivind og jeg var der i Januar 2011, men jeg kunne tenke meg å gjöre det igjen om det er like fint nå. Etterpå kan man gå til Ringvebukta og Sponhuset café. Hvor mange er det som kan i helga i det hele tatt, og hvilken dag passer bedre for dere? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg får ikke til å bli med i helga. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Begge dagene funker for meg også, men hvis det blir regn på lördag tar jeg det heller på söndag. Begge dine forslag höres bra ut. Forresten, er det noen som vet om det er masse is på den fontene-greia i Rotvoll i år igjen? Ratleto, Eivind og jeg var der i Januar 2011, men jeg kunne tenke meg å gjöre det igjen om det er like fint nå. Etterpå kan man gå til Ringvebukta og Sponhuset café. Hvor mange er det som kan i helga i det hele tatt, og hvilken dag passer bedre for dere? Jeg så ingen is på det på søndag. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Helena: har du fortsatt de kenko-ringene? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er det bare Linepusle og jeg som kan i helga? Helena: har du fortsatt de kenko-ringene? Det er Canon original, og jeg har de fortsatt, men jeg lurer på å selge dem for jeg bruker dem aldri. Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 kan desverre ikke denne gangen.. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Er det extension? Kanskje jeg kan se på de på søndag? Endret 1. februar 2013 av andycam Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg lurer på om jeg skulle slengt meg med på en slik tur Bare lurte litt på hvor lenge dere pleier å gå? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er det bare Linepusle og jeg som kan i helga? Ser ikke ut som det blir alpint til helgen så godt mulig jeg får tid, men vet ikke 100% enda. Får vite rundt 16.00 tiden i dag. Så jeg vet mere da. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Lengden på turene varierer ut fra hvor mye vi finner (og hvor dårlig vær det er). Vi pleier å avslutte på cafe, så alt i alt varer det kanskje to til tre timer? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Høres bra ut det Jeg stemmer heller for søndag hvis det skal regne imorgen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Fikk nettopp email fra Christa (hun fra Schweiz som var med på Scott Kelby-walken i Oktober). Hun har lyst på en tur med oss til Lian(vatnet) på söndag. Siden Lian var et av dine forslag Linepusle regner jeg med at du synes det er OK. Hvis ikke Andycam har noe imot det kanskje vi kan bestemme at vi drar dit? Hun bor like ved, så jeg skal spöre hvilken tid hun tror det er penest. Er det extension? Kanskje jeg kan se på de på søndag? Ja, 12 og 25mm extension rings. Jeg tar de gjerne med på söndag, hvis du er sikker på at du kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå