Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Ser ut som om det er kjempeinteresse for ett fototreff på Hegra Festning den 4.oktober, og det er kjempeflott! I stedet for kaffe hjemme hos meg etterpå, (som hadde gått bra hvis vi bare var 5-6 stk, ikke 15... ) så har vi mulighet til å benytte oss av grillene/bålplassene som er der oppe.

 

Jeg kan godt ta med en sekk med ved, og ett par svartkjeler, så får vi god svart bålkaffe å varme oss på innimellom. I tillegg får vi også da anledning til å steike oss litt mat, f.eks. pølse som vi kan ha med oss. Det er ikke noe servering åpent på festningen, så det er ikke mulighet for å få kjøpt kaffe/mat/drikke.

 

Andre ting som vi må tenke på er absolutt varme klær, og mye av dem. Det er utrolig kaldt og guffent nede i tunellene og i skyttergravene på denne tiden av året. Noe varmt å sitte på er også kjekt.

 

Som sagt, så her jeg mulighet til å hente og bringe folk som kommer med tog/buss til hell/værnes/stjørdal. Allt etter hvor mange vil blir, så kan jeg stille med bil med 4-8 ledige seter. Er jeg ekstra snill med samboeren, kan hun nok bidra med kjøring hun også.

 

For de som skal kjøre selv, og ikke er 100% sikker på hvor det er, så ligger det kart her: http://www.hegrafestning.no/pix/kart.jpg

 

Vi må også begynne å tenke på tidspunkt. Det blir tidligere og tidligere mørkt om kveldene.

Hva mener folket?

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aner ikke når vi kan ha oppmøte, mem hvem var keen på tog?

 

Det var jeg som foreslo dette med tog, sjøl om jeg også godt kan kjøre. Synes det er et lite kick å kjøre tog, liker bare følelsen av å reise på den måten. Men hvis det kommer til å knipe om bilplass, stiller jeg gjerne opp.

 

Har ingen ideer om tidspunkt jeg heller, men som sille sier, det blir tidlig mørkt, og hvis vi i tillegg skal grille/spise ute, må vel nesten ett/to-tida være seint nok. Hva mener vår kontakt på Hegra?

Lenke til kommentar
Har ingen ideer om tidspunkt jeg heller, men som sille sier, det blir tidlig mørkt, og hvis vi i tillegg skal grille/spise ute, må vel nesten ett/to-tida være seint nok. Hva mener vår kontakt på Hegra?

 

Jeg mener nok at ett(1300) må være seint nok ja,- solnedgang er jo allerede kl 18:36 den dagen.

Lenke til kommentar
Jeg mener nok at ett(1300) må være seint nok ja,- solnedgang er jo allerede kl 18:36 den dagen.

 

 

Kjøretid Trondheim-Hegra? 30-40 min.?

Opptelling: hvem trenger skyss og hvem kan skysse?

Jeg kan ta med tre passasjerer uten at det går ut over komforten.

(Hvis ikke folk står i kø for å sitte på bil, tar jeg tog 11.52, ankommer Stjørdal 13.35 og håper på Sille derfra? Eller blir det for seint?)

Lenke til kommentar
Jeg mener nok at ett(1300) må være seint nok ja,- solnedgang er jo allerede kl 18:36 den dagen.

Kjøretid Trondheim-Hegra? 30-40 min.?

Opptelling: hvem trenger skyss og hvem kan skysse?

Jeg kan ta med tre passasjerer uten at det går ut over komforten.

(Hvis ikke folk står i kø for å sitte på bil, tar jeg tog 11.52, ankommer Stjørdal 13.35 og håper på Sille derfra? Eller blir det for seint?)

Jeg kan gjerne tenke meg å bli plukket opp av en eller annen, ett eller annet sted...(Bor nær Dragvoll)

RandiA

Lenke til kommentar

Hvis det blir så jeg skal i vei så kjører jeg fra Angeltrøa. Jeg må finne ut av et par ting før jeg kan dra. I løpet av et par dager så skal det nok være avklart. Kan plukke opp folk på veien, men hadde ikke planer om å kjøre byen på kryss og tvers.

 

Ang tidspunkt så mener jeg det ikke burde være noe mye senere enn 11. Greit å få med seg lyset også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...