HelenaN Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg må også melde pass desverre, men blir med på tirsdag. Om bykatta ikke har sett noe særlig i TRD før og det er intr med Domen foreslår jeg at vi møtes ved Statuen på torvet, tar for oss Domen og Erkebispegården over gamle bybro og bakklandet. Mulig Pitstop på allerede foreslåtte Baklandet Skydsstation. Skydsstationen er mulig fotografisk intr i seg selv. Avslutning retning Solsiden, med trahusbebyggelsen på nedre bakklandet/nygata, samt klassikeren Nidelven med alle husene der. (Mulig mange av de lokale er muligens fed up av disse områdene ?) Det höres ut som en bra plan! Tirsdag kl. 17.30 passer bra for meg, men jeg kan komme tidligere også (men ikke så veldig mye senere). Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Vi kunne vel nesten ha møttes ved Nidarosdomen om Bykatt kommer gående fra sykehuset. Og husk stativ folkens. Det mørkner jo allerede i 15-tida. Også hadde det kanskje vært greit å høre fra Bykatt om hva som passer henne. Og fått bekreftet at hun faktisk er i byen i morgen (at ting ikke er avlyst e.l.) Endret 7. januar 2013 av Ratleto Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Kjempe. Hva om vi bare sier foran domen 1730? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Domen 1730 er strålende. Kan noen pm-e meg et mobilnummer i fall jeg går meg bort eller noe? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Bare nevner at jeg kommer ikke i morgen. God tur til dere som skal i hvertfall! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Foran domen 1730 passer fint for meg. Bykatt, tror du har mitt nummer, og jeg ditt? Edit: Sjekket og jeg har lagt inn et nummer som ender med 95. Stemmer det? Jeg har hatt samme lenge og mitt ender med 02. Endret 7. januar 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
andycam Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg er ikke sikker på om jeg kommer i morgen. Ikke vent på meg. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Foran domen 1730 passer fint for meg. Bykatt, tror du har mitt nummer, og jeg ditt? Edit: Sjekket og jeg har lagt inn et nummer som ender med 95. Stemmer det? Jeg har hatt samme lenge og mitt ender med 02. Det stemmer bra med mitt nr og ja, da har jeg nok ditt også. :-) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Bykatt: Vil du innom Randi etter fototreffet eller? Jeg har tid til evt å bli med hjem til henne. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bildetråd for kveldens treff opprettet her. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har dere noen favoritt plass hvor man kan komme seg høyt opp med bil for å unngå 'light pollution' fra Trondheim? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Etter det jeg har funnet ut, så blir det enten eller. Enten høyt og med lysforurensing, eller høyt og ikke i nærheten av Trondheim engang. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Etter det jeg har funnet ut, så blir det enten eller. Enten høyt og med lysforurensing, eller høyt og ikke i nærheten av Trondheim engang. ok, jeg få ta meg en runde når jeg får kamera tilbake å se hva jeg finner. Sørover blir vell mest sannsynelig vil jeg tro. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 I Tømmerdalen er du rimeleg utafor den verste lysforurensinga, men du er ikkje spesielt høgt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har dere tenkt noe på Rorosmartnan som vi snakket om? Hvor mange er det som fortsatt har lyst å dra? Det er 19.-23. februar og hvis vi skal dit lördagen er det nok snart for sent å kjöpe togbiljett. Jeg ser at det kun er ordinär pris igjen nå (488.- for tur & retur). Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Har dere tenkt noe på Rorosmartnan som vi snakket om? Hvor mange er det som fortsatt har lyst å dra? Det er 19.-23. februar og hvis vi skal dit lördagen er det nok snart for sent å kjöpe togbiljett. Jeg ser at det kun er ordinär pris igjen nå (488.- for tur & retur). Aldri vært på Røros for å være ærlig. Sikkert en flott og kald plass. Er det en slags bymartna àla den som var på torget før jul ? Endret 25. januar 2013 av Jann. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg er med til Røros, men jeg vurderer kjøre bil. Har da plass til 3 ekstra uten at det blir plagsomt trangt Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Aldri vært på Røros for å være ærlig. Sikkert en flott og kald plass. Er det en slags bymartna àla den som var på torget før jul ? Ja, men mye större. Fine gamle hus også, og rester av gruv-virksomhet som er intressante å ta bilde av synes jeg. Jeg er med til Røros, men jeg vurderer kjøre bil. Har da plass til 3 ekstra uten at det blir plagsomt trangt Ja, bil er enda bedre. Hvis det blir av sitter jeg gjerne på (hvis ikke Ratleto også skal med og tar sin bil). Hvilken dag passer best for deg? Jeg kan alle, men regner med at de fleste vil ta det lördag. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ja, men mye större. Fine gamle hus også, og rester av gruv-virksomhet som er intressante å ta bilde av synes jeg. Ja, bil er enda bedre. Hvis det blir av sitter jeg gjerne på (hvis ikke Ratleto også skal med og tar sin bil). Hvilken dag passer best for deg? Jeg kan alle, men regner med at de fleste vil ta det lördag. Jeg er nok avhengig av å ta det på Lørdagen. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg kan også tenke meg å bli med. Er lørdagen som er mest aktuell for min del og. Flott hvis jeg får sitte på med noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå