Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Jeg må også melde pass desverre, men blir med på tirsdag. Om bykatta ikke har sett noe særlig i TRD før og det er intr med Domen foreslår jeg at vi møtes ved Statuen på torvet, tar for oss Domen og Erkebispegården over gamle bybro og bakklandet. Mulig Pitstop på allerede foreslåtte Baklandet Skydsstation. Skydsstationen er mulig fotografisk intr i seg selv. Avslutning retning Solsiden, med trahusbebyggelsen på nedre bakklandet/nygata, samt klassikeren Nidelven med alle husene der. (Mulig mange av de lokale er muligens fed up av disse områdene ?)

 

Det höres ut som en bra plan! Tirsdag kl. 17.30 passer bra for meg, men jeg kan komme tidligere også (men ikke så veldig mye senere).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kunne vel nesten ha møttes ved Nidarosdomen om Bykatt kommer gående fra sykehuset.

 

Og husk stativ folkens. Det mørkner jo allerede i 15-tida.

 

Også hadde det kanskje vært greit å høre fra Bykatt om hva som passer henne. Og fått bekreftet at hun faktisk er i byen i morgen (at ting ikke er avlyst e.l.) :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Foran domen 1730 passer fint for meg.

Bykatt, tror du har mitt nummer, og jeg ditt?

 

Edit: Sjekket og jeg har lagt inn et nummer som ender med 95. Stemmer det? Jeg har hatt samme lenge og mitt ender med 02.

 

Det stemmer bra med mitt nr og ja, da har jeg nok ditt også. :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har dere tenkt noe på Rorosmartnan som vi snakket om? Hvor mange er det som fortsatt har lyst å dra? Det er 19.-23. februar og hvis vi skal dit lördagen er det nok snart for sent å kjöpe togbiljett. Jeg ser at det kun er ordinär pris igjen nå (488.- for tur & retur).

Aldri vært på Røros for å være ærlig. Sikkert en flott og kald plass. :) Er det en slags bymartna àla den som var på torget før jul ?

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Aldri vært på Røros for å være ærlig. Sikkert en flott og kald plass. :) Er det en slags bymartna àla den som var på torget før jul ?

 

Ja, men mye större. :) Fine gamle hus også, og rester av gruv-virksomhet som er intressante å ta bilde av synes jeg.

 

 

Jeg er med til Røros, men jeg vurderer kjøre bil. Har da plass til 3 ekstra uten at det blir plagsomt trangt

 

Ja, bil er enda bedre. :) Hvis det blir av sitter jeg gjerne på (hvis ikke Ratleto også skal med og tar sin bil).

 

Hvilken dag passer best for deg? Jeg kan alle, men regner med at de fleste vil ta det lördag.

Lenke til kommentar

Ja, men mye större. :) Fine gamle hus også, og rester av gruv-virksomhet som er intressante å ta bilde av synes jeg.

 

 

 

 

Ja, bil er enda bedre. :) Hvis det blir av sitter jeg gjerne på (hvis ikke Ratleto også skal med og tar sin bil).

 

Hvilken dag passer best for deg? Jeg kan alle, men regner med at de fleste vil ta det lördag.

 

Jeg er nok avhengig av å ta det på Lørdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...