Bykatt Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg er fortsatt veldig glad om jeg får lokalt selskap på fototur tirsdag 8. Jeg er tilgjengelig fra ca kl 17, kan også ta det senere om folk må komme seg fra jobb først og sånn. Jeg er ydmykt åpen for de fleste forslag for runde, men siden jeg ikke akkurat er godt kjent, hadde det vært fint med en sentral oppmøteplass selv en østlending kan finne frem til fra St Olavs. Regner med at det er ganske mørkt kl 17-ish i Trondheim for tiden også, så lyset vil nok sette noen begrensninger for valg. Er Nidarosdomen åpen på ettermiddagstid forresten, ev er den opplyst utenfor? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nidarosdomen er opplyst på kveldstid. Statuen av Olav Tryggvason midt på torvet høres ut som en grei møteplass. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ifølge værtvarselet bør vi kanskje ikke starte treffet på lørdag før i 14-tid hvis vi skal unngå regn. Ser ikke så aller verst ut på tirsdag. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hva er planen for treffet/treffene? Bump. Tenkte litt på lokasjon osv. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Vet ikke helt, men om vi ikke skal slå oss forderva, så bør det bli steder der det er helt bart. Og det er det kanskje nede i sentrum nå? Her oppe på Heimdal er det i alle fall helt håpløse forhold nå. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Vet ikke helt, men om vi ikke skal slå oss forderva, så bør det bli steder der det er helt bart. Og det er det kanskje nede i sentrum nå? Her oppe på Heimdal er det i alle fall helt håpløse forhold nå. Her på Skatval og.. 2-3 cm med blank is, og slaps attpå... Kan fort bli dyrt om det ikke er bart i hvertfall, er ikke bare baken som kan gå i tusen knas! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 For tirsdag, de som kan møte..svært.uvisst med mitt handicap ja. på nrk midtnytt i dag - 14.31 inn i sendingen, atså mot slutten, om Bakklandet Skydstasjon fått høy rangering...spesielt og koselig der, om dere skal ha kakao, kaffe el.l...ta med Gina dit kanskje.... midtnytt Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Godt nyttår, folkens! Jeg er klar for treff lørdag, mens tirsdag blir dessverre vanskelig for min del. Jeg tror det kan være glatt på lørdag, uansett hvor vi er. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Her i sentrum er det forholdsvis isfritt akkurat nå. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvor og når, folkens? Vi må anta regn frem til 14-tida, tror jeg. Kanskje litt etter det også, men da lett regn. Og siden det er forholdsvis isfritt i sentrum, som andycam sier, så bør vi vel holde oss der? Hva med de små tverrgatene til Olav Tryggvasonsg og veitene? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg kan dessverre ikke bli med imorgen, men jeg håper dere får en hyggelig tur. Skal pröve å få det til på tirsdag. Vi får se. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Jeg må også melde pass desverre, men blir med på tirsdag. Om bykatta ikke har sett noe særlig i TRD før og det er intr med Domen foreslår jeg at vi møtes ved Statuen på torvet, tar for oss Domen og Erkebispegården over gamle bybro og bakklandet. Mulig Pitstop på allerede foreslåtte Baklandet Skydsstation. Skydsstationen er mulig fotografisk intr i seg selv. Avslutning retning Solsiden, med trahusbebyggelsen på nedre bakklandet/nygata, samt klassikeren Nidelven med alle husene der. (Mulig mange av de lokale er muligens fed up av disse områdene ?) Alternativt synes jeg Rateltos forslag med veitene er bra. En annen tilsvarende mulighet er Skansen og Ila. Jeg er med på alt, men kan sannsynligvis ikke møte før ca 1730. Da finner jeg dere i såfall om dere starter før. Endret 4. januar 2013 av Nelson09 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Sentrum er greit det med tanke på føret. Men jeg kan tenke meg å få med meg litt dagslys, så jeg har ikke lyst til å starte så alt for sent heller. Regnet er vel litt av og på uansett? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg er enig med Eivind og vil gjerne ha litt dagslys også. Men veitene er et bra forslag! Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Er med på det meste jeg og, vet ikke av spesielt mange fasiliteter for et slikt møte. Men tror vi at 1400 er et greit tidspunkt? Bare greit å vite når det blir av praktiske årsaker, og at jeg må finne riktig tog Akkurat som været meldes på yr nå, så må vi rekne med at vi har ikke tørre jakker på vei hjem. http://www.yr.no/sted/Norge/S%C3%B8r-Tr%C3%B8ndelag/Trondheim/Trondheim_Sentralstasjon/time_for_time.html Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skal vi møtes på torvet 1200? Vi kan jo alltids søke tilflukt på en cafe eller noe dersom været er for ille... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Kan desverre ikke komme heller siden jeg er nordpå enda. Kommer ikke nedover før søndag. Dere får ha en flott tur da! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Takk for treff i dag. Jeg har tørket opp og laget bildetråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå