Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt veldig glad om jeg får lokalt selskap på fototur tirsdag 8. :)

 

Jeg er tilgjengelig fra ca kl 17, kan også ta det senere om folk må komme seg fra jobb først og sånn.

 

Jeg er ydmykt åpen for de fleste forslag for runde, men siden jeg ikke akkurat er godt kjent, hadde det vært fint med en sentral oppmøteplass selv en østlending kan finne frem til fra St Olavs.

 

Regner med at det er ganske mørkt kl 17-ish i Trondheim for tiden også, så lyset vil nok sette noen begrensninger for valg. Er Nidarosdomen åpen på ettermiddagstid forresten, ev er den opplyst utenfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt, men om vi ikke skal slå oss forderva, så bør det bli steder der det er helt bart. Og det er det kanskje nede i sentrum nå? Her oppe på Heimdal er det i alle fall helt håpløse forhold nå.

Her på Skatval og.. 2-3 cm med blank is, og slaps attpå... Kan fort bli dyrt om det ikke er bart i hvertfall, er ikke bare baken som kan gå i tusen knas!

Lenke til kommentar

Jeg må også melde pass desverre, men blir med på tirsdag. Om bykatta ikke har sett noe særlig i TRD før og det er intr med Domen foreslår jeg at vi møtes ved Statuen på torvet, tar for oss Domen og Erkebispegården over gamle bybro og bakklandet. Mulig Pitstop på allerede foreslåtte Baklandet Skydsstation. Skydsstationen er mulig fotografisk intr i seg selv. Avslutning retning Solsiden, med trahusbebyggelsen på nedre bakklandet/nygata, samt klassikeren Nidelven med alle husene der. (Mulig mange av de lokale er muligens fed up av disse områdene ?)

 

Alternativt synes jeg Rateltos forslag med veitene er bra. En annen tilsvarende mulighet er Skansen og Ila. Jeg er med på alt, men kan sannsynligvis ikke møte før ca 1730. Da finner jeg dere i såfall om dere starter før.

Endret av Nelson09
Lenke til kommentar

Er med på det meste jeg og, vet ikke av spesielt mange fasiliteter for et slikt møte. Men tror vi at 1400 er et greit tidspunkt? Bare greit å vite når det blir av praktiske årsaker, og at jeg må finne riktig tog :p Akkurat som været meldes på yr nå, så må vi rekne med at vi har ikke tørre jakker på vei hjem. http://www.yr.no/sted/Norge/S%C3%B8r-Tr%C3%B8ndelag/Trondheim/Trondheim_Sentralstasjon/time_for_time.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...