andycam Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg dukker muligens opp også Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Skal prøve å få blitt med på dette jeg og. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Om det ikke kommer noe i veien, tar jeg en liten tur...men skal ikke fotografere så mye, har bilder uredigert fra flere by-turer i det siste....men den sosiale biten tar jeg gjerne med meg. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ligger en viss usikkerhet på om jeg kommer merker jeg. Mye forkjølelse kom veldig fort! Får se hva det blir til Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Så fint hvis det kommer flere! Jeg er enig med Helena, siden lysshowet begynner kl. 16, kan det være greit å møtes litt før, men jeg tror jeg vil stå og ta bilder i nærheten av Olav T. statuen. Vi klarer vel ikke å stikke oss helt vekk :-) Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Noen som skal ut senere på Torsdagen etter lysshowet å knipse stjerneskuddene? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 u.t fyker til Spania til helga og er derfor værfast i heimen til neste treff Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg også, fyker til Spania i morgen tidlig. .. for en uke. Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen som skal ut senere på Torsdagen etter lysshowet å knipse stjerneskuddene? Kan noen forklare hva det lysshowet innebærer? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kan noen forklare hva det lysshowet innebærer? http://www.visittrondheim.no/turist/hva-skjer/?CategoryID=7&period=week ? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kan noen forklare hva det lysshowet innebærer? Er vell et lysshow av noe slag. Som nevnt over kl 16.00 - 18:00. Tror må få med meg det. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Er på vei med sørgående tog nå. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg ble litt forsinket var der caa 16:45. Dog jeg så ingen fotografer hehe. Så ikke noe til lyshow heller. Mener det stod det skulle være til kl 18:00. menmen kanskje jeg var på feil plass. (torget) Fikk ihvertfall par bilder i -13 kalde. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Var vel slik at det var to lysshow, ett klokka 1600 og ett klokka 1800. 1645 var vi vel i nærheten av statuen så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jann: Synd du misset oss. Vi var ved Olavsstatuen kl 16:50, også gikk vi på kafe i Nordre etterpå. Noter deg tlfnr'et mitt til en senere anledning, 90 null tre femtifem 55. Dette er vel et av de få treffene vi har hatt der vi har vært lenger på kafe enn vært ute og fotografert. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 imponert over at dere i det hele tatt kom dere ut og fikk tatt bilder Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Var vel slik at det var to lysshow, ett klokka 1600 og ett klokka 1800. 1645 var vi vel i nærheten av statuen så vidt jeg husker. Aha, tenkte det varte i par timers tid.. jaja, man kan ta feil. Ja spradet faktisk rett atme lysene rundt statuen. Jann: Synd du misset oss. Vi var ved Olavsstatuen kl 16:50, også gikk vi på kafe i Nordre etterpå. Noter deg tlfnr'et mitt til en senere anledning, 90 null tre femtifem 55. Dette er vel et av de få treffene vi har hatt der vi har vært lenger på kafe enn vært ute og fotografert. Ja var det. Menmen min feil siden jeg ikke rakk å komme før. Kommer vell flere ganger. Jeg var faktisk rett atme statuen å rundt lysene samt bodene så rart jeg ikke så dere. Var sikkert meter unna, tror jeg må sjekke synet hehe. Det var vell sikkert en fin kaffepause i kulda tenker jeg, er fint å sitte å prate på kafe med kjentfolk. Endret 13. desember 2012 av Jann. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Dette er vel et av de få treffene vi har hatt der vi har vært lenger på kafe enn vært ute og fotografert. Da prioriterer dere vel feil på vinteren Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 I og med at det nærmer seg jul tillater jeg meg å komme med en liten ønskeliste for 2013 hva fotowalks angår. alt en ønsker får en jo selvsagt ikke, men håper dette kan bidra til at flere kan dele noen av sine ønsker og at vi også kan planlegge noen lengre turer litt lengre i forkant en gang i blant. (greit når en har to små knøtt i heimen) Altså. - Røros, på martna i februar eller en sommertur - Hegra festning - Fosen, flere flotte steder der ute - Inderøya, herunder straumen, kjerknesvågen m.m Også kan vi gjerne finne et nytt nedlagt industrieventyr med hyggelig vaktmester. et par forlatte småbruk eller ei fraflytta øy hadde også gjort susen Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bildetråd for dagens treff Gode forslag Nelson. Håper vi får til noen treff utenfor byen til neste år. Vi kan vel bli flinkere til å planlegge turer på forhånd. Når vi bestemmer oss et bare et par dager før, blir det som regel at vi drar et sted som ikke er så langt unna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå