Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel slik at det var to lysshow, ett klokka 1600 og ett klokka 1800. 1645 var vi vel i nærheten av statuen så vidt jeg husker.

 

Aha, tenkte det varte i par timers tid.. :hm: jaja, man kan ta feil. Ja spradet faktisk rett atme lysene rundt statuen.

 

Jann: Synd du misset oss. Vi var ved Olavsstatuen kl 16:50, også gikk vi på kafe i Nordre etterpå. Noter deg tlfnr'et mitt til en senere anledning, 90 null tre femtifem 55.

 

Dette er vel et av de få treffene vi har hatt der vi har vært lenger på kafe enn vært ute og fotografert. :ohmy::)

 

Ja var det. Menmen min feil siden jeg ikke rakk å komme før. Kommer vell flere ganger. :) Jeg var faktisk rett atme statuen å rundt lysene samt bodene så rart jeg ikke så dere. Var sikkert meter unna, tror jeg må sjekke synet hehe.

 

Det var vell sikkert en fin kaffepause i kulda tenker jeg, er fint å sitte å prate på kafe med kjentfolk.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

I og med at det nærmer seg jul tillater jeg meg å komme med en liten ønskeliste for 2013 hva fotowalks angår. alt en ønsker får en jo selvsagt ikke, men håper dette kan bidra til at flere kan dele noen av sine ønsker og at vi også kan planlegge noen lengre turer litt lengre i forkant en gang i blant. (greit når en har to små knøtt i heimen)

 

Altså.

- Røros, på martna i februar eller en sommertur

- Hegra festning

- Fosen, flere flotte steder der ute

- Inderøya, herunder straumen, kjerknesvågen m.m

Også kan vi gjerne finne et nytt nedlagt industrieventyr med hyggelig vaktmester. et par forlatte småbruk eller ei fraflytta øy hadde også gjort susen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...