Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint du sendte SMS, Fotonita...slik at vi ikke stod og ventet på deg. Fikk ikke tid til å svare på den. God bedring. Vi hadde et meget hyggelig treff...litt kaldt en stund, men etter oppvarming og mat på Rockheim, ble det bedre etterpå.

Jeg har laget bildetråd.

 

Ja, hadde bare ditt nummer og håper du fikk beskjeden.:)

Fint at dere koste dere. Hadde jeg dratt ut i kulda hadde jeg nok bare blitt værre..

Lenke til kommentar

Har värt ute på sköyter i flere timer (herlig, men kaldt), så jeg skal nok ikke ut igjen idag, men tar gjerne en kveldsfototur i byen noen gang för jul om fler har lyst å bli med.

 

Ah skøyer er artig det. Spesielt når man prøver litt hockey :) - Det kommer vell flere ganger man møtes så frykt ikke.

 

Kunne ha gjort det, om jeg så det før...kom nettopp hjem fra trenigsturen min nå. (Hadde til og med smurt kulde-krem i fjeset)...varm te og straks bilde-redigering nå.

 

Det går fint. Jeg tok meg en liten tur, men den ble kjapp for fy så kaldt det var. Hoppet i bilen etterpå å tok noen runder downtown. :)

Lenke til kommentar

Siden mandagen er her alt uten noen avtale, foreslår jeg torsdag kl. 16 ved Olav Tryggvassonstatuen på Torvet.

 

Torsdag passer meg fint. Tror lys-showet begynner kl. 16, så jeg kommer nok litt før.

 

 

Hvor mange er det snakk om at har planer om den dagen da? Jeg kan kanskje komme :) Jeg har til og med fri fra skolen :p

 

Akkurat nå er vi kun 2 st. (kanskje 3 om Randi kommer) :) , så det er litt usikkert. Vi får se. Følg med her så ser du om fler melder seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...