Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny i tråden her :) Ser dere snakker om et treff i morgen, skulle gjerne vært med jeg og (om dere ikke er en fast gruppe), men har desverre ikke mulighet.

Tar bare noen spørsmål litt fortgående her jeg.. Har dere faste treff osv? Kommer dere til å ha noe lignende nå før jul igjen? Hvor høyt "nivå" er dere på (nybegynner, amatør, proff)? Kommer sikkert flere etterhvert. Kan nevne at jeg er 15, og bor ved Stjørdal :)

- Markus

Lenke til kommentar

Vi har fast treff første lørdag hver måned (det er ytret ønske om å ta det på søndag i stedet ser jeg, men vi har ikke bestemt noe enda). Det er fritt fram for alle som har lyst til å bli med, vi stiller ingen krav utover normal folkeskikk. Du er velkommen uansett hva slags nivå du ligger på, det er folk med litt forskjellig slags bakgrunn som bruker å være med.

 

Angående i morgen: Jeg synes 15 hørtes litt sent ut, da begynner det vel å bli litt mørkt allerede? Vi kan godt gjøre som i fjor, starte midt på dagen, gå på kafe, og så ut igjen når det blir mørkt.

Lenke til kommentar

Jeg har etter forhandlinger i heimen ;) ca tre timer til rådighet i morgen. Jeg tror derfor jeg dropper julegatatenninga da jeg tror det blir mye folk og er litt stativavhengig med mitt utstyr for å få de bildene jeg vil av den. Kan komme ned kl 13 f.eks.

Om noen vil møtes før mørket så bare si et tidspunkt som passer.

Lenke til kommentar

Jeg retter meg etter flertallet...alt mellom 11 og 15 er akseptabelt. Velger dere 13 så OK, jeg skal ikke ta så mange bilder, for jeg er på etterskudd med flere "samlinger" nå, men den sosiale biten vil jeg jo gjerne ha med meg...tror man må kle seg godt, det blir kaldt med sur vind...varm sjokolade i etterkant kan bli nødvendig.

Lenke til kommentar

Litt annet. Fotoimport har åpent hus 5. og 6. desember.

 

 

Dag 1:

11.00 Demonstrasjon av EasyWrappe Pro.

12.00 Demonstrasjon: Printing fra Lightroom.

Ta med egne rawfiler og få en gratis A3 print

14.00 Presentasjon av vårt analoge filmtest-prosjekt.

Dag 2:

Vi får besøk av Per Arnfinn Persen fra Profil Data

11.00 Kalibrering - skjerm - projektor - skriver

12.00 Printing fra PhotoShop

13.00 Printing fra Lightroom

14.00 Printing med Mirage

 

 

Tror jeg skal prøve å sette av tid til noe av dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...