HelenaN Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg skrev bare kl. 12 for at det er da vi pleier å mötes i desember (for å få med oss dagslyset), men jeg tar det gjerne litt senere i år. Jeg kan hele dagen, så dere får bestemme. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg bare følger med her jeg, ser hva dere blir enige om Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Det som pleier å fungere bra i desembertreffet, er å møtes kl 12, og få meg seg dagslyset, og være ute et par timer. En times tid på kafe, og så ut i de juleopplyste gatene igjen. Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvis gatene ikke tennes før 16 som melding sier, så er d vel tidlig å møtes 12. Jeg kan sende deg mitt nr Nelson. Stavekontrollen tøysa her. D skulle selvsagt stå Nelson ikke melding over. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Passerte Elgeseterbrua litt etter kl 16 idag. Flott fullmåne over Bakklandet/Festningen. Anbefaler dere på lørdag, selv om det ikke er 100% fullmåne, å legge turen slik at dere får med dere at månen går opp. Veldig flott å se med rødlig farge på månen og greier. Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hei har vi kommet fram til noe tidspunkt 13.00 eller senere ? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Som sagt; dere får bestemme. Men hvis dere bare har lyst å ta bilder i mörkret kanskje vi kan mötes kl. 15? Da får vi med oss skumringen og "blå timen". Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ny i tråden her Ser dere snakker om et treff i morgen, skulle gjerne vært med jeg og (om dere ikke er en fast gruppe), men har desverre ikke mulighet. Tar bare noen spørsmål litt fortgående her jeg.. Har dere faste treff osv? Kommer dere til å ha noe lignende nå før jul igjen? Hvor høyt "nivå" er dere på (nybegynner, amatør, proff)? Kommer sikkert flere etterhvert. Kan nevne at jeg er 15, og bor ved Stjørdal - Markus Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Vi har fast treff første lørdag hver måned (det er ytret ønske om å ta det på søndag i stedet ser jeg, men vi har ikke bestemt noe enda). Det er fritt fram for alle som har lyst til å bli med, vi stiller ingen krav utover normal folkeskikk. Du er velkommen uansett hva slags nivå du ligger på, det er folk med litt forskjellig slags bakgrunn som bruker å være med. Angående i morgen: Jeg synes 15 hørtes litt sent ut, da begynner det vel å bli litt mørkt allerede? Vi kan godt gjøre som i fjor, starte midt på dagen, gå på kafe, og så ut igjen når det blir mørkt. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg har etter forhandlinger i heimen ca tre timer til rådighet i morgen. Jeg tror derfor jeg dropper julegatatenninga da jeg tror det blir mye folk og er litt stativavhengig med mitt utstyr for å få de bildene jeg vil av den. Kan komme ned kl 13 f.eks. Om noen vil møtes før mørket så bare si et tidspunkt som passer. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg drar som sagt gjerne ut midt på dagen, men når jeg foreslo det skrev flere at det var for tidlig. Vi kanskje skal kompromisse og starte kl. 13 som Nelson foreslår? Vi blir sikkert ute mange timer, så folk kan jo möte opp senere hvis de vil. Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 stemmer for 13.00.... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) 13:00 høres greit ut det. Endret 30. november 2012 av Jann. Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 13 er ok, så kan man heller være så lenge man vil. Lenke til kommentar
Ernst Are Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Passer desverre ikke for meg denne gangen heller, for de nye her en hyggelig gjeng å fare sammen med dette. Ha en riktig god helg :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg retter meg etter flertallet...alt mellom 11 og 15 er akseptabelt. Velger dere 13 så OK, jeg skal ikke ta så mange bilder, for jeg er på etterskudd med flere "samlinger" nå, men den sosiale biten vil jeg jo gjerne ha med meg...tror man må kle seg godt, det blir kaldt med sur vind...varm sjokolade i etterkant kan bli nødvendig. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Litt annet. Fotoimport har åpent hus 5. og 6. desember. Dag 1: 11.00 Demonstrasjon av EasyWrappe Pro. 12.00 Demonstrasjon: Printing fra Lightroom. Ta med egne rawfiler og få en gratis A3 print 14.00 Presentasjon av vårt analoge filmtest-prosjekt. Dag 2: Vi får besøk av Per Arnfinn Persen fra Profil Data 11.00 Kalibrering - skjerm - projektor - skriver 12.00 Printing fra PhotoShop 13.00 Printing fra Lightroom 14.00 Printing med Mirage Tror jeg skal prøve å sette av tid til noe av dette. 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Bli vel kl 1300 da? Litt off topic: Har vært innom han her på Flickr, han har noen bilder som jeg kommer tilbake til gang etter gang. Har en trang til å dele det med noen da jeg synes det er så veldig bra en del av det Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kl. 13 høres bra ut for meg også. Da ser jeg etter en gjeng med fotoutstyr Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kl. 13 på torget er greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå