Jan R. Halvorsen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Da skal jeg faktisk til Trondheim adventshelgen, d.v.s. første lørdagen i måneden. Var det ikke da dere pleide å ha treff? Hadde selvsagt vært gøy og slengt meg med på en liten fotorunde - om det nå er da Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg kan ikke den helga, men jeg regner med at de andre klarer å få til noe. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 I december pleier vi å fotografere julegatene i byen (jeg gjör det gjerne i år igjen - hva synes resten av gjenget?) i dagslys og i blå timen/skumringen, selvfölgelig med en cafépaus. Jan, du er velkommen å bli med! Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg kan ikke bli med nå førstkommende torsdag, men første helgen i desember tror jeg ikke at jeg har noen andre planer Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 RandiA, det høres bra ut med julegater, men jeg blir nå med uansett hva dere finner på Forøvrig, cafepause, ja takk! Hvordan er forholdene i Trondheim nå forresten, er det snø og vinter? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Julegater har jeg vel ikke nevnt enda....akkurat nå er det fint og bart, det var rundt +8 i dag, skal bli det i morgen også....(torsdag er jeg i Oslo, og om jeg er hjemme i desember, blir jeg med på treffet da...har ikke bestemt om jeg reiser noe sted enda.) Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hmm..Nei det var HelenaN som nevnte julegater.. Sånn er det når man svarer uten å scrolle opp først... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Her er det ikke mye snø nei for øyeblikket Jan, fint å bært som Randi sier. En julesightseen hadde vært fint. I begynnelsen av skummring er jo flott for å få med seg julelys og bokeh! Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Jeg kan sannsynligvis ikke 1.desember da min mor på Verdal har bursdag, og jeg har lovt å dra dit. Her er forresten en mulighet til å fotografere i Trøndelag teater: (jeg er teaterkontakt på jobben og fikk denne på mail i dag, men slik jeg leser det er det åpent for publikum) : ÅPENT HUS PÅ TRØNDELAG TEATER Lørdag 24. november 2012 kl. 11 – 14 Rundt scenene. På scenene. Bak scenene. På verkstedene. På guidede omvisninger. Eller gå hvor du vil. Moro for barn. Utdrag fra Jul i Prøysenland. Historisk foredrag. Dette og mer til kan du være med på lørdag 24. november. Da åpner Trøndelag Teater hele huset for publikum. Åpen kafé, gratis adgang - og tillatt å fotografere! Velkommen! Vedlagt er invitasjonen i pdf-format. Med vennlig hilsen Trøndelag Teater Markedsavdelingen Telefon 73 80 50 50 www.trondelag-teater.no -------- Kan dette være noe for oss? Anyone? -- Ang torsdag fk og Sirkusparken. Ble det sagt noe klokkeslett? Kan ikke se det.. Endret 20. november 2012 av Fotonita 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Torsdag kveld passer for meg også. Og det vanlige fototreffet, enten det blir lørdag eller søndag. Julegatene er hyggelige. Kafebesøk også! Noe nytt og spennende i byen vi kan gå innom? Museumsparken med skulpturen Reflexion, kanskje ;-) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva med kl 17 eller 17:30 på torsdag? Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg er som regel ikke hjemme før 17 så 1730 er best. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tja, torsdag 17.30 passer hvis jeg drar rett fra jobb :-) Men ikke noe før. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 17:30 passer fint for meg også. Fotonita, takk for tipset! Om jeg har tid er det godt mulig at jeg går dit, men det er kanskje masser av folk og ikke så lett å ta bilder. Linepusle, Museumsparken er et bra forslag! Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 17.30 passer bra ja.... tar turen .... Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 ser ut til at jeg må melde pass. Ikke helt frisk Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Dere leser vel ikke dette nå men... ville bare si at jeg og Ratleto kommer, men vi er litt forsinket. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Bildetråd for dagens treff i Sirkusparken. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Heisann, et lite spørsmål sørfra - blir det noe treff til helgen? I så fall, hvor/når? Har ikke problemer med å finne på noe selv, men hadde jo vært hyggelig og slengt meg med en gjeng også! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Jan, hyggelig om du blir med. Det virket som at folk har lyst på julegatene i år igjen, så vi satser vel på det. Mötes lördag kl. 12 på torget, ved Olavsstatuen? Da kan vi få med oss både dagslys og skumringen. Museumsparken med den speilgreia som Linepusle foreslo er intressant i mörker, og jeg kunne tenke meg å ta noen bilder av og fra den nye gangbrua ved jernbanestasjonen også om vi har tid til det. Endret 27. november 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå