Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er dunkelt en del steder i Hovedbygningen, så stativ kan sikkert være lurt. Det er noen gelendere og rekkverk å sette kameraet på, men det begrenser jo litt.

Det er nok åpent inn til flere bygninger, og jeg anbefaler flere bygg, Elektro og forhåpentligvis Gamle Fysikk, men det er mye å ta bilde av ute også. Det er lite is igjen nå, både på platået og på veiene rundt. :)

Lenke til kommentar

fyrste laurdag i november er det fast utdeling av strøsand frå Trondheim kommune på Heggstadmoen, så det vart henting av strøsand istaden for fotografering i dag. Og på Gløshaugen er eg no kvar dag ellers i veka, men ikkje så ofte innom Hovedbygget då. Ventar spent på bilda.

Lenke til kommentar

Dette ble jo suksess...ser litt på bildene, og det ser ikke ille ut...jeg fikk jo luftet min vidvinkel som blir så sjelden brukt. Takk til Linda, kjempebra påfunn....og så den intime, hyggelige restauranten hun tok oss med til etterpå da....sparte middagslagingen i dag. Dette var hyggelig... :yes: (I tillegg fikk jeg intervall-treningen min og 14km gåing)

Lenke til kommentar

Jeg fikk epost fra Japan Photo om et foredrag/workshop lørdag 17.november på NOVA med foredrag av Roy Mangersnes om å fotografere Norge om vinteren med fokus på dyr i snø. Gratis adgang. Mer info og påmelding, se her: http://tinyurl.com/d8w5ffl

 

Og Ratleto: slike krasj vil vi ikke ha noe av - her må noe gjøres! :hmm:

 

Høres interressant ut, Linepusle. Takk for tipset. Får se om jeg melder meg på.

 

Ja, det er litt dumt med slike krasj. Men det er vanskelig for meg å gjøre om på datoer for turneringer. :)

 

Ser at Nelson09 har vært i Sirkusparken på Lade på kveldstid. Det ble noen kule bilder, da lekene er lyst opp på kreativt vis. Hva med et kveldstreff der?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...