HegeLH Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tar en liten oppsummering. Fototreff Trondheim lørdag 4. oktober - Hegra festning. Sille sjekker om det er åpent... Allerede 9 stk som høres ut som deltagere :-) HegeLH Karl-Peder jzono1 Sille okvaal chris300 RandiA Mr. Olsen alfafa flere...? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg vet ikke om jeg kan enda. Har et håp, da. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tar en liten oppsummering.Fototreff Trondheim lørdag 4. oktober - Hegra festning. Sille sjekker om det er åpent... Allerede 9 stk som høres ut som deltagere :-) HegeLH Karl-Peder jzono1 Sille okvaal chris300 RandiA Mr. Olsen alfafa flere...? Kan fremdeles stille med bil, men er personlig svak for utsikten til en togtur til Stjørdal (reiser omtrent aldri med tog lenger, men synes det er litt kult, da). Avganger annenhver time i hver retning på lørdager, og turen tar 39 minutter. Men hvis det er stemning for å sitte på bil, stiller jeg med det. Kommer jo også an på om Sille disponerer kjøretøy Stjørdal-Hegra den dagen. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Enn så lenge ser det ut som jeg kan komme. Har ei venninne som kanskje ville være med også, om det er greit? Hva tar man med seg til dette treffet, foruten godt humør, varme klær og kamera? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Tar en liten oppsummering.Fototreff Trondheim lørdag 4. oktober - Hegra festning. Sille sjekker om det er åpent... Allerede 9 stk som høres ut som deltagere :-) HegeLH Karl-Peder jzono1 Sille okvaal chris300 RandiA Mr. Olsen alfafa flere...? Mulig jeg slenger meg med også Har ikke bestemt om jeg tar bilen eller kommer på sykkel enda, men kjøres det har jeg plass til 4 stk med utstyr i alle fall. Edit: Fra Trondheim, hvis det er mange som ikke har transport.. Endret 18. september 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tog høres gøy ut ! Lenke til kommentar
arela Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det ser ikke ut til at jeg får til å bli med til Hegra Festning. Det var dumt, for der er det ganske mange snøfall siden jeg har vært. Ratleto og jeg hadde en fin tur nedover Nidelva i går. Og da tenker jeg på en gammel blues: Divin' Duck Blues (trad) If the river was whiskey and I was a divin’ Baby I was a diving duck, whoa If the river was whiskey and I was a divin Duck I would dive on the bottom, Baby I would never come up Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det ser ikke ut til at jeg får til å bli med til Hegra Festning.Det var dumt, for der er det ganske mange snøfall siden jeg har vært. Ratleto og jeg hadde en fin tur nedover Nidelva i går. Det var et fint bilde du la inn. Skulle gjerne vært med på turen langs Nidelven, men dessverre kom det noe i veien...håper det "går flere tog". RandiA Lenke til kommentar
Sille Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Da har jeg fått svar fra festningens venner,- Tunellene er åpne, og lysene er slått på den 4.oktober. De hadde ingen andre aktiviteter den dagen. Da håper jeg bare på bra vær, og ikke frost. Endret 19. september 2008 av Sille Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tar vi buss? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har ingen planer om å ta buss, men er enda usikker på hvilken bil det blir.... Har sikkert plass til en eller2 (avhengig av bil) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har ingen planer om å ta buss, men er enda usikker på hvilken bil det blir.... Har sikkert plass til en eller2 (avhengig av bil) Jeg tror jeg får til å være med...hvis det ikke blir så sent utover kvelden. Vil gjerne få sitte på med en eller annen. I og med Oktober-festen har begynt da, får man kanskje en anledning til å ta bilde som kan passe inn der... Randi Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dette hadde det vært gøy å være med på. Har ikke vært på festningen siden krigen omtrent. Får se om jeg får tid til å ta turen ned fra Røros den aktuelle datoen. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvis det ikke blir så kjempetidlig på dagen, rekker jeg kanskje å kjøre innom Trondheim en tur først. Jeg må innom Foto Import og kjøpe mer film og diverse.. I så fall har jeg nok tre ledige bakseter, i det minste. Det har jeg forsåvidt uansett om jeg skal Trondheim eller ikke. ;p Nok en gang: Hva tar man med seg foruten kamera og godt humør? ^^ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nok en gang: Hva tar man med seg foruten kamera og godt humør? ^^Varmt yttertøy, og regntøy, dvs. klær etter vær... RandiA Lenke til kommentar
Sille Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvis det ikke blir så kjempetidlig på dagen, rekker jeg kanskje å kjøre innom Trondheim en tur først. Jeg må innom Foto Import og kjøpe mer film og diverse.. I så fall har jeg nok tre ledige bakseter, i det minste. Det har jeg forsåvidt uansett om jeg skal Trondheim eller ikke. ;p Nok en gang: Hva tar man med seg foruten kamera og godt humør? ^^ Fotoimport har vel ikke åpent på lørdager, så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvor ligger fotoimport? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Ren gjetning fra meg, men jeg tror det ligger langs elva. Så en fotobutikk der da jeg var i trondheim for et par uker sia edit: det er sikkert flere elver, men der det er båthavn osv. Rett ved togstasjon. Endret 21. september 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Ja, klær tok jeg nesten som en selvfølge.. ^^ Foto Import ligger i Mellomveien, bitteliten dør mot Svartlamoen. De har fine priser på film og mørkeromskjemikalier, og alt mulig annet rart.. Og det er jo en lørdag, ja.. Da har de jo såklart ikke åpent der. Endret 21. september 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg får sikkert til å slenge meg med også. Kjører bil fra Orkanger, så skal vel sikkert klare å få plass til noen om det er noen på veien som trenger skyss. Avhengig av om samboer og barn blir med så har jeg plass til 2 eller 4. Så får jeg bruke tiden imens til å finne ut hvor jeg skal kjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå