Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn generelt har det ikke så mye å si for meg om vi har treff på lørdager eller søndager. I likhet med Ratleto synes jeg lørdager fungerer bra, men hvis det er flere som kan bli med på søndager, så vil det sikkert i de fleste tilfeller være greit for meg.

 

Jeg regner med å bli med i helga forresten (enten det blir lørdag eller søndag)

Lenke til kommentar

Her er jeg igjen...

Søndag er en helt OK dag for meg også. Lørdag har passer meg best, fordi søndagen ofte er "turdag". Men oftest passer det nok - det kommer an på prioriteringen :w00t:

Hvis vi skal til Gløshaugen til helga, er det lørdag som er aktuell. Søndag er alt stengt, og jeg har ikke lyst til å være ansvarlig for låsing opp og igjen av dører for hele gruppa.

Ee det stemning for Hovedbygningen/Gløshaugen på lørdag??? Vi kan jo evt. møte opp foran hovedinnganen kl. 12?

Lenke til kommentar

Hei igjen! Må med den største beklagelse melde at jeg ikke kan bli med i morgen likevel. Det har seg at jeg må på et kurs jeg var påmeldt for lenge siden, som jeg dessverre hadde glemt, helt til i går.

 

Shit happens.

 

Må få til å bli med i desember da, eller noe i mellom.:)

 

I januar flytter jeg til Valdres for å jobbe, så da blir det vel sjeldent jeg får til å delta på treffene sammen med dere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...