Ratleto Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har sett det jeg også - at ingen er utpekt til vinner. Snodig, siden fristen er gått ut (som du sa). Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Generelt ønske om å flytte dagene fremover til søndag istedenfor lørdag. Søndag er alt stengt og flere har muilgheten. Hva sier dere til det ? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Generelt ønske om å flytte dagene fremover til søndag istedenfor lørdag. Søndag er alt stengt og flere har muilgheten. Hva sier dere til det ? Söndager passer egentlig litt bedre for meg også, men jeg er ganske neutral, så majoriteten får bestemme. Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Søndag er ok for meg også. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Haar ingen sterke preferanser så søndag er helt greit Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Om det blir på søndag kan det fort hende jeg dukker opp - om jeg er våken og kjørbar. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg synes det har vært veldig OK med treff på lørdager. Jeg ser vel både fordeler og ulemper ved begge dagene. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vet ikke om vi kan flytte treffet til söndag denne gangen. Vi får se hva Linepusle sier (hun hadde jo allaredan meldt interesse til vakttjenesten på Glöshaugen). Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Sånn generelt har det ikke så mye å si for meg om vi har treff på lørdager eller søndager. I likhet med Ratleto synes jeg lørdager fungerer bra, men hvis det er flere som kan bli med på søndager, så vil det sikkert i de fleste tilfeller være greit for meg. Jeg regner med å bli med i helga forresten (enten det blir lørdag eller søndag) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Håper å kunne være med til Gløshaugen, Hovedbygningen? Kl.? Har ikke sterke synspunkter på lørdag eller søndag, kan jeg så blir jeg med uansett dag...men mulig jeg foretrekker lørdag. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg tenkte å lodde stemningen generelt, og ikke nå på lørdag:) Det som taler mot søndag er at buss går ikke så ofte, og ymse steder er stengt for kaffe. Trodde folk var generelt mer opptatt på lørdag, slik som meg Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vi som har vært på fototreff på lørdager i noen år, har tilpasset oss slik at lørdagene passer best. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Her er jeg igjen... Søndag er en helt OK dag for meg også. Lørdag har passer meg best, fordi søndagen ofte er "turdag". Men oftest passer det nok - det kommer an på prioriteringen Hvis vi skal til Gløshaugen til helga, er det lørdag som er aktuell. Søndag er alt stengt, og jeg har ikke lyst til å være ansvarlig for låsing opp og igjen av dører for hele gruppa. Ee det stemning for Hovedbygningen/Gløshaugen på lørdag??? Vi kan jo evt. møte opp foran hovedinnganen kl. 12? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ja, lördag kl. 12 passer fint for meg. Takk for at du ordner dette! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ja, det er fint...håper føret blir gangbart til da..ganske skummelt i dag i hvert fall, speilblank is. Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hei igjen! Må med den største beklagelse melde at jeg ikke kan bli med i morgen likevel. Det har seg at jeg må på et kurs jeg var påmeldt for lenge siden, som jeg dessverre hadde glemt, helt til i går. Shit happens. Må få til å bli med i desember da, eller noe i mellom. I januar flytter jeg til Valdres for å jobbe, så da blir det vel sjeldent jeg får til å delta på treffene sammen med dere.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hva bør man ta med av objektiv/er for i morgen? Er stativ nødvendig? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vidvinkel (17-50mm på crop) og gjerne ekstremvidvinkel (10-20mm på crop) tror jeg passer i morgen. Stativ bør du også ha, ja. Er nok ganske mørkt en del plasser. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg har en vidvinkel på Canon, kan jo ta det da, og macro 45 på GX',n. Om jeg ikke orker drasse på stativ, kan man vel sette på noe. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ja, vidvinkel får du nok bruk for. Jeg har bare normalzoom (omtrent som din Tamron), så jeg tar den + 35/1.4. Stativ pleier jeg ikke å ta med, men tror jeg gjör det imorgen. Fint at det ser ut å bli sol imorgen, så får vi litt lys inn i bygningen, slik det var i smelteverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå