Ratleto Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kjempefint med sånne tips, Nelson09! Ser det koster 150,-, men man kan jo selv avgjøre om det er verdt det eller ikke (sånn som med opplegget nå på søndag). Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ja, bra tips! Kunne godt tenke meg å gjöre det, men man bör nok spöre först om det er lov å ta bilder, for normalt får man ikke fotografere i kirken. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ja, bra tips! Kunne godt tenke meg å gjöre det, men man bör nok spöre först om det er lov å ta bilder, for normalt får man ikke fotografere i kirken. Om det er av intr kan jeg undersøke med en venn av meg som arbeider for Nidaros restaureringsarb. ang fotomulighetene på en sånn runde Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Om det ikke er for mye "besvär" (vet ikke hva det heter på norsk) får du gjerne spöre, men det er ikke helt sikkert at jeg skal dit. Hörtes dog intressant ut. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Sendte han en melding og basert på det han sier kan det være litt kronglete da mye av omvisningen faktisk foregår på selve arbeidsstilasene (en del er visst revet), samtidig som restaureringsarbeiderne jobber der. Å ha fokus i søker da er vel strengt tatt ikke å anbefale. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Takk Nelson! OK, nei da tror jeg jeg dropper det. Nesten synd å dra til smelteverket idag når det er så nydelig vintervär, men jeg kommer. Til alle som skal dit, ikke glem at klokka ska stilles tilbake til vintertid idag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Åssen gikk det på Lilleby idag? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Åssen gikk det på Lilleby idag? Skal bare snakke for meg selv, men jeg synes det var en veldig bra tur. Var overraskende mye som sto der selv om ovner/kjeler var fjernet. Det fine været ga oss flott lys i deler av lokalet store deler av tiden. Fikk også eksponert meg for en anelse høydeskrekk i utallige trapper og avsatser som gikk på kryss og tvers i alle mulige høyder Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Syns det var vellykket jeg også. Selv om det meste av utstyr er fjernet, så stod det igjen mye byggverk rundt det som engang har vært der, så det var ikke så tomt som vi hadde fryktet litt på forhånd. Og om ikke bildene blir bra, så er det uansett litt artig bare å ha vært der synes jeg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Enig, det var en fin tur! Mye mer å ta bilde av enn jeg trodde og fint lys. Veldig hyggelig også at vi fikk gå rundt fritt uten overvåkning. Spennende å "klatre" rundt i alle trappene uten å vite hvor man skulle ende opp. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jepp, det var overraskende mye å se på der inne. Midt i blinken for min del. Jeg har lastet opp mine på flickr Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Jepp, det var overraskende mye å se på der inne. Midt i blinken for min del. Jeg har lastet opp mine på flickr Ser du kom deg ut..lette når jeg gikk, men fant bare en utgang til et tvilsomt tak Artig å se bildene dine og konkluderer med at vi har nesten totalt forskjellige bilder. Endret 28. oktober 2012 av Nelson09 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Fine bilder Andycam! Og takk for at du ordnet så vi fikk komme oss inn. Vi kanskje skal lage en bildetråd? Vi var jo 5 st. så det er vel OK tror jeg? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Fint med en link til bildetråden, da. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Fint med en link til bildetråden, da. Bildetråd Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei! Treffene har vært ganske fast på første lørdag i måneden, og det er bare å hive seg med. Neste treff skulle da bli lørdag 3. november. En stund nå har det vært snakk om å "gjøre" Gløshaugenplatået, særlig den gamle Hovedbygningen, så jeg har faktisk meldt interesse til vakttjenesten på Gløshaugen, fordi jeg ble fortalt at de gjerne vil vite på forhånd hvis det kommer grupper. DET ER I ORDEN! Så hvis det fortsatt er interessant, kan vi ta Hovedbygningen++ neste lørdag. Takk Linepusle! Synes det höres artig ut og siden ingen har foreslått noe annet kanskje vi kan bestemme at vi gjör dette på lördag? Mötes kl. 12 utenfor gamle hovedbygningen? Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei! Treffene har vært ganske fast på første lørdag i måneden, og det er bare å hive seg med. Neste treff skulle da bli lørdag 3. november. En stund nå har det vært snakk om å "gjøre" Gløshaugenplatået, særlig den gamle Hovedbygningen, så jeg har faktisk meldt interesse til vakttjenesten på Gløshaugen, fordi jeg ble fortalt at de gjerne vil vite på forhånd hvis det kommer grupper. DET ER I ORDEN! Så hvis det fortsatt er interessant, kan vi ta Hovedbygningen++ neste lørdag. Takk Linepusle! Synes det höres artig ut og siden ingen har foreslått noe annet kanskje vi kan bestemme at vi gjör dette på lördag? Mötes kl. 12 utenfor gamle hovedbygningen? Hei! Jeg blir gjerne med på dette jeg. Etterpå er det kinodag til halv pris. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Angrer meg litt på at jeg ikke ble med på Lilleby etter å ha sett bildene derfra. Så for meg at det var ganske tomt der siden maskiner og utstyr var solgt. Så feil kan man ta... Jeg får ikke til å bli med på fototreffet på lørdag. Skulle gjerne vært med på NTNU, men må hjelpe til på badmintonturnering i klubben min. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg blir med all sannsynlighet med. Vet noen forresten hvem som vant Kelby walken? Ser at fristen for å utpeke vinner var i går, men kan ikke se at det står oppgitt på nettsiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå