Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, bra tips! Kunne godt tenke meg å gjöre det, men man bör nok spöre först om det er lov å ta bilder, for normalt får man ikke fotografere i kirken.

 

Om det er av intr kan jeg undersøke med en venn av meg som arbeider for Nidaros restaureringsarb. ang fotomulighetene på en sånn runde

Lenke til kommentar

Åssen gikk det på Lilleby idag?

 

Skal bare snakke for meg selv, men jeg synes det var en veldig bra tur. Var overraskende mye som sto der selv om ovner/kjeler var fjernet. Det fine været ga oss flott lys i deler av lokalet store deler av tiden. Fikk også eksponert meg for en anelse høydeskrekk i utallige trapper og avsatser som gikk på kryss og tvers i alle mulige høyder

Lenke til kommentar

Syns det var vellykket jeg også. Selv om det meste av utstyr er fjernet, så stod det igjen mye byggverk rundt det som engang har vært der, så det var ikke så tomt som vi hadde fryktet litt på forhånd. Og om ikke bildene blir bra, så er det uansett litt artig bare å ha vært der synes jeg :)

Lenke til kommentar

Jepp, det var overraskende mye å se på der inne. Midt i blinken for min del.

Jeg har lastet opp mine på flickr

 

Ser du kom deg ut..lette når jeg gikk, men fant bare en utgang til et tvilsomt tak

Artig å se bildene dine og konkluderer med at vi har nesten totalt forskjellige bilder.

Endret av Nelson09
Lenke til kommentar

Hei!

Treffene har vært ganske fast på første lørdag i måneden, og det er bare å hive seg med.

Neste treff skulle da bli lørdag 3. november. En stund nå har det vært snakk om å "gjøre" Gløshaugenplatået, særlig den gamle Hovedbygningen, så jeg har faktisk meldt interesse til vakttjenesten på Gløshaugen, fordi jeg ble fortalt at de gjerne vil vite på forhånd hvis det kommer grupper.

DET ER I ORDEN! Så hvis det fortsatt er interessant, kan vi ta Hovedbygningen++ neste lørdag.

 

Takk Linepusle! Synes det höres artig ut og siden ingen har foreslått noe annet kanskje vi kan bestemme at vi gjör dette på lördag? Mötes kl. 12 utenfor gamle hovedbygningen?

Lenke til kommentar

Hei!

Treffene har vært ganske fast på første lørdag i måneden, og det er bare å hive seg med.

Neste treff skulle da bli lørdag 3. november. En stund nå har det vært snakk om å "gjøre" Gløshaugenplatået, særlig den gamle Hovedbygningen, så jeg har faktisk meldt interesse til vakttjenesten på Gløshaugen, fordi jeg ble fortalt at de gjerne vil vite på forhånd hvis det kommer grupper.

DET ER I ORDEN! Så hvis det fortsatt er interessant, kan vi ta Hovedbygningen++ neste lørdag.

 

Takk Linepusle! Synes det höres artig ut og siden ingen har foreslått noe annet kanskje vi kan bestemme at vi gjör dette på lördag? Mötes kl. 12 utenfor gamle hovedbygningen?

 

Hei! Jeg blir gjerne med på dette jeg.:) Etterpå er det kinodag til halv pris.;)

Lenke til kommentar

Angrer meg litt på at jeg ikke ble med på Lilleby etter å ha sett bildene derfra. :ohmy: Så for meg at det var ganske tomt der siden maskiner og utstyr var solgt. Så feil kan man ta...

 

Jeg får ikke til å bli med på fototreffet på lørdag. Skulle gjerne vært med på NTNU, men må hjelpe til på badmintonturnering i klubben min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...