Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger i leksvikgata/stjørdalsveien

 

Med buss: Nr 4, hopp av enten på siste stopp før trikkestallen, gå langs jernbanen forbi lademoen kirkegård. Alternativt Buss 4, hopp av i Ladeveien (neste stopp) og følg Stjørdalsveien innover forbi bilforhandlerne som ligger der inne

Endret av Nelson09
Lenke til kommentar

Hei Ratleto,

 

Takk for det, bare hyggelig. Skulle gjerne ha deltatt flere ganger men tiden rekker ikke til innimellom alle store og små sjøslag, kursing, familieliv, reising og språk studier. Begynnelsen av måneden er stort sett mye travlere enn slutten. Men, man vet aldri... er det fortsatt plass til meg, kan det jo hende en gang at jeg dukker opp. ;-)

Endret av pakarang
Lenke til kommentar

Ok. Har du avtalt pris og varighet, eller er det "ca 500 pr time", og så holder vi på så lenge vi gidder? Jeg tenker at hvis det viser seg at det ikke er så mye å ta bilde av der inne, så trenger vi ikke å holde på så lenge heller, og dermed gjøre det litt billigere?

 

Høres ut som en plan

Lenke til kommentar

Heisann Jan R. Halvorsen. Som Nelson09 (delvis) skriver, så har vi treff hver første lørdag i måneden. Men det er ikke noe problem å sette opp et ekstra treff dersom det er ønskelig, så lenge folk kan og vil (noe vi stort sett gjør :) ). Hvis du klarer å legge turen til den faste treffdagen, så slipper du å tenke noe mer over det, og kan bare møte opp (men det er likevel best å si ifra på forhånd, sånn at vi vet du skal være med). Hvis du ikke får det til slik, så si ifra her i tråden, så prøver vi å få til noe som passer deg også.

Lenke til kommentar

Vi har ekstratreffer når noen har lyst på det :) , så når du vet når du kommer er det bare å skrive her, så er det kanskje folk som har mulighet å gå en tur. Du kan forresten gjerne også skrive om du har noen önsker om hvilken typ av motiver du er intressert i.

 

Edit. var visst for treg... He he.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Hei!

Treffene har vært ganske fast på første lørdag i måneden, og det er bare å hive seg med.

Neste treff skulle da bli lørdag 3. november. En stund nå har det vært snakk om å "gjøre" Gløshaugenplatået, særlig den gamle Hovedbygningen, så jeg har faktisk meldt interesse til vakttjenesten på Gløshaugen, fordi jeg ble fortalt at de gjerne vil vite på forhånd hvis det kommer grupper.

DET ER I ORDEN! Så hvis det fortsatt er interessant, kan vi ta Hovedbygningen++ neste lørdag.

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Hehe. Er vel bare ikke-trøndere som har svart deg så langt, hvis jeg ikke tar altfor feil. :D

 

1. desemeber har vi treff ja. I desember pleier vi å gå i sentrum og fotografere julegatene. Det blir tidlig mørkt, så ta helst med stativ. :)

 

Julegatene i desember er blitt en tradisjon. I tillegg pleier vi å dra til Ringve botaniske hage hvert år, men det har vært litt forskjellig når på året vi har vært der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...