Nelson09 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 jeg får blitt med. Da er vi 5 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Ligger i leksvikgata/stjørdalsveien Med buss: Nr 4, hopp av enten på siste stopp før trikkestallen, gå langs jernbanen forbi lademoen kirkegård. Alternativt Buss 4, hopp av i Ladeveien (neste stopp) og følg Stjørdalsveien innover forbi bilforhandlerne som ligger der inne Endret 21. oktober 2012 av Nelson09 Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ok, takker.... trodde det lå ett stykke fra Trondheim men når det ligger i Trondheim er det jo ikke noe problem. På tide jeg får stumpen ut døra jeg også, melder meg på her hvis det ikke koster alt for mye og med forebehold på tidspunktet, lørdag passer nok uansett. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fotomulighet i morgen... ferge på leveringsreise fra Gdansk til Bodø kommer innom Trondheim noen timer: http://www.trondheimsfjorden.net/nyheter/vaeroy-kommer-til-trondheim.html Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Takk for tipset, pakarang. Du skal ikke bli med på fototreff igjen da? Jeg blir nok ikke med på Lilleby. Kan hende jeg angrer meg i ettertid, men jeg tror egentlig det ikke er så mye igjen å fotografere der. Endret 22. oktober 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Hei Ratleto, Takk for det, bare hyggelig. Skulle gjerne ha deltatt flere ganger men tiden rekker ikke til innimellom alle store og små sjøslag, kursing, familieliv, reising og språk studier. Begynnelsen av måneden er stort sett mye travlere enn slutten. Men, man vet aldri... er det fortsatt plass til meg, kan det jo hende en gang at jeg dukker opp. ;-) Endret 23. oktober 2012 av pakarang Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Tror aldri vi har vært for mange på et treff, så det er bare å møte opp. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Flott, da møtes vi i krysset Stjørdalsveien/Leksvikgata utenfor Lilleby smelteverk kl 1145 på søndag. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ok. Har du avtalt pris og varighet, eller er det "ca 500 pr time", og så holder vi på så lenge vi gidder? Jeg tenker at hvis det viser seg at det ikke er så mye å ta bilde av der inne, så trenger vi ikke å holde på så lenge heller, og dermed gjøre det litt billigere? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ok. Har du avtalt pris og varighet, eller er det "ca 500 pr time", og så holder vi på så lenge vi gidder? Jeg tenker at hvis det viser seg at det ikke er så mye å ta bilde av der inne, så trenger vi ikke å holde på så lenge heller, og dermed gjøre det litt billigere? Høres ut som en plan Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei, et lite innstikk sørfra... Hvor ofte pleier dere å ha treff? Tenker på en tur til Tr.heim, hadde vært gøy å timet det samtidig med et treff... Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei du. Ordinært er det en gang per mnd, første helg i mnd. treffet som avtales her er vel strengt tatt ekstra joker nord. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Heisann Jan R. Halvorsen. Som Nelson09 (delvis) skriver, så har vi treff hver første lørdag i måneden. Men det er ikke noe problem å sette opp et ekstra treff dersom det er ønskelig, så lenge folk kan og vil (noe vi stort sett gjør ). Hvis du klarer å legge turen til den faste treffdagen, så slipper du å tenke noe mer over det, og kan bare møte opp (men det er likevel best å si ifra på forhånd, sånn at vi vet du skal være med). Hvis du ikke får det til slik, så si ifra her i tråden, så prøver vi å få til noe som passer deg også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Vi har ekstratreffer når noen har lyst på det , så når du vet når du kommer er det bare å skrive her, så er det kanskje folk som har mulighet å gå en tur. Du kan forresten gjerne også skrive om du har noen önsker om hvilken typ av motiver du er intressert i. Edit. var visst for treg... He he. Endret 26. oktober 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Hei! Treffene har vært ganske fast på første lørdag i måneden, og det er bare å hive seg med. Neste treff skulle da bli lørdag 3. november. En stund nå har det vært snakk om å "gjøre" Gløshaugenplatået, særlig den gamle Hovedbygningen, så jeg har faktisk meldt interesse til vakttjenesten på Gløshaugen, fordi jeg ble fortalt at de gjerne vil vite på forhånd hvis det kommer grupper. DET ER I ORDEN! Så hvis det fortsatt er interessant, kan vi ta Hovedbygningen++ neste lørdag. Endret 26. oktober 2012 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Veldig bra forslag Linepusle! Det blir jeg gjerne med på. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Takk for raske (og positive!) svar! Og jeg som alltid har trodd "trønderan e litt træg"! Første "offisielle" treff kommer nok litt for fort på meg, men kanskje neste? Det blir vel da 1. desember hvis jeg har skjønt opplegget rett? Endret 26. oktober 2012 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hehe. Er vel bare ikke-trøndere som har svart deg så langt, hvis jeg ikke tar altfor feil. 1. desemeber har vi treff ja. I desember pleier vi å gå i sentrum og fotografere julegatene. Det blir tidlig mørkt, så ta helst med stativ. Julegatene i desember er blitt en tradisjon. I tillegg pleier vi å dra til Ringve botaniske hage hvert år, men det har vært litt forskjellig når på året vi har vært der. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Tenkte jeg skulle tipse om denne som kan ha noen gode muligheter til spennede fotografering. Nidaros restaureringsarbeider tilbyr omvisning 3 fredager (2 igjen) i høst, inkl muligheter til å observere håndtverkerne i arbeid close up. http://www.nidarosdo...einngangen.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå