Fotonita Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Blir med hvis det er fire eller fler. Begge dagene går greit. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg er med hvis vi er minst 3-4 stk og at vi får holde på i 3-4 timer. Lørdag eller søndag er OK, men søndag er fordel for meg. Dette er en mulighet som ikke kommer hver dag og betaler gjerne 500 kr for dette Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Har vi noen anelse om åssen det egentlig ser ut der inne? Er det noe igjen å fotografere, eller er alt utstyr osv fjernet? Jeg regner med at jeg kan, men vet ikke om 500,- er verdt det for min del. 2-300,- går vel an hvis det er noe å fotografere. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 http://www.strindahistorielag.no/wiki/index.php?title=Lilleby_Smelteverk I følge disse står verket ubrukt...klar til å starte opp Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Sikkert greit for Andycam å spørre om noe er fjernet Lenke til kommentar
andycam Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Utstyret er fjernet. Jeg er høyst usikker på hva vi kommer til å finne der inne... Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Utstyret er fjernet. Jeg er høyst usikker på hva vi kommer til å finne der inne... Da er jeg skeptisk Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 http://www.tu.no/migration_catalog/2009/01/08/fesil-sunergy-0200901081114.jpg/ALTERNATES/w940/Fesil+Sunergy+0200901081114.jpg http://www.adressa.no/incoming/article1206514.ece5/BINARY/w680/FESIL+Einar+Hagen+04 disse bildene er tatt der inne... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Da er jeg skeptisk Da blir det mye ledig plass; ta med en modell og noen lys Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det var jo synd, men jeg sier som igår; at jeg blir med om vi blir minst 4 st. Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hm, synd at det er fjernet mye.. Så jeg synes også det blir dyrt hvis det blir 500 pr pers.. Et par hundre går greit.. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har nettopp sendt en Flickr-melding til en person som har värt i Lilleby for å fotografere en musikkgruppe, og spurte om han kan fortelle litt om hvordan det ser ut der inne nå. Han er lite aktiv på Flickr for tiden, så jeg vet ikke om han svarer. Vi får se. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Eg trur at lokala for det meste blir nytta som lager for øyeblikket, utleigd til eksterne firma. Det var i alle fall slik for eit par år sidan. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Nå har jeg fått svar. Han skrev: "When we were there in early 2010 there was a lot of stuff around and inside, like big old machines and all. But as far as I recall a lot of the space seemed to be used as storage." Big old machines höres jo intressant ut. Ingen som kjenner noen som har värt der mer nylig? Anders, har du spurt folka der om hva som finnes å se nå? Endret 18. oktober 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nå har jeg fått svar. Han skrev: "When we were there in early 2010 there was a lot of stuff around and inside, like big old machines and all. But as far as I recall a lot of the space seemed to be used as storage." Big old machines höres jo intressant ut. Ingen som kjenner noen som har värt der mer nylig? Anders, har du spurt folka der om hva som finnes å se nå? Jeg har sendt en forespørsel til en kar som i følge eget utsagn " var med og pakket ned anlegget for å sende det til Paraguay" nå i mai 2012. Har foreløpig ikke fått svar, men gir info. Se forøvrig facebook for den som er der: https://www.facebook.com/groups/2348208638/?fref=ts Lenke til kommentar
andycam Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har snakket med representant fra eierne. Vi kunne ikke komme inn før nå på grunn av demontering av utstyr. Vi må forutsette at maskinene er borte. Det er ingen garanti og ingen refusjon på denne runden. Det kan bli en kanontur eller fiaskotur. Det vet vi ikke før vi er der inne. Jeg forutsetter minst fire deltakere før jeg gjør avtale. Jeg har notert meg følgende deltakere. HelenaN, Eivind84, Neotetra og undertegnede Jeg sikter meg inn på neste søndag 28 okt, varighet 3 timer. Høres dette greit ut? Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 OK for min del, tror jeg tar med blits og stativ på denne turen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg blir med om vi blir minst 4 st., selv om det ikke er noen garanti for at det blir kanontur. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Skal gå en runde hjemme og se om det likevel kan la seg gjøre med søndag. Jeg gikk meg en tur i området der i ettermiddag og snoka (uten å snike meg inn) og det ser spennende ut også uten maskiner. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg var opprinnelig interessert, men tror jeg må bakke ut denne gangen. MEN: Jeg har tenkt å avtale med Sikkerhetstjenesten på NTNU om at det er mulig det kommer en gruppe fotografer til Gløshaugen/Hovedbygningen ++ på neste fototreff, altså lørdag 3. november, hvis det blir ønske om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå