Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått svar. Han skrev:

 

"When we were there in early 2010 there was a lot of stuff around and inside, like big old machines and all. But as far as I recall a lot of the space seemed to be used as storage."

 

Big old machines höres jo intressant ut. Ingen som kjenner noen som har värt der mer nylig?

Anders, har du spurt folka der om hva som finnes å se nå?

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått svar. Han skrev:

 

"When we were there in early 2010 there was a lot of stuff around and inside, like big old machines and all. But as far as I recall a lot of the space seemed to be used as storage."

 

Big old machines höres jo intressant ut. Ingen som kjenner noen som har värt der mer nylig?

Anders, har du spurt folka der om hva som finnes å se nå?

 

Jeg har sendt en forespørsel til en kar som i følge eget utsagn " var med og pakket ned anlegget for å sende det til Paraguay" nå i mai 2012. Har foreløpig ikke fått svar, men gir info.

Se forøvrig facebook for den som er der: https://www.facebook.com/groups/2348208638/?fref=ts

Lenke til kommentar

Jeg har snakket med representant fra eierne. Vi kunne ikke komme inn før nå på grunn av demontering av utstyr. Vi må forutsette at maskinene er borte. Det er ingen garanti og ingen refusjon på denne runden. Det kan bli en kanontur eller fiaskotur. Det vet vi ikke før vi er der inne. Jeg forutsetter minst fire deltakere før jeg gjør avtale.

Jeg har notert meg følgende deltakere. HelenaN, Eivind84, Neotetra og undertegnede

Jeg sikter meg inn på neste søndag 28 okt, varighet 3 timer.

Høres dette greit ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...