Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Hei hei! Synes det alt i alt var en fin tur jeg, men så er jeg vant til å gå i dette området, og visste hvor jeg ville bruke litt mer tid og hvor jeg ikke trengte å være noe særlig på på jakt/vakt.. Hadde det vært ukjent område, så hadde jeg nok gått meg helt vill i alle motivmulighetene..og sikkert ikke kommet i mål før i kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som er et sted der de kan se om det er skyer eller skyfritt nordover fra Trondheim? Ser det er nordlys ute nå, og nordlysvarselet sier MYE nordlys. Men kjedelig med bomtur 20 min hver vei hvis det er skyer nordover for Trondheim.

Jepp, jeg var ute for en time siden her på Mo, var helt sykt. Hele himmelen var dekket med nordlyset, fikk tatt noen bilder fra huset. Skulle til fjellet(20 min unna) men det skyet over uheldighvis da vi var på tur opp. Men blir sikkert flere kvelder framover får en håpe.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Hei,

da har jeg vært i kontakt med representant for Fesil Lilleby angående mulighetene for en liten tur der inne for å ta bilder. Av sikkerhetsmessige hensyn må vi ha med en oppasser for å hindre at vi gjør noe dumt for oss selv. Dette koster penger. Av denne enkle grunnen må jeg ha bindende påmelding for en eventuell tur dit. Jeg tenker å sikte meg inn på neste helg. Hvordan høres dette ut?

Lenke til kommentar

Er det "Lilleby Smelteverk"? Da vil jeg veldig gjerne bli med! Har lenge hatt lyst å ta bilder der inne.

 

Neste helg på norsk, betyr det samme som på svensk, dvs. ikke den som kommer, men den etter det (altså 27. og 28. oktober)? Jeg kan begge helger, så det spiller ingen roll.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Da har jeg opprettet en gruppe på Facebook for nordlysvarsel i Trondheim. Håper flest mulig hjelper til med å følge med på nordlyset og varsling, og inviter så mange som mulig med i gruppa av folk som bor i Trondheimsområdet.

Kjempefine bilder Ratleto, og æ å vil vær med ut i nordlyset.:) Bra at du ordna den gruppa på fb.

 

Ang Lilleby, er det også noe jeg kan tenke meg avhengig av pris . (forutsatt helga 27-28.10)

Lenke til kommentar

Hei, jeg tenker følgende:

 

Dato: Helgen 27-28.oktober fra kl 1100 (?) vi må utnytte dagslyset.

Varighet: Vi kan sikkert bli enig med vaktmesteren ang varighet. Jeg tenker 3-4 timer.

Pris: Det ble stipulert en timespris på ca 500 norske blanke kroner.

 

Hvis vi er minst 4 fotografer+ burde det være overkommelig (?) Jeg tror ikke vi får mange sjanser for å komme inn der. Dersom jeg ikke tar helt feil er hele området regulert til boligformål, og vil bli sanert etter hvert. Hvem er med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...